Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Сря 25 окт 2006 1:01


както казах, повече от година все така сутрин си дърпам обогатителчето иначе притриса повечко мотора.. но това САМО при студен мотор.. после цял ден въртя и паля...

има ли начин да разбера дали обогатителя ми (смукача е на бензин) трябва да се прибира сам??

... разходете се някои да ви регулира аванса на помпата(помпата трябва да се мръдне малко на предварение) ...


кажете къде могат да ми го погледнат и съответно настроят "аванса" (но това пак мисля че го има само при бензин-а)
Питам защото досега не съм попадал на читав майстор за дизел. Всички като чуят дизел и не им се занимава, казват всичко е мн добре, не го пипай, но също така не всички разбират от дизели, защото там като че ли е малко по-пипкаво и сложно от бензина...
.. та някой колега ако може да ме насочи.. честно казано не си падам много по тези "гаражните" сервизчета.. дето разни прякори поправят колите ни... но все пак.. дайте да видим :)




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 окт 2006 10:12


Потърси във темите дизелджията до Бакърената-той е твоя човек.Майсторите казват да не пипаш щото не знаят кое от всичко е проблема-просто с годините пада компресията,дюзите леко почват да препикават и т.н.-дърпането на аванса ще ти помогне-на всички коли има просто на дизела по-трудно се регулира щото е от помпата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 окт 2006 10:18


smurf написа:така...нямам нищо против едно или друго, примера със свещите го дадох, като белег, по който се познава дали колата е добре, като казах че не го препоръчвам.както по-горе казах и аз съм карал така, ама това не значи че няма проблеми.и на сегашната ми кола, автоматичния смукач не работи( мотора е бензинов), и докато загрее поддържам 950-1000 оборота с педала на газта, ама да кажа че всичко е ок, и няма проблеми ли?не знам защо някой хора го приемат лично и едва ли не съм им казал: "абе, мани тая твоята кола е супер скапана", не го разбирайте погрешно.иначе съм далече от мисълта че колите които караме всичко им е ок

Абсолютно си прав.Освен всичко друго ако мотора е наистина читав-до 100-150к максимум дори и аванса да не е супер пак няма проблеми с паленето,а ТДИ-то даже би трябвало да пали и без подгряване ако е читаво.Това не означава обаче да се стряскаме.Като си мине колата просто почваш да дърпаш смукача и да регулираш помпата-просто щото за едно въртене повече на стартера без смукач не си заслужавада правиш основен ремонт :wink: Иначе аз карах споменатия от колегата 1V и наистина бях сигурен в колата(доиде на реални 180К с сервизна книжка на собствен ход от Германия-жалка ч сегашната не е същата :cry: )и на -10 съм я пробвал-пали без обогатител.Обаче при споменатия мотор празния ход е с доста ниски обороти и мотора тресе на тях ако не е вслючен обогатител-даже при мен понякога ставаше резонанс и чак таблото потропваше.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 25 окт 2006 13:26


Голяма мъка ми е немския-въпреки,че съм го учил от пети до 10-ти клас-та, чета от заводската книжка и самия производител казва:използването на обогатителя спомага за ниското ниво на вибрации при студен старт!Лично аз не обичам да будя целия блок сутрин-затова целогодишно издърпвам докрай обогатителя сутрин-с разликата,че лятото връщам почти веднага,а зимата до 10 минути максимум -докато постепенно го върна обратно!Дали греша не знам,но все ми се струва,че е по-добре за стартер,акумулатор,тампон на двигателя.....а да ...и за съседите :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 окт 2006 14:41


Никой не отрича подобряването на работата с обогатителя.Въпроса е че ако колата не пали без него нещата не са на добре,а не да пелиш без него. :handshake


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 25 окт 2006 16:40


Rabbit_TDI написа:Никой не отрича подобряването на работата с обогатителя.Въпроса е че ако колата не пали без него нещата не са на добре,а не да пелиш без него. :handshake
Почнем ли с "ако"...тогава тази тема ще стане поне 100 страници!Автоматичния обогатител се задейства при студен старт винаги-не виждам причина и с ръчния да не е така!


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Сря 25 окт 2006 18:02


колега @веселин ,

днес пробвах това с обогатителя - да не го дръпвам в крайно положение, и наистина се връща, но точно както ти каза.. не в пълна изходна позиция..

аз вероятно тези дни може да понамина да го намеря каде е този майстор при Бакърената.. и друг път са ми казвали за него..


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Пет 27 окт 2006 17:59


И при мен е така

patzo написа:днес пробвах това с обогатителя - да не го дръпвам в крайно положение, и наистина се връща, но точно както ти каза.. не в пълна изходна позиция...


Patzo след като ходиш при този майстор при Бакърената кажи какъв е резултата. И аз съм така, винаги трябва да паля с дръпнат докрай обогатител, иначе вибрациите, когато е студен двигателя са много големи.


vwww.golf.
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

дюзи

Мнениеот vwww.golf. » Съб 11 ное 2006 20:06


имам дюзи за 1.9тд и глава имам за него


iosifradenkov
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 11 дек 2008 4:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот iosifradenkov » Сря 25 мар 2009 5:24


smurf написа:така...нямам нищо против едно или друго, примера със свещите го дадох, като белег, по който се познава дали колата е добре, като казах че не го препоръчвам.както по-горе казах и аз съм карал така, ама това не значи че няма проблеми.и на сегашната ми кола, автоматичния смукач не работи( мотора е бензинов), и докато загрее поддържам 950-1000 оборота с педала на газта, ама да кажа че всичко е ок, и няма проблеми ли?не знам защо някой хора го приемат лично и едва ли не съм им казал: "абе, мани тая твоята кола е супер скапана", не го разбирайте погрешно.иначе съм далече от мисълта че колите които караме всичко им е ок

До всички колеги с дизели!Какви са тия смукачи и обогатители????Не го казвайте,за да не ви се смеят запознатите!!Това което го дърпате се казва АВАНСЬОР и ролята му е:При ниски температури изменя центровката с 4-5градуса,дава предварение за по лесно палене!Препорачително е при изправен двигател и точна центровка на ГНП да се дръпне и след създаване на топлинен режим,да се върне обратно.Така няма и да тресе на малки докато загрее.Има обогатители ама на Шкода Мадара камион и разни тракори,има бутон на ГНПето който се натиска за допълнително гориво.Смукачите са при бензиновите.На новите дизели този авансьор се дерижира автоматично от температурата на охладителната течност.За реглаж на дюзи на леки и товарни автомобили при мен.GSM:0887488059


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 25 мар 2009 12:59


силен си :да:


iosifradenkov
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 11 дек 2008 4:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Мнениеот iosifradenkov » Сря 25 мар 2009 17:25


WasteLand_TD написа:силен си :да:

А не колега,това ми е професията по наследство от баща ми.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Мнениеот веселин » Сря 25 мар 2009 18:09


WasteLand_TD написа:силен си :да:

2 години и 4 месеца , но е все още много далеч от 3 години и 6 месеца - археолозите ги водя на отчет :wink:
Господин Раденков - дано Вашата регистрация не е със комерсиална цел - ако е така , моля погледнете условията за постване на комерсиални обяви !
viewtopic.php?f=49&t=124991
Добре дошъл във форума! :welcomee


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Re:

Мнениеот kiko946 » Пет 27 мар 2009 8:06


iosifradenkov написа:
smurf написа:така...нямам нищо против едно или друго, примера със свещите го дадох, като белег, по който се познава дали колата е добре, като казах че не го препоръчвам.както по-горе казах и аз съм карал така, ама това не значи че няма проблеми.и на сегашната ми кола, автоматичния смукач не работи( мотора е бензинов), и докато загрее поддържам 950-1000 оборота с педала на газта, ама да кажа че всичко е ок, и няма проблеми ли?не знам защо някой хора го приемат лично и едва ли не съм им казал: "абе, мани тая твоята кола е супер скапана", не го разбирайте погрешно.иначе съм далече от мисълта че колите които караме всичко им е ок

До всички колеги с дизели!Какви са тия смукачи и обогатители????Не го казвайте,за да не ви се смеят запознатите!!Това което го дърпате се казва АВАНСЬОР и ролята му е:При ниски температури изменя центровката с 4-5градуса,дава предварение за по лесно палене!Препорачително е при изправен двигател и точна центровка на ГНП да се дръпне и след създаване на топлинен режим,да се върне обратно.Така няма и да тресе на малки докато загрее.Има обогатители ама на Шкода Мадара камион и разни тракори,има бутон на ГНПето който се натиска за допълнително гориво.Смукачите са при бензиновите.На новите дизели този авансьор се дерижира автоматично от температурата на охладителната течност.За реглаж на дюзи на леки и товарни автомобили при мен.GSM:0887488059


...съгласен съм с колегата за авансъора но в европа му казват жокер и задължително се дърпа сутрин ...става дума за ТД .вижте клип за нормално палене стрин:
http://vbox7.com/play:7d1ad6ce


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Мнениеот emo-gar » Пет 27 мар 2009 22:29


Че авансьор се казва ,така е, човека "от Бакърената.." си има и име,мисля да е Виктор.Освен името ви е нужна и подкрепа от поне 3-ма шерпи за да си пренесете возилото до сервиза-нема такива дупки!!!... :shock :shock .Ориентировка:След моста на Бакърената,посока Орион,веднага ляво,втората възможна-пак ляво,и тука вече думите стават безсилни...удряте на питане..ще ви се отговори,назнайват го тъдява..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта