Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
JonnyB
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgariq

Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот JonnyB » Вто 28 апр 2009 11:26


Здравейте,
Понеже съм нов тук и не са ми ясни много неща ще споделя някои проблеми които имам и ще се надявам някой който вече е минал през тях, да може да помогне.
1. Блока на двигателят ми е спукан и губи охладителна течност. Искам да го сменя, защото веднъж вече го лепих, но издържа малко. Кажете какво може да се направи...
2. Мощността падна много и нямам никаква представа от какво е...
Възможно ли е да има нещо общо с дебитомера?! Турбината е нова, така, че проблема не е от там! Маслото е добро и от там не е... Чух нещо за някаква клапа преди турбината :shock ако знаех за к`во иде на реч...
Колата преди имаше ряз, сега е като охлюв... Няма ник`ъв старт! 160000 км е, но не мисля, че е и от това. Сега едвам вдига 100-120 в най-добрия случай 140км да не говорим как взима баирите :(
Нямам ник`ва представа... Някой имал ли е подобен проблем???
Благодаря!

Последна промяна от JonnyB на Вто 28 апр 2009 19:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Спукан блок на VW Бора 1р9 ШАС!!!

Мнениеот Ицку® » Вто 28 апр 2009 19:08


Сбъркал си раздела.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот morfei1 » Вто 28 апр 2009 20:51


http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=27&t=15

Предлагам ти да започнеш с това :wink:


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот kondzhagyulo » Сря 29 апр 2009 11:30


Колега, минал съм по твоя път и направо бях полудял. Какво количество антифриз губиш и за колко километра или време? Това е много важно да се установи, защото ще те насочи къде да търсиш проблема. Ако сте елиминирали вариантите за теч от уплътнения, гумени съединения, спукан разширителен съдс, спукан радиатор и около него, радиаторче на парното ( трябва да се пълни с вода под мокета, но не е задължително ако сълзи ) и си сигурен, че не губиш антифриза от други трудно видими и достъпни и места, като тройника зад подгревните свещи( така наречиния таралеж ). Ако не е от изброените места следва вниманието да се насочи към главата. При условие, че маслото ти не е смесено с антифриз има възможност да ти е пропуснала гарнитурата но и това много относително. Прегрявана ли е колата значи изкривена глава и пропускаща гарнитура. Антифриза навлиза в горивната камера и през ауспуха. Обаче би трябвало да пропуска и масло, което да се смесва с антифриза и да изгаря. Като се отвори главата, ако си я карал малко с вода веднага ще се разбере ( гарнитурата е метална и по нея остават следи от пропускането ) дали е гарнитура, глава или блок. Ако не е от ганитурата или главата следва да търсите видими пукнатини по челото на блока. Най често тези пукнатини се получават при смяна на гарнитура от непочистване на резбите на болтовете на главата, пренатягане на несменени болтове,които се рзтягат + комбинация от малко повече шлайфана глава. Ако не се вижда пукнатина по челото то тогава тя е някуде по цилиндъра в горивната камера, защото ако е по-надолу по буталото ще смесва с масло, което казваш пък, че е наред. Ако сте оглеждали блока външно и сте видели течове то спасение пак няма. Оснвния проблем на колата е в блока и съвета ми е да го смениш ( вземи окомплектован с бутала и колянов вал, а не само гол ). Аз моя блок го взех след дълго търсене и най изгодно от автоморга в Приселци. Беше намазан грижливо със смазка и самия двигател бе от автомобил 2002г. работил много малко, без луфт в буталата. Уговори се с търговците да вземеш блока и да го провериш в сервиз за допустими луфтове в буталата и за пукнатини. И друго нещо МНОГО ВАЖНО - първо поитай дали ще ти издадат фактура и документ за произход на двигатела особено ако няма номер. След тази гимнастика с двигатела - отново диагностика и така ако евентуално излезе нещо, то вече няма да е от такъв калибър.
Това е, за което се сещам в момента.


JonnyB
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgariq

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот JonnyB » Сря 29 апр 2009 12:13


kondzhagyulo,
Много ти благодаря! Проблема наистина е в блока, пукнат е отдолу малко под турбината! Но това отдавна го установих, пак с 300 мъки, а и не знам все още дали само от там се губи течност, но след като го сменя поне ще знам, че с това съм приключил! А и ще ми е малко по-лесно с тези местенца да ги чекна дето ми ги спомена!
Много ми е интересно обаче защо аджаба неам мощностт :banghead: :?: :?: :?:
Ей т`ва сега адски ме тормози!!!


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот kondzhagyulo » Сря 29 апр 2009 15:39


А турбото включва ли се и ако се включва на кои обороти?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот morfei1 » Чет 30 апр 2009 20:25


По въпроса с охладителната течност, много, често тройника сдава багажа и от там губи много течност.

Зимата и аз се бях притеснил много, защого губеше антифриз и то не малко според мен, какво ли не си помислих..... докато след едно пътуване, тройника тотално сдаде багажа и почна да капе сериозно, и след като отворих капака скоростната кутия беше цялата в антифриз, и капеше чак от предпазната кора, отдолу.

В началото нямаше никакви признаци да тече оттам, но антифриза се губеше. След смяната му с нов, тотално спря да губи антифриз.

По въпроса с невървенето, закачете я с ВАГКОМ и тествайте - направете лог файл, после го качи тук, за да го разгледат по-вещите за да ти кажат за евентуални проблеми, доколкото могат да се познаят от разстояние :wink:


JonnyB
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgariq

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот JonnyB » Сря 20 май 2009 18:16


Благодаря,

Сега колата е в сервиз и ще видя какво ще направят по въпроса! За файла с ВАГКОМ ще го направя веднага щом я изкарам и ще го лепна тук... Дано се намери някои да го разчете и да ми обясни :bowdown
Ще се включа веднага щом мога!
Благодаря отново!!!


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Спукан блок на VW Бора 1,9 ТДИ 116 кс!!!

Мнениеот kondzhagyulo » Сря 20 май 2009 22:19


Може ли да ни кажеш, в кой сервиз е и да споделиш информация относно обслужването в него след приключване на ремонта?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта