Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот kiko946 » Чет 02 юли 2009 11:08


колега много важно е имало ли е счупени повдигачи....имах аз с мойта кола подобен случай




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот kiko946 » Чет 02 юли 2009 11:17


разбрах под счупените повдигачи е 100 % сигурно,че клапаните са криви макар и минимално и няма да прилепват плътно ...аз имах същия проблем... клапаните oпират в буталата и отгоре над тях маслените повдигачи се чупят а прескачането на зъби се получава от разхлабване на ремъка ако ролката опъваща го не е стегната достатъчно.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот Spas » Чет 02 юли 2009 21:50


juve написа:всъщност като стана дума пак за тая шайба, няма ли някаква методика да се измери кога е на път....ама нещо с мерни еденици , защото изрази " а бе ако бие много е за смяна " ако палиш трудно значи е тръгнала " моята мята ама бива горе долу " не описва никакво състояние :banghead: моята са я гледали поне 2 ма майстори - единия каза , че е перфектна , а другия след 20 дена ( но преди 10000 км ) каза , че била яко крива ...искаме да мерим , не да плюнчим пръст и да ги мислим пу да и .... и шайбата :banghead:


До колкото знам аз, няма методика, най-добрият вариянт за мен е смяна на зъбното колело, смяна на болта, стягане на болта по указания начин и проверка на 1000-5000-15000 км...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 02 юли 2009 22:12


Вала се сваля, прави се като на тди, слага се зъбчатка за тди и спи града.
За демпферната шайба, ако се вижда, че играе най-вероятно шпонката е разбита.
Наскоро на Пасата ААЗ 430х.км се виждаше, че яко играе.После почнаха да му играят ниските обороти.
Свалихме вала, шпонка на зъбчатката почти нямаше :) вала го направиха като на тди, съответна зъбчатка сложихме - и е на 6.
Демпферната сега - кове, никакво играене, а е на почти 500х.км


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот danii » Пет 03 юли 2009 0:32


Колега мисля,че 2 зъба са достатъчни да стане белята при този мотор и,ако наистина са счупени повдигачи няма да минеш само с тях. Задължително накарай майсторите да свалят зъбчатката на коляновия вал и да огледат шпонката,вала сьщо и самата зъбчатка. Не слагай стария болт защото се подменя при всяко сваляне да не казвам и зъбчатката. Ако проблема е в зъбчатката и или шпонката и вала е читав си вземи болт и зъбчатка на фирмата SWAG,ремък Gates и ролки INA само внимавай с последните щото има доста ментета,но в ауто+ са читави. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов болт и лепене дори и да решиш да слагаш старата зъбчатка. Съвета ми е да не пестиш пари за тези неща защото този възел при тези мотори е проблемен. :да:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот kiko946 » Пет 03 юли 2009 3:28


danii написа:Колега мисля,че 2 зъба са достатъчни да стане белята при този мотор и,ако наистина са счупени повдигачи няма да минеш само с тях. Задължително накарай майсторите да свалят зъбчатката на коляновия вал и да огледат шпонката,вала сьщо и самата зъбчатка. Не слагай стария болт защото се подменя при всяко сваляне да не казвам и зъбчатката. Ако проблема е в зъбчатката и или шпонката и вала е читав си вземи болт и зъбчатка на фирмата SWAG,ремък Gates и ролки INA само внимавай с последните щото има доста ментета,но в ауто+ са читави. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов болт и лепене дори и да решиш да слагаш старата зъбчатка. Съвета ми е да не пестиш пари за тези неща защото този възел при тези мотори е проблемен. :да:



както се казва в такъв случай ...тук германците са се издънили...аз смених всичко както каза колегата плюс мисля бяха и изпускателните клапани /хванати с бормашина за проверка един от тях много малко заметаше/ ...на две бутала клапаните бяха оставили следа


georgi70
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот georgi70 » Пет 03 юли 2009 21:33


правиш коляновия вал като на тди и няма да имаш проблеми а до тогава внимавай


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот danii » Съб 04 юли 2009 0:21


georgi70 написа:правиш коляновия вал като на тди и няма да имаш проблеми а до тогава внимавай

И при ТДИ-то го има същия проблем :lol:


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот stenly_m » Съб 04 юли 2009 21:45


Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...


georgi70
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот georgi70 » Съб 04 юли 2009 21:55


при тд шпонката е4 5 мил а при тди е около 15-20 милиметра поглеждаш външната шайба ако играе леко там е проблема успех


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот Ivailo » Сря 08 юли 2009 8:07


stenly_m написа:Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...

2 години и 1-2 месеца някъде...

Хипотезата на майстора е, че алармата е сдала багажа и е спряла нафтовата помпа... И за това не съм успял да запаля после...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот fox_vt » Сря 08 юли 2009 17:09


ISRalien написа:
stenly_m написа:Станалото станало, но според мен причината може да е и в стар ремък, дават тяхната смяна да е на пробег или на 2 години, както и маслото пробег или година. Доколкото разбрах е сменян преди повече от 2 години...

2 години и 1-2 месеца някъде...

Хипотезата на майстора е, че алармата е сдала багажа и е спряла нафтовата помпа... И за това не съм успял да запаля после...

стига бе :shock :shock че може ли да стане такова нещо :shock :shock ти ако прескочиш 2 зъба забрави за палене аз един бях прехвърлил и не щеше камо ли 2


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Какво следва като ангренажния ремък прескочи 2 зъба?

Мнениеот danii » Пет 10 юли 2009 1:38


georgi70 написа:при тд шпонката е4 5 мил а при тди е около 15-20 милиметра поглеждаш външната шайба ако играе леко там е проблема успех

Това за шпонката всички го знаят ама аз ти казвам, че и ТДИто е същия кенеф и шайбата му пада чат пат. :lol: пп.става въпр. за 1Z. :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта