Здравейте!
Преди 2 седмици свалях компютъра от колата за около 30 минути беше разкачен. После си го закачих и нямах никакви проблеми с каквото и да било в колата. Но започнаха на скоро да се случват разни неща, сред които и завишен разход не с много но осезаемо при това извънградско. Вчера забелязах, че зумерчето, което пищи при забравени фарове е спряло да пищи и не мога да го накарам да заработи. Въпроса е възможно ли е от това махане на комп-а и натрупване на някакви грешки да се стигне до тези ефекти.



Сваляне на ЕКУ и последици!
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
Колата е Пасат Б5 ТДИ АФН
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
Загубил си най-вероятно някакви настройки. Посети колега с ВАГ-ком за да установи къде и какво не е наред.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
...след 10дни ще ти се спука задна дясна гума(примерно)после накладки ще са за смяна и т.н.
Много хора имат ЕКУто на колата за божество и ако бъде докоснато/обезпокоено край-лоши неща почват да се случват с колата.Свалянето на ЕКУто е същото като свалянето на акумолатора
Настройките в ЕКУто се записват в енергонезависима памет затова махането на тока не му влиае.На зумера ти просто си му е дошло времето(или нещо друго го кара да не работи),а за това колата да ти харчи повече има много неща но ЕКУто(ако не си променял нещо в паметта му) не е виновно грам. 

Много хора имат ЕКУто на колата за божество и ако бъде докоснато/обезпокоено край-лоши неща почват да се случват с колата.Свалянето на ЕКУто е същото като свалянето на акумолатора


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
Не съм много сигурен дали е точно така.
Има случаи, в които се получават грешки и въпреки енергонезависимата памет, се получават бъгове. Чак до проблем с разхода едва ли, но кой знае. На моя пасат се беше прецакала само от махане на един бушон (и после слагането му отново) работата на автоматика - беше записало някаква грешка, която се изчисти с Ваг-ком.
Има случаи, в които се получават грешки и въпреки енергонезависимата памет, се получават бъгове. Чак до проблем с разхода едва ли, но кой знае. На моя пасат се беше прецакала само от махане на един бушон (и после слагането му отново) работата на автоматика - беше записало някаква грешка, която се изчисти с Ваг-ком.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
Аз ви хвърлих в размисъл колеги без основание извинете ме. Зумера днес си пищи явно има някакво значение колко време след изваждането на ключа се отваря вратата или може и да няма. Просто вчера със сигурнос не пищеше, но днес пищи. Не знам какво му е станало, но вече не е проблем. А разхода приемам, че няма връзка точно със свалянето на комп-а. За ВАГ-КОМ не знам за сега понеже ще сменя чиповете след 1-2 дни и може би тогава ще пусна една диагностика профилактично дали всичко е ОК. М/у другото наистина предните колела по-бързо омекват от задните не знам дали и това няма връзка с махането на комп-а 

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сваляне на ЕКУ и последици!
bangobango написа:... М/у другото наистина предните колела по-бързо омекват от задните не знам дали и това няма връзка с махането на комп-а
Радвам се че си схванал смисъла на хумора ми

Ако не се сваля ЕКУто на включен контакт няма никаква опасност.Случката на Добри не мога да я коментирам защото изключения в живота се случват,но по принцип ако колата не е била запалена(на контакт) и сте свалили един бушон и оттам се е шашнала скоростната кутия си е прецедент.Аз съм имал случай както си се кара колата и се диагностицира с лаптоп забива к линията (без да се прави нищо,само се гледа) и докато не се ресетна не се оправи,но това пак си беше прецедент.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта