Смяна на глава от 8 клапана на 16

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот profesor humel » Пет 07 авг 2009 13:21


Здр колеги имам за идея следния проект: колата е венто 1.9 ТДИ маи 1z мотор целта ми е да я направя от 90 на 115 кня като сменя главата и стане от 8 на 16 клапана някои правил ли е подобно нешто и дали ще стане :?: и само главата ли е нужно да се смени, проблем с реглаж на клапани и тнт Моля помогнете




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот ifidik » Пет 07 авг 2009 13:34


кажи глава от какво ще сложиш, какъв ангренажен ремък? как ще сметнеш горивните камери ?...

язък ти за ника


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот profesor humel » Пет 07 авг 2009 13:46


Глава от внто само че 16 клапана или ауди б4 1.9 за ремака точно нз дали ще стана или как, ми не смятам че ще има проблем за горивната камера тя ако си подава примерно 2 кубика нафта говорим примерно дали ще го вземе през един или през два клапана се тая само ще е по барзо сащо и изпускането :bishop


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот salama » Пет 07 авг 2009 13:47


Здравей колега.При смяната на главата-от 8 на 16 клапана ще ти се подобри осезаемо газообмена-а от там очакваи по добро КПД ще ти падне и разхода на гориво.Имай в предвид че от голямо значение е позициите на дюзите:те трябва да съвпадат със старите,имам в предвид ,че ако се разминават по позиции/дълбочина и градуси цялата интервинция е безмислена.Относно дали ше повишиш конете-не мисля,но ше имаш по добро КПД заради по добрия газообмен и по малък разход-е естестбено не очакваи от 6/100 да паднеш на 4/100.Успех


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот profesor humel » Пет 07 авг 2009 13:52


колега нали кам това се стремим до някаде но сам забелязал че саштото венто със същия ДВГ само 16 клапана е 115 коня :idea: но едно не ми е ясмо дали ще стане как ще се задвижва и втория вал :?:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот ifidik » Пет 07 авг 2009 14:16


абе хора, вие виждали ли сте глава на дизел и глава на бензин от долната страна?


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот salama » Пет 07 авг 2009 14:55


Не разбирам,кой говори за бензинова глава?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот ifidik » Пет 07 авг 2009 15:36


а кое дизелово венто е с 16 клапана :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на глава от 8 клапана на 16

Мнениеот radotom » Пет 07 авг 2009 15:49


ifidik написа:абе хора, вие виждали ли сте ...

spam Иво, не се впрягай!
Професора си разсъждава теоретично! mhihi mhihi

И тъй като вече достаътчно ясно се показа, че се твори поредната задклавиатурна глупост- :lock:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта