Проблем с 1.9 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 31 май 2009 18:42


Здравейте. Първо да се извиня ако има такава тема, но не открих нищо точно по моя проблем. Значи първо да кажа за колата: Голф 3 1.9 TDI 1Z 1996г. Проблемите: скъсах челния тампон на двигателя, който повлече със себе си и гредата, която се отскубна от роговете откъм интеркуулера, заедно с това понеже двигателя падна напред, !доскъса! меката връзка след колекторите. Оправих тампона и гредата, след 2-3 дни смених и меката връзка, която беше доста отдавна скъсана и в последствие се доразпори докрай и я смених. Проблемите, които ми направи след ремонта: 1: започна да не пали-завъртам ключа на контакт, въртя, пали и веднага гасне сама! и така близо 30-ина пъти и после се оправя. 2: Започна да гори малко повече гориво. 3: не върви да му се не види. Значи много пуши, адски много и то на определени обороти. До 2000 оборота се чуди да върви или не, като удари 2000 отзад изкарва много черен дим и почва да върви и пуши до към 3000 оборота, след тези обороти нагоре до към 4000/4500 не пуши. Вкарвам на 5-та скорост на 2000 оборота и до 3000 оборота въобще не върви и пуши още повече. Масло пипа май, но много малко. Понеже проблема е от има няма 2 седмици и не я карам постоянно и не мога да установя. Вие какво мислите, от какво е всичко това? И какво е решението на проблема, защото не може да продължава така, не мога да я карам на дълго разстояние :(




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 31 май 2009 19:13


проблем 1: симптоми на имобилайзер. качи я на Ваг-Ком и виж грешките които е натрупало
за другите не знам :roll:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 31 май 2009 19:18


А да попитам, какво става като премине в Авариен Режим?!


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот Krasi » Пон 01 юни 2009 10:38


Като мине в авариен режим не върви добре /не набира/.
Виж си центровката с ваг ком - пушека и невървенето може да е от това.
Усещаш ли турбината дали работи?
Огледай за скъсани маркучи /разхерметизирани турбопътища/.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пон 01 юни 2009 17:05


Точно днеска забелязах, че гумено съединение на интеркулера се е сцепило и като и дам газ и здраво изпуска оттам... даже ми е омаслила отпред маската и не съм обърнал въобще внимание. Сега ще потърся такова съединение и дано да се оправи. Относно турбото - да чува се перфектно как надува, но няма тяга


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Re: Проблем с 1.9 1Z

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пон 01 юни 2009 18:51


Проблема решен! Оказа се скъсана тръба на интеркулера. След подмяна с нова, колата набира много по добре от преди даже :)
ТЕМАТА Е ЗА :lock:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 34 госта