Пасат 2000г. 4motion ATJ помпа дюза от както го взех пали студен след престои от 12 часа(без значение -10 или +10 е околната температура) само след 20-30 секунди въртене без опит да припали. В маркучите преди и след тандем помпата на главата няма грам въздух и след 12 часа престой.
- сменени са нагревателните свещи (старите бяха ок) - никаква промяна
- смени уплътнения на дюзите в главата
Започва да припалва вече почти веднага а за 3-4 секунди е заплила но пак не е като когато е палена скоро(ако е палена в рамките на 1 час пали още 1вата секунда).
Проблем в тандемпомпата...? още 600 лв
Проблема ми е в главата (не пипаи пове4е ще стане по зле 3-4 секунди са си добре - тва си е за анкета).
Има ли помпа в резервоара - на контакт от маркучите от резервоара никва нафта нищо не тече. Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км. Не съм гледал на куплунга на сондата дали са 2 жици за нивомера или 4 и за горивна помпа.
Ако заводски има само механична помпа на главата, как преди да завърти дава налегане тая помпа за да запали???
Проблем със студено палене - горивна помпа
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем със студено палене - горивна помпа
Заводски ти е с помпа в резервоара, ама ти сам си си отговорил. И аз съм минал по тоя път и те съветвам 3-4 секунди са добре, не се занимавай, ще се набуташ с пари само...iwanst написа:Пасат 2000г. 4motion ATJ помпа дюза от както го взех пали студен след престои от 12 часа(без значение -10 или +10 е околната температура) само след 20-30 секунди въртене без опит да припали. В маркучите преди и след тандем помпата на главата няма грам въздух и след 12 часа престой.
- сменени са нагревателните свещи (старите бяха ок) - никаква промяна
- смени уплътнения на дюзите в главата
Започва да припалва вече почти веднага а за 3-4 секунди е заплила но пак не е като когато е палена скоро(ако е палена в рамките на 1 час пали още 1вата секунда).
Проблем в тандемпомпата...? още 600 лв
Проблема ми е в главата (не пипаи пове4е ще стане по зле 3-4 секунди са си добре - тва си е за анкета).
Има ли помпа в резервоара - на контакт от маркучите от резервоара никва нафта нищо не тече. Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км. Не съм гледал на куплунга на сондата дали са 2 жици за нивомера или 4 и за горивна помпа.
Ако заводски има само механична помпа на главата, как преди да завърти дава налегане тая помпа за да запали???

Re: Проблем със студено палене - горивна помпа
Ако има помпа в резервоара как да я пробвам дали работи.
Защото на контакт при разкачени маркучи не бълва никаква нафта към горивния филтър.
Защото на контакт при разкачени маркучи не бълва никаква нафта към горивния филтър.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем със студено палене - горивна помпа
...
Последна промяна от dmode101 на Вто 31 мар 2009 8:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем със студено палене - горивна помпа
iwanst написа:Ако дръпна бушона дето пише горивна помпа 28 ми гасне след 1 км.
Вече си я пробвал...
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със студено палене - горивна помпа
колега , имам LUK изправна тандем помна свалене от AJM мотор, можем да се направим врътка ако се съмняваш че проблема е в помпата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта