Питане за турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Питане за турбото

Мнениеот Student_pravo » Пет 31 юли 2009 9:29


Здравейте. От няколко седмици ми прави впечатление, че когато ускорявам има малък проблем с турбото. На първа и втора не го прави, но най-често на 4-та и 5-та скорост (или поне аз на другите не го усещам дори да го прави).
Проблемът е, че когато достигне точно на 3000 оборота, се получава нещо като малка пауза в ускорението. Набира, набира и като стигне 3000, прави пауза от 1 секунда близо (в която почва да набира съвсем бавно) и после пак продължава да си набира бързо. Не знам дали не си внушавам, но мисля че го прави само когато е включен климатика или поне тогава го прави по-често. Никакви други паузи не прави в оборотната линия. Колата си върви добре, не съм усетил никакъв спад във вървежа или някакви други проблеми. Само това е - на 3000 оборота прави пауза от 1 секунда и после продължава както си трябва до края на оборотомера без проблеми.
Къде може да е проблемът?




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за турбото

Мнениеот rosen79 » Пет 31 юли 2009 10:02


Това за москвич 412 ли става дума?
Иначе зацапана геометрия,може би.Пробвал ли си без климатик дали го прави?


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Питане за турбото

Мнениеот Student_pravo » Пет 31 юли 2009 10:12


за вектра б 2.0 дти 16в. Без климатик много по-рядко го прави


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Питане за турбото

Мнениеот Andonov » Пет 31 юли 2009 10:35


Що си мисля че сме ФВ форум. :evil:


пробвай тук


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Питане за турбото

Мнениеот salama » Пет 31 юли 2009 11:31


Student_pravo ,ами ,той колегата Росен от къде да знае за какъв автомобил говориш-не си е вклучил гадателските способности :screwy .А иронията е неуместна тук,и сега.Абе най добре караи си вектрата,така и така не ти прави проблеми,и ще ти е мирна главата.Поздрави :да:


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Питане за турбото

Мнениеот Student_pravo » Пет 31 юли 2009 12:09


Аз лично не виждам някъде в правилата на форума да има норма, която забранява питания за други марки коли. По принцип не разбирам много, но все си мисля че от дизелово турбо на ФВ,Опел или Ауди няма кой знае каква огромна разлика. Нали действат на един принцип, всички зацапват геометрия, всички издухват и проблемите на всички са горе-долу сходни. Модераторът може да заключи темата, щом е извършено такова смъртно прегрешение че е попитано за друга марка :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Питане за турбото

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 31 юли 2009 12:18




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за турбото

Мнениеот rosen79 » Пет 31 юли 2009 12:24


Много са малко хората тук,които карат опел или каквато и да е друга кола.И на дали някой се е сблъсквал с твоя проблем.Същия успех ще имам ако попитам в опел клуба нещо свързано с wv или друга марка.Да една функция имат турбините,и двете марки са дизели,но нещата не са само на външен вид.Двигателите са съвсем различни.Не можеш да сложиш турбина на опел от vw и обратното, нали?!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Питане за турбото

Мнениеот Andonov » Пет 31 юли 2009 12:46


И опел да работи с изолиран (затапен) ЕГР.


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Питане за турбото

Мнениеот Student_pravo » Пет 31 юли 2009 13:33


rosen79 написа:Много са малко хората тук,които карат опел или каквато и да е друга кола.И на дали някой се е сблъсквал с твоя проблем.Същия успех ще имам ако попитам в опел клуба нещо свързано с wv или друга марка.Да една функция имат турбините,и двете марки са дизели,но нещата не са само на външен вид.Двигателите са съвсем различни.Не можеш да сложиш турбина на опел от vw и обратното, нали?!


Да, но забиване на турбина или зацапване на геометрия може да се случи на всякакъв вид турбини и марки.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Питане за турбото

Мнениеот Zinoto » Пет 31 юли 2009 22:12


Това ти е проблема - геометрията на турбината ти не се движи добре. Ако клапана който я управлява е в ред би трябвало да се оправи след едно юркане по магистрала поне 50 км. със 130-140 и често ускорение с натиснат до долу педал примерно от 100 до 150 на най-високата предавка. Като за начало пробвай на леко надолнище на четвърта пълна газ няколко пъти да премине критичните обороти даже до към 4000. Ако има подобрение значи ще се оправи след магистралата. Ако не не се оправи проверка на управляващия клапан с друг читав или почистване на турбината. Провери и вакуумните маркучета за всеки случай.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Питане за турбото

Мнениеот ifidik » Пет 31 юли 2009 22:38


аз ли не разбрах каква е колата или вие си мислите,че тая кола е с променлива геометрия?
според описанието на проблема , дебитомера е за смяна



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 55 госта