Колеги след смяна на клапан, на който не знам името но струва 340лв. на GARRET и почистване на Геометрията КОЛАТА Е пушка!!!Клапана който разтоварва турбината.
П.П. Процедурите се извършиха при Невероятния Вальо (Ventoman).



Турбо? Решено!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Турбо?
addrak написа:След като махнем катализатора какво следва да махаме от колата докато тръгне турбото а?

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбо?
Вие като искате да карате с тапа в ауспуха,карайте.Направете си експеримент идете и го махнете покарайте малко и вижте разликата.Сигурен съм,че няма да го върнете обратно.
Като се задръсти катализатора,вероятността да се прецака турбината е по-голяма,от колкото ако го няма.Да сега ще кажете,че щом е сложен трябва да е там.Ама хората саго сложили като не са мислили,че тази кола ще се кара от бедни мишки,които не могат да си позволят да дадат няколко стотин(да не казвам хиляди)за нов катализатор,както правят белите хора,в белите държави.Там не махат ,а подменят 


Re: Турбо?
Ако може да не отварям нова тема да споделя и моя проблем защото е сходен:
Колата ми забива когато си иска, предимно на дълъг път при топло време.
Няма мощност, вдига 3хил. оборота със зор, спирам, гася паля и се оправя.
Правихме тест на турбината - показва че геометрията си бачка идеално, катализатора е премахнат отдавна, дебитомера дава нормални стойности, турбината на пипане има луфт далеч от нормалното.
Ако оправя турбината дали ще изчезне този дефект или според вас може да има друга причина?
1.9 AFN е мотора.
Колата ми забива когато си иска, предимно на дълъг път при топло време.
Няма мощност, вдига 3хил. оборота със зор, спирам, гася паля и се оправя.
Правихме тест на турбината - показва че геометрията си бачка идеално, катализатора е премахнат отдавна, дебитомера дава нормални стойности, турбината на пипане има луфт далеч от нормалното.
Ако оправя турбината дали ще изчезне този дефект или според вас може да има друга причина?
1.9 AFN е мотора.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Турбо?
Този симптом може да се дължи и на дуги работи а не само зацапана геометрия... Нека я погледне, някой, който наистина разбира от ТДИ...
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Турбо?
shimmy написа:Ако може да не отварям нова тема да споделя и моя проблем защото е сходен:
Колата ми забива когато си иска, предимно на дълъг път при топло време.
Няма мощност, вдига 3хил. оборота със зор, спирам, гася паля и се оправя.
Правихме тест на турбината - показва че геометрията си бачка идеално, катализатора е премахнат отдавна, дебитомера дава нормални стойности, турбината на пипане има луфт далеч от нормалното.
Ако оправя турбината дали ще изчезне този дефект или според вас може да има друга причина?
1.9 AFN е мотора.
Провери клапан N75
Re: Турбо?
То няма лошо да ти почистят ,на мен ми взеха 150 лева чистиха турбото колектори и други работи, като ми показаха колекторите ми бяха толкова запушени че имаха отвор колкото молив
,даже мисля след 20к пак да го чистят.Пробвай може да се оправи ако не ,че са ти почистили турбото то това време така или иначе идва рано или късно .

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо?
И аз съм за Н75
Re: Турбо?
@ Golfy IV --
Колега, най-добре направи един VAG-COM тест. Това е софтуер, с който всеки лаптоп може да се свърже с компютъра на колата и да прочете какви грешки са отчетени, а също така и в реално време (докато караш) човекът до теб да гледа какво става - липса на налягане, свръхналягане или там каквото може да е. Наскоро си оправях моето поло 1.9 TDI PD от проблеми с турбото. Ходих при едно момче от форума (Ventoman) и честно казано съм доволен от него (поне до сега - около 3-4 седмици вече). При мен освен зацапана геометрия и колектори големият проблем беше изгнил клапан за регулиране на геометрията на турбото. Сега колата си върви много добре.
@ shimmy --
Никога не съм карал двигател AFN, но доколкото съм чел из форума, повечето хора с подобни симптоми имат проблем с този небезизвестен клапан N75. Все пак направи VAG тест. А ако си ОК с английския - ето едно хубаво обяснение какво точно прави N75
и защо понякога колата върви, а понякога не.
http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=10170
Колега, най-добре направи един VAG-COM тест. Това е софтуер, с който всеки лаптоп може да се свърже с компютъра на колата и да прочете какви грешки са отчетени, а също така и в реално време (докато караш) човекът до теб да гледа какво става - липса на налягане, свръхналягане или там каквото може да е. Наскоро си оправях моето поло 1.9 TDI PD от проблеми с турбото. Ходих при едно момче от форума (Ventoman) и честно казано съм доволен от него (поне до сега - около 3-4 седмици вече). При мен освен зацапана геометрия и колектори големият проблем беше изгнил клапан за регулиране на геометрията на турбото. Сега колата си върви много добре.

@ shimmy --
Никога не съм карал двигател AFN, но доколкото съм чел из форума, повечето хора с подобни симптоми имат проблем с този небезизвестен клапан N75. Все пак направи VAG тест. А ако си ОК с английския - ето едно хубаво обяснение какво точно прави N75

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=10170
- plmitev
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Ловеч
Re: Турбо?
и аз съм за N75, това беше първия проблем с който се сблъсках откакто карам ТДИ и симптомите бяха същите - забива малко преди 3000об, спирам, гася, паля и всичко наново - писна ми за цели два дена
, смених клапана и всичко е Ок. Купи си хубав клапан - Пиърбург и мисля че проблема ти ще изчезне!
Успех

Успех
Re: Турбо? Решено!
Аз колата съм я прегледал при човек който разбира и според него Н75 си работи без проблем, общо взето на Ваг ком-а, всичко изглежда добре, май трябва да се отваря, чистене на колектори, геометрия и леко съживяване на турбината, евентуално оси - лагери. На там вървят нещата. Ще пиша повече след тази интервенция.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта