Помощ AAZ губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Помощ AAZ губи мощност

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 10 апр 2009 20:57


kombito-tdi днес си поиграх малко с това буталце и взех че го нацелех как стои и ола - колата тръгна пак, даже и повече от преди (бах тоз B4 AAZ и на 3та превъртяха гумите mhihi ).
Утре ще му се порадвам малко и в неделя вечерта свалям помпата за да мога понеделник сутринта да я занеса за пълна профилактика (смяна на всички гарнитури уплатнения и други глупости, които не е моя работа да пипам (колкото и да ми е интересно)) и при вечер тест живот и здраве :beer




Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Помощ AAZ губи мощност

Мнениеот boji55 » Пет 17 апр 2009 12:45


пина и мембраната вадилиги и след това сложи ли пина в абсолюто същото место защото ако е и малко завъртян колата ще върви различно защото пина е шлаифан много гадно на ааз и ако не е на правилния ъгал не върви


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Помощ AAZ губи мощност

Мнениеот ShoGo_GTI » Пет 17 апр 2009 15:21


изгубената мощност наистина се дължеше на завъртян пин, но небеше само това проблема.

Заедно с проблемите от тази тема viewtopic.php?f=24&t=139103
ето какво съм правил и колко ми излезе всичко.

:arrow: струговане на корпуса на обтегача + набиване на втулка + поправка на Г-образния болт - 25 лева.
:arrow: Нови ангренажен ремък, ролка и ролка на обтегача на пистовия ремък - 95лв (само ролката ми е 50 лева/цена за мен/)
:arrow: мембранка на помпата - 20 лева (от нея помпата ми е връщала нафта и през турбото и след това в колекторите и от там ми е давала голям разход/~12/)
:arrow: пълна профилактика на помпата (смяна на гарнитури, опръстени, семеринги, гумички, стенд и центровка) - 70лв.
:arrow: нов клеморед - 5лв. (мамка му колко проблеми ми създаде)
:arrow: помпичка за подкачване на гориво - 15лв.
:arrow: гарнитура на капака на клапаните - 5лв

общо 230лева
резулатът обаче е на лице. обтегача си е перфектен и спокоен, помпата не тече, колата си върви перфектно(като за ААЗ натикан в В4 комби) и като за начало осезаем спад в разхода, осезаем говоря поне 2 литра.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, milench0 и 66 госта