



Смяна на глава от 8 клапана на 16
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Смяна на глава от 8 клапана на 16
Здр колеги имам за идея следния проект: колата е венто 1.9 ТДИ маи 1z мотор целта ми е да я направя от 90 на 115 кня като сменя главата и стане от 8 на 16 клапана някои правил ли е подобно нешто и дали ще стане
и само главата ли е нужно да се смени, проблем с реглаж на клапани и тнт Моля помогнете

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
кажи глава от какво ще сложиш, какъв ангренажен ремък? как ще сметнеш горивните камери ?...
язък ти за ника
язък ти за ника
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
Глава от внто само че 16 клапана или ауди б4 1.9 за ремака точно нз дали ще стана или как, ми не смятам че ще има проблем за горивната камера тя ако си подава примерно 2 кубика нафта говорим примерно дали ще го вземе през един или през два клапана се тая само ще е по барзо сащо и изпускането 

-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
Здравей колега.При смяната на главата-от 8 на 16 клапана ще ти се подобри осезаемо газообмена-а от там очакваи по добро КПД ще ти падне и разхода на гориво.Имай в предвид че от голямо значение е позициите на дюзите:те трябва да съвпадат със старите,имам в предвид ,че ако се разминават по позиции/дълбочина и градуси цялата интервинция е безмислена.Относно дали ше повишиш конете-не мисля,но ше имаш по добро КПД заради по добрия газообмен и по малък разход-е естестбено не очакваи от 6/100 да паднеш на 4/100.Успех
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
колега нали кам това се стремим до някаде но сам забелязал че саштото венто със същия ДВГ само 16 клапана е 115 коня
но едно не ми е ясмо дали ще стане как ще се задвижва и втория вал 


- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
абе хора, вие виждали ли сте глава на дизел и глава на бензин от долната страна?
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
Не разбирам,кой говори за бензинова глава?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
а кое дизелово венто е с 16 клапана 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16
ifidik написа:абе хора, вие виждали ли сте ...

Професора си разсъждава теоретично!


И тъй като вече достаътчно ясно се показа, че се твори поредната задклавиатурна глупост-

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта