


проблем с тока
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с тока
Зравейте, имам голф 3 тди 1з. От извесно време имам проблем с падане на акумулатора. Прави го от време на време като ида на майстор всичко е наред, ставам някоя сутрин и изобщо няма ток. Смених акумулатора с друг същата работа, замерихме генератора зарежда, залях двигатела с вода няма консумация, пробвах да махам бушони на касетофон интериорно осветление, проверих връзките на вратите(едни маркучи с букси), кочетата на вратите на багажника всичко е наред. Интервалите на падане може и месец всичко да е наред а може и всеки ден да пада. Въпросат е дали може това де се открие с ВАКОМ. Един приател ми каза ,че е възможно да ми прави въртел дийодния блок на алтернатора. Каде има ток като колата не е на контакт, моля помогнете защото майсторите при който ходих немогат
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с тока
Дайте някаква идея
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: проблем с тока
на един френд корсата имаше следния проблем-цяла зима се мъчи човека трудно пали и някой път акумулатора нама никакъв ток.Беше стигнал до положение да си го зема вечер у тях и сутрин да го слага,така нз докога щеще да кара ако не му се беше обадил някъв комшия да му каже че колата му се опитва да пали сама
. Оказа се че кабела на включвателя на стартера давал на късо и като стане така стартера си върти докато и без друго немощния акумулатор се срине тотално, и на сутринта нема никой.Той добре че я оставя се на свободна че иначе





- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: проблем с тока
правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с тока
Вериги преди контакт:
1.осветление-салон
2.осветление-багажник
3.аварийни
4.аларма,музика(в зависимост от жичкаджията!)
5.Централно заключване
6.функцията "паркинг светлини" при ляв/десен мигач оставен включен
7.има и една "екстра"-подгряване на свещи при отключване и последващо отваряне на шофьорска врата(при мен я има)
8.Дебелата жица м/у акумулатор и алтернатор
9.за стоп-светлините не съм сигурен дали работят без контакт-провери
Аз бих проверил първо проводника за осветление на багажника,имам в актива си 2 случая на подпалена инсталация от протрит кабел и окъсила клема на иначе отдавна махната лампа(Ауди,Опел),фалшивите бушони вряха но не изгаряха.Вземи мерки,иначе
1.осветление-салон
2.осветление-багажник
3.аварийни
4.аларма,музика(в зависимост от жичкаджията!)
5.Централно заключване
6.функцията "паркинг светлини" при ляв/десен мигач оставен включен
7.има и една "екстра"-подгряване на свещи при отключване и последващо отваряне на шофьорска врата(при мен я има)
8.Дебелата жица м/у акумулатор и алтернатор
9.за стоп-светлините не съм сигурен дали работят без контакт-провери
Аз бих проверил първо проводника за осветление на багажника,имам в актива си 2 случая на подпалена инсталация от протрит кабел и окъсила клема на иначе отдавна махната лампа(Ауди,Опел),фалшивите бушони вряха но не изгаряха.Вземи мерки,иначе

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: проблем с тока
Гадна работа колега.
Нещата аз ги виждам така:
Всяка сутрин ставаш, палиш и отиваш на работа, докогато в една ранна сутрин натискаш копчето на алармата и ....нищо. Тогава вдигаш телефона, обаждаш се на шефа си и му съобщаваш че си много болен
.Тичаш до най близкият съсед и се молиш за мултицет, който мери поне до 20А, акумулатор и кабели за запалване. Отваряш колата кат мишок (с минимални вибрации, почуквания и поклащания), вдигаш капака откачаш клемите на твоят акумулатор, и закаш кабелите. От другата страна през ампермера (последователно свързан) в съседският акумулатор. Симулираш затворена врата (бутона ти е или на колонката-в този случай просто го развиваш, или е в ключалката -"затвори" ключалката с една отвоерка). Въртиш се около колата и се чешиш по главата симулирайки задълбочен размисъл поне 2 минути , за да минат всички преходни процеси (плафони ...ала бала). Поглеждаш мултицета и ако показва по-малко от 40-70mA , теглиш една ма*на на всичко и отиваш на работа , въпреки тежкотото ти (психическо) състояние.
. Ако обаче показва в пъти повече, почваш да разкачваш бушони и кабели докато консуматора изчезне. От там нататък ти е ясно вече какво да правиш 
Нещата аз ги виждам така:
Всяка сутрин ставаш, палиш и отиваш на работа, докогато в една ранна сутрин натискаш копчето на алармата и ....нищо. Тогава вдигаш телефона, обаждаш се на шефа си и му съобщаваш че си много болен



Re: проблем с тока
Колега,аз го имам същия проблем.Карам пасат в5 tdi.Карах колата на майстор и съмненията са за един модул който командва осветлението в салона,централно заключване,подгрев на седалки и др.При мен се намира под краката на шофьора,под тапицерията-има една ниша.Обясниха ми че трябва да търся модула по номера изписан на него.Успех.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с тока
kombito-tdi написа:правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех
Наистина - за какво му е подгряване през лятото? Пък през зимата няма да кара колата. А що направо да не откачи всички излишни консуматори? Фаровете например и да кара само денем? И радиото да махне - ще слуша звука на мотора.
Жална им майка на твоите клиенти

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с тока
Днес ми направи същият проблем, сутринта станах алармата отключи но нямаше достатъчно ток за да запали. Два дни по рано колата палрше от два път пали и гасне все едно няма нафта и така въртя два пъти пали и гасне и после няма проблеми. Дали няма проблем в контактния ключ и той да дава и проблемите с тока да остава колата на контакт но без да свети таблото???
Re: проблем с тока
myrshavija написа:kombito-tdi написа:правих една с класа която вьпреки че не е на контакт подгряването на мслото в картера си остава включено и след 30мин няма никои
извади релето за подгряването то и без това не ти трябва вече
може и да има ефект
успех
Наистина - за какво му е подгряване през лятото? Пък през зимата няма да кара колата. А що направо да не откачи всички излишни консуматори? Фаровете например и да кара само денем? И радиото да махне - ще слуша звука на мотора.
Жална им майка на твоите клиенти











Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 28 госта