


Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
колега много важно е имало ли е счупени повдигачи....имах аз с мойта кола подобен случай
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
разбрах под счупените повдигачи е 100 % сигурно,че клапаните са криви макар и минимално и няма да прилепват плътно ...аз имах същия проблем... клапаните oпират в буталата и отгоре над тях маслените повдигачи се чупят а прескачането на зъби се получава от разхлабване на ремъка ако ролката опъваща го не е стегната достатъчно.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
juve написа:всъщност като стана дума пак за тая шайба, няма ли някаква методика да се измери кога е на път....ама нещо с мерни еденици , защото изрази " а бе ако бие много е за смяна " ако палиш трудно значи е тръгнала " моята мята ама бива горе долу " не описва никакво състояниемоята са я гледали поне 2 ма майстори - единия каза , че е перфектна , а другия след 20 дена ( но преди 10000 км ) каза , че била яко крива ...искаме да мерим , не да плюнчим пръст и да ги мислим пу да и .... и шайбата
До колкото знам аз, няма методика, най-добрият вариянт за мен е смяна на зъбното колело, смяна на болта, стягане на болта по указания начин и проверка на 1000-5000-15000 км...
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
Вала се сваля, прави се като на тди, слага се зъбчатка за тди и спи града.
За демпферната шайба, ако се вижда, че играе най-вероятно шпонката е разбита.
Наскоро на Пасата ААЗ 430х.км се виждаше, че яко играе.После почнаха да му играят ниските обороти.
Свалихме вала, шпонка на зъбчатката почти нямаше
вала го направиха като на тди, съответна зъбчатка сложихме - и е на 6.
Демпферната сега - кове, никакво играене, а е на почти 500х.км
За демпферната шайба, ако се вижда, че играе най-вероятно шпонката е разбита.
Наскоро на Пасата ААЗ 430х.км се виждаше, че яко играе.После почнаха да му играят ниските обороти.
Свалихме вала, шпонка на зъбчатката почти нямаше

Демпферната сега - кове, никакво играене, а е на почти 500х.км
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
Колега мисля,че 2 зъба са достатъчни да стане белята при този мотор и,ако наистина са счупени повдигачи няма да минеш само с тях. Задължително накарай майсторите да свалят зъбчатката на коляновия вал и да огледат шпонката,вала сьщо и самата зъбчатка. Не слагай стария болт защото се подменя при всяко сваляне да не казвам и зъбчатката. Ако проблема е в зъбчатката и или шпонката и вала е читав си вземи болт и зъбчатка на фирмата SWAG,ремък Gates и ролки INA само внимавай с последните щото има доста ментета,но в ауто+ са читави. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов болт и лепене дори и да решиш да слагаш старата зъбчатка. Съвета ми е да не пестиш пари за тези неща защото този възел при тези мотори е проблемен. 

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
danii написа:Колега мисля,че 2 зъба са достатъчни да стане белята при този мотор и,ако наистина са счупени повдигачи няма да минеш само с тях. Задължително накарай майсторите да свалят зъбчатката на коляновия вал и да огледат шпонката,вала сьщо и самата зъбчатка. Не слагай стария болт защото се подменя при всяко сваляне да не казвам и зъбчатката. Ако проблема е в зъбчатката и или шпонката и вала е читав си вземи болт и зъбчатка на фирмата SWAG,ремък Gates и ролки INA само внимавай с последните щото има доста ментета,но в ауто+ са читави. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов болт и лепене дори и да решиш да слагаш старата зъбчатка. Съвета ми е да не пестиш пари за тези неща защото този възел при тези мотори е проблемен.
както се казва в такъв случай ...тук германците са се издънили...аз смених всичко както каза колегата плюс мисля бяха и изпускателните клапани /хванати с бормашина за проверка един от тях много малко заметаше/ ...на две бутала клапаните бяха оставили следа
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
правиш коляновия вал като на тди и няма да имаш проблеми а до тогава внимавай
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
georgi70 написа:правиш коляновия вал като на тди и няма да имаш проблеми а до тогава внимавай
И при ТДИ-то го има същия проблем

- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
при тд шпонката е4 5 мил а при тди е около 15-20 милиметра поглеждаш външната шайба ако играе леко там е проблема успех
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
stenly_m написа:Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...
2 години и 1-2 месеца някъде...
Хипотезата на майстора е, че алармата е сдала багажа и е спряла нафтовата помпа... И за това не съм успял да запаля после...
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
ISRalien написа:stenly_m написа:Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...
2 години и 1-2 месеца някъде...
Хипотезата на майстора е, че алармата е сдала багажа и е спряла нафтовата помпа... И за това не съм успял да запаля после...
стига бе




Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?
georgi70 написа:при тд шпонката е4 5 мил а при тди е около 15-20 милиметра поглеждаш външната шайба ако играе леко там е проблема успех
Това за шпонката всички го знаят ама аз ти казвам, че и ТДИто е същия кенеф и шайбата му пада чат пат.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта