ниски обороти при първо палене...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

ниски обороти при първо палене...

Мнениеот boko » Пон 22 юни 2009 14:40


Здравейте колеги, мотора ми е 1,6 тд с кулер SB та въпроса ми е следния /ГНП-помпата е механична/....защо след палене на колата държи първите 1-2 минути ниски обороти /според мен около 750-800/ след което като поработи минутка се нормализират до 950-960 оборота...искам да поясня, че това не става само сутрин, а и при всяко следващо палене, което ме принуждава да дърпам обогатителя и през деня като я паля /дърпам го за 30-40 сек.,но все пак го дърпам/...преди месец ходих на майстор като исках да направим центровка на помпата, тогава той ми каза, че помпата била на 6-7 градуса и ми вика да я направим на 13 градуса толкоз давали по книжка и я центрова на 13 градуса, но положението е пак същото...ако е зимно време добре, ама сега е лято и през деня, когато мотора е загрял все си мисля, че трябва да паля без обогатител и да си държи оборотите...вие как мислите къде може да е проблема
п.п. на помпата е правена профилактика миналата година, минала е стенд и са сменени всички семеринги и гарнитурки по нея...имах възвратен клапан на входящата нафта, но го махнах като си мислех, че може би затруднява притока на нафта, но положението е същото, явно не е от него.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: ниски обороти при първо палене...

Мнениеот emo-gar » Пон 22 юни 2009 23:48


Ами и при мен на мотор 1Y има ръчен авансьор,има нещо подобно сутрин и винаги си дръпвам ръчката за 20-30 секунди.Също и след дълъг престой ако усетя неприятна вибрация от студения мотор го правя.На тези с автоматичен авансатор също примръдва тая джаджа,понятието "студен мотор" съвсем не отпада през лятото
По отношение на центровката:слага се индикаторен часовник на мястото на тапата м/у тръбите и се мери ход на плунжера(нещо от сорта 0.7-0.9мм ми се върти,без да съм точен) и това при ГМТ.Това с градусите не го разбрах,сякаш "делко" е центровал на бензинка..
И от авансатора нито се дига харча,нито вреди дори да го забравиш,но се избягват вибрации


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: ниски обороти при първо палене...

Мнениеот boko » Съб 27 юни 2009 10:15


Колега имах предвид ъгъла на впръскване и затова спрягам некви градуси щот така ми се стори че каза майстора т.е. това дето е свързано с предварението и ъгъла на впръскване...сега по темата вчера натягах ремъка на алтернатора щото просвирваше леко напоследък и като го натегнах спря да свири и като я запаля вече държи в началото по високи обороти от преди /разбира се без обогатителя, като я запаля с него нема проблем откъм ниски обороти/...та възможно ли е дето ремъка на генератора е бил хлабав и оттам при палене в началото да държи по-ниските обороти...поздрави


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: ниски обороти при първо палене...

Мнениеот emo-gar » Пет 03 юли 2009 21:29


Ей,колега забавих се доста,но само да спомена:то в началото и свещите работят и натоварват допълнително мотора(чрез генератора).Та я пробай да заредиш на зарядно акумулатора и виж има ли някаква промяна в ситуацията



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта