.. привет колеги .. имам си аз едни "драми" вече 2г. на тема скоростна кутия .. тогава ми "гръмна" скоростната на Сеат-а /Ибиза ТДИ AFN/ .. колицата във времето е "надувана" и т.н. .. сега последно е на около 130к.с. закърпих временно положението с една от пасат ТДИ .. но къса .. на 120км./ч. гони 3100 об. .. дразни .. иначе за в града става .. даже много .. пробвах и с друга някаква .. не издържа и 10000км. .. пак се върнах на пасатовата .. м/у временно търсех усилено скоростна от Фабия RS .. намерих .. но се оказа .. че заради различното захващане трябва да преправя половината кош .. и като за капак .. дифа опира в рейката .. решението .. местене на двигателя с около 2см. напред в коша .. това вече ми дойде в повече .. и се отказах .. сега я продавам > http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=145455 .. стига предистория .. сега на въпроса ..
.. намерил съм си кутия ASD .. и въпроса ми е .. до колко се различава от CYP - която ми я дават за моя двигател ???



малко помощ за скоростни кутии
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
мисля че ще ти стане едно към едно
дори е с по-дълги предавки
CYP се слага само на АФН , дали е по-здрава заради въртящия момент нямам представа
дори е с по-дълги предавки
CYP се слага само на АФН , дали е по-здрава заради въртящия момент нямам представа
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
ASD-то беше от 1Z, и е с малко по-дълги предавки ама малко, така че е идеалният ъпгрейд на CYP, вземай, слагай и си свиркай, а тя кутия от РС нито струва 1000лв. нито е същата като на Ибиза Купра... И идеята при ТДИ скоростите е следната колкото по-силен е мотора толкова по-къса е кутията поне при 1.9.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
niki7878 написа:ASD-то беше от 1Z, и е с малко по-дълги предавки ама малко, така че е идеалният ъпгрейд на CYP, вземай, слагай и си свиркай, а тя кутия от РС нито струва 1000лв. нито е същата като на Ибиза Купра... И идеята при ТДИ скоростите е следната колкото по-силен е мотора толкова по-къса е кутията поне при 1.9.
.. CYP не е ли с блокаж??? .. или се бъркам ..
П.С. .. ами не знам от къде ми е инфото .. но така знам .. че е същата тип 02М и на дизеловата купра и на фабията
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
Няма блокаж, то ако имаше ехееее, ама няма...
А и на Ибизата май не съм срещал някой да е успял да набута 02M кутия в коша, на старата де. Иначе Кутията на купрата поне по мои данни е направена само за нея по изискване на Сеат Спорт а на Фабията си е като на другите 131коня. На Купрата е идиотски къса кутията и максималната скорост на автомобила е около 220км/ч. Буквите на Купрата са GUC а на Фабията са FJW. Ето ти и едно линкче да свериш данните: http://freenet-homepage.de/golfmadison/Getr.jpg
Злите езици говорят, че кутията на купрата е с по-широки зъбни колела на първа предавка и съответно била доста здрава ама само така съм чул, още не съм я отварял да разбера а и дано не ми се налага
А и на Ибизата май не съм срещал някой да е успял да набута 02M кутия в коша, на старата де. Иначе Кутията на купрата поне по мои данни е направена само за нея по изискване на Сеат Спорт а на Фабията си е като на другите 131коня. На Купрата е идиотски къса кутията и максималната скорост на автомобила е около 220км/ч. Буквите на Купрата са GUC а на Фабията са FJW. Ето ти и едно линкче да свериш данните: http://freenet-homepage.de/golfmadison/Getr.jpg
Злите езици говорят, че кутията на купрата е с по-широки зъбни колела на първа предавка и съответно била доста здрава ама само така съм чул, още не съм я отварял да разбера а и дано не ми се налага

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
.. е .. писна ми .. оставам с пасатовата .. реших си проблема с гуми .. от 195/45/16 .. минах на 205/50/16 .. това ще ми даде 6-7 км/ч допълнително .. но най вече се надявам да ми спести наполовина разходите по възстановяване на кръглата форма на джантите .. никъде не опира .. вдигна се с около 14-15 мм. колата .. което пак ми беше нужно защото улицата на която живея е
.. който иска .. имам 2 бр. 195/45/16 Унироял на "прИмоция" .. ДОТ 06 са мисля

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: малко помощ за скоростни кутии
niki7878 написа:Няма блокаж, то ако имаше ехееее, ама няма...
А и на Ибизата май не съм срещал някой да е успял да набута 02M кутия в коша, на старата де. Иначе Кутията на купрата поне по мои данни е направена само за нея по изискване на Сеат Спорт а на Фабията си е като на другите 131коня. На Купрата е идиотски къса кутията и максималната скорост на автомобила е около 220км/ч. Буквите на Купрата са GUC а на Фабията са FJW. Ето ти и едно линкче да свериш данните: http://freenet-homepage.de/golfmadison/Getr.jpg
Злите езици говорят, че кутията на купрата е с по-широки зъбни колела на първа предавка и съответно била доста здрава ама само така съм чул, още не съм я отварял да разбера а и дано не ми се налага
.. е .. за малко да чуеш .. но ме хвана шубето+съжалих майстора си .. иначе 2-ма негови работници много се бяха наточили да я сложат .. голям ентусиазъм ги беше подгонил .. но проблемите бяха доста .. целия двигател трябваше да отиде около 2 см. напред .. на мястото на казанчето за чистачките и хидравликата идваше стоика с тампон за кутията .. отпред допълнителна греда за другия тампон .. много вибрации щеше да се предават на купето заради допълнителния тампон .. и всяка стойка на тампон щеше да е заварявана и удължавана .. с тези усилени вибрации .. кой знае колко щеше да е изкарат .. предпочетох да е надеждна и бърза до 140км/ч колата /3200 об./.. така или иначе аз почти не карам с повече .. а изпреварванията

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта