проблем с тока

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Golf-vladi
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с тока

Мнениеот Golf-vladi » Съб 25 апр 2009 19:15


Зравейте, имам голф 3 тди 1з. От извесно време имам проблем с падане на акумулатора. Прави го от време на време като ида на майстор всичко е наред, ставам някоя сутрин и изобщо няма ток. Смених акумулатора с друг същата работа, замерихме генератора зарежда, залях двигатела с вода няма консумация, пробвах да махам бушони на касетофон интериорно осветление, проверих връзките на вратите(едни маркучи с букси), кочетата на вратите на багажника всичко е наред. Интервалите на падане може и месец всичко да е наред а може и всеки ден да пада. Въпросат е дали може това де се открие с ВАКОМ. Един приател ми каза ,че е възможно да ми прави въртел дийодния блок на алтернатора. Каде има ток като колата не е на контакт, моля помогнете защото майсторите при който ходих немогат




Golf-vladi
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с тока

Мнениеот Golf-vladi » Сря 29 апр 2009 16:12


Дайте някаква идея


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с тока

Мнениеот fox_vt » Сря 29 апр 2009 17:37


на един френд корсата имаше следния проблем-цяла зима се мъчи човека трудно пали и някой път акумулатора нама никакъв ток.Беше стигнал до положение да си го зема вечер у тях и сутрин да го слага,така нз докога щеще да кара ако не му се беше обадил някъв комшия да му каже че колата му се опитва да пали сама mhihi mhihi . Оказа се че кабела на включвателя на стартера давал на късо и като стане така стартера си върти докато и без друго немощния акумулатор се срине тотално, и на сутринта нема никой.Той добре че я оставя се на свободна че иначе mhihi mhihi


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: проблем с тока

Мнениеот kombito-tdi » Чет 30 апр 2009 23:46


правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с тока

Мнениеот emo-gar » Пет 01 май 2009 13:28


Вериги преди контакт:
1.осветление-салон
2.осветление-багажник
3.аварийни
4.аларма,музика(в зависимост от жичкаджията!)
5.Централно заключване
6.функцията "паркинг светлини" при ляв/десен мигач оставен включен
7.има и една "екстра"-подгряване на свещи при отключване и последващо отваряне на шофьорска врата(при мен я има)
8.Дебелата жица м/у акумулатор и алтернатор
9.за стоп-светлините не съм сигурен дали работят без контакт-провери
Аз бих проверил първо проводника за осветление на багажника,имам в актива си 2 случая на подпалена инсталация от протрит кабел и окъсила клема на иначе отдавна махната лампа(Ауди,Опел),фалшивите бушони вряха но не изгаряха.Вземи мерки,иначе death


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: проблем с тока

Мнениеот Dobromirski » Пет 01 май 2009 15:02


Гадна работа колега.
Нещата аз ги виждам така:
Всяка сутрин ставаш, палиш и отиваш на работа, докогато в една ранна сутрин натискаш копчето на алармата и ....нищо. Тогава вдигаш телефона, обаждаш се на шефа си и му съобщаваш че си много болен mhihi .Тичаш до най близкият съсед и се молиш за мултицет, който мери поне до 20А, акумулатор и кабели за запалване. Отваряш колата кат мишок (с минимални вибрации, почуквания и поклащания), вдигаш капака откачаш клемите на твоят акумулатор, и закаш кабелите. От другата страна през ампермера (последователно свързан) в съседският акумулатор. Симулираш затворена врата (бутона ти е или на колонката-в този случай просто го развиваш, или е в ключалката -"затвори" ключалката с една отвоерка). Въртиш се около колата и се чешиш по главата симулирайки задълбочен размисъл поне 2 минути , за да минат всички преходни процеси (плафони ...ала бала). Поглеждаш мултицета и ако показва по-малко от 40-70mA , теглиш една ма*на на всичко и отиваш на работа , въпреки тежкотото ти (психическо) състояние. :banghead: . Ако обаче показва в пъти повече, почваш да разкачваш бушони и кабели докато консуматора изчезне. От там нататък ти е ясно вече какво да правиш :)


GSA
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с тока

Мнениеот GSA » Пон 04 май 2009 21:24


Колега,аз го имам същия проблем.Карам пасат в5 tdi.Карах колата на майстор и съмненията са за един модул който командва осветлението в салона,централно заключване,подгрев на седалки и др.При мен се намира под краката на шофьора,под тапицерията-има една ниша.Обясниха ми че трябва да търся модула по номера изписан на него.Успех.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с тока

Мнениеот myrshavija » Вто 05 май 2009 5:52


kombito-tdi написа:правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех

Наистина - за какво му е подгряване през лятото? Пък през зимата няма да кара колата. А що направо да не откачи всички излишни консуматори? Фаровете например и да кара само денем? И радиото да махне - ще слуша звука на мотора.
Жална им майка на твоите клиенти :banghead:


Golf-vladi
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с тока

Мнениеот Golf-vladi » Нед 17 май 2009 18:19


Днес ми направи същият проблем, сутринта станах алармата отключи но нямаше достатъчно ток за да запали. Два дни по рано колата палрше от два път пали и гасне все едно няма нафта и така въртя два пъти пали и гасне и после няма проблеми. Дали няма проблем в контактния ключ и той да дава и проблемите с тока да остава колата на контакт но без да свети таблото???


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с тока

Мнениеот jordanpar » Пон 18 май 2009 12:43


myrshavija написа:
kombito-tdi написа:правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех

Наистина - за какво му е подгряване през лятото? Пък през зимата няма да кара колата. А що направо да не откачи всички излишни консуматори? Фаровете например и да кара само денем? И радиото да махне - ще слуша звука на мотора.
Жална им майка на твоите клиенти :banghead:

mhihi mhihi mhihi :bowdown :bowdown :mrgreen: :mrgreen: :063: :063: :063: :063:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 28 госта