Проблем със загряването на ПАСАТ
- puning
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 01 фев 2009 12:21
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN
- Местоположение: АЙТОС
Проблем със загряването на ПАСАТ
PASSATKATA ми загрява мнооо бавно, тва често срещан проблем ли е? И за смяна ли ми е термостата? Говоря за 1,9 тди 110 коня 1996г.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
Колко бавно колега?Нормално е да загрява по-бавно.Като вдигне нормалните градуси и караш на дълъг път спада ли ти температурата?
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
Нещо което ми наррави впечатление при мен, е че когато срелката за температурата е на 90* на VAG-COM ми показва 72* и подържа 72 градуса.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
valerius:Провери си реалната температура с мултицет.Има такива дето мерят температура,защото датчика може да дава грешна информация.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
rosen79 написа:Колко бавно колега?Нормално е да загрява по-бавно.Като вдигне нормалните градуси и караш на дълъг път спада ли ти температурата?
при мен неще да загрее до 90 градуса, наи много около 80-82 градуса загрява. А като пусна парното или я пусна по инерция без газ тем. пада .за смяна ли е термостата?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
drago86" Най-лесният начин да разбереш е като го провериш.Палиш колата и гледаш кога започва да отваря.Иначе за парното и при мен е така.
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
Миналата седмица си смених термостата, точно поради това, че не вдигаше повече от 80-82г по стрелката. При това имаше леки граници, в които се местеше.
След смяната заковава на 90 и не и пука дали я карам със 150 или е по инерция...
Така като чета са ви за смяна май... В крайна сметка термостата не е нещо, което ей така изведнъж се разваля - може просто да не отваря достатъчно, да не затваря докрай или други някакви вариации. Не струва кой знае колко...
След смяната заковава на 90 и не и пука дали я карам със 150 или е по инерция...
Така като чета са ви за смяна май... В крайна сметка термостата не е нещо, което ей така изведнъж се разваля - може просто да не отваря достатъчно, да не затваря докрай или други някакви вариации. Не струва кой знае колко...
- puning
- Мнения: 67
- Регистриран на: Нед 01 фев 2009 12:21
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN
- Местоположение: АЙТОС
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
Като чета за какво става въпрос май мойта си загравя бавно,но иначе държи температура. Аз досега съм карал бензинова машина. Може да е от това.Благодаря ви все пак.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със загряването на ПАСАТ
Новите дизели имат по-ниско топлоотделяне.Това и аз не го знаех в началото,и аз се чудех какво не ми е наред,но благодарение на някои колеги тук разбрах,че всичко е наред.Ако термостата ти е наред карай и си свиркай.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта