
Проблем с палене на Г4
Re: Проблем с палене на Г4
Еми на мен ми изязоха малко повече,по 21лв на повдигач ~ 168лв със слагането.(Казаха и нещо само за изчистване за доста по-малко пари,но аз предпочетох нови
)Но ви казвам и аз грам не разбирам от двигатели, но пред мен става всичко и видях разликата преди и след.Това е !

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
Моя проблем с топлия старт за мотор 1.9TDI AGR го реших(за сега)с нов акумоталор и профилактика на стартера може би е временно решение на проблема но за сега нямам проблеми с паленето топла!!!
По голям проблем ми е претрисането на мотора,ако някой е постигнал успех в тази насока да сподели възможни начини за отстраняване на проблема!
По голям проблем ми е претрисането на мотора,ако някой е постигнал успех в тази насока да сподели възможни начини за отстраняване на проблема!
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с палене на Г4
ifidik написа:това с повдигачите е нова насока на темата.от голф 2,голф3,голф4 до ауди 2,5 140к ,повдигачите са напълно еднакви.въпроса ми е :защо от цялата ваг група само на ахф ,асв и алх оказват разлика в топлото палене ? ако е от тях
Май не е от повдигачите. Да споделя малко опит. При мен се случи нещо безкрайно рядко като явление - счупи се повдигач и надра разпределителния вал. Смених ги всичките барабар с нов вал и топлия старт си стои.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта