


проблем с палене
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 17 юли 2009 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjk
проблем с палене
здравей те имам един за мен голям проблем при загрят двигател пали много трудно казаха ми за топлото палене отидох да прекодират ваг ком от ръчни на автоматични скорости а там просто ми измяха и казаха че такова прекодиране няма и ме карат да си сменя елемента на помпата говорим за vw golf 4 tdi 110ks благодаря предварително
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с палене
Не си отишъл където трябва 
А теми точно за този проблем и прекодирането - с лопата да ги ринеш!
Най-близо ти е kombito-tdi.
Пиши му и се разберете

А теми точно за този проблем и прекодирането - с лопата да ги ринеш!
Най-близо ти е kombito-tdi.
Пиши му и се разберете
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с палене
Другият вариант е да пробваш с по-нов акумулатор - при мен така се реши проблема с паленето на топъл двигател, Без да се прекодира компютъра.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: проблем с палене
Момчета най-лесно е да прекодираш от ръчни на автомат. скорости и да си палиш! НО !!!! Дали е най-правилно! Доста настройки се променят ,може да почне да придърпва колата и куп неприятности само да се спести някой лев.Знам че проблема е в нафтовата помпа със сигурност ,но и аз си паля трудно и не ми пука.Сега ще сменям акумолатора и ще реша проблема за зимата.Купих колата си с 44 амперов акумолатор-студена пали от четвърт оборот,топла пали винаги но след продължително въртене.Имало един маркуч на нафтовата помпа който се разширявал от топлината и горивото което достига до двигателя е по бавно-та затова пали трудно.Трябва да се променят настройките на горивоподаване от нафтовата помпа-при нафтовите помпи с електронно управление това става с ЧИП,при мене е изцяло механика помпата -и по-силният акумолатор помага за създаването на повече компресия при палене.Това ми сподели най-добрият дизелов механик в града,преподавател в автотранспорта-дизелови агрегати! Дано сте разбрали че основното е да не се прекодира,а да се слага чип или профилактика на акумолатор,бендикс ,подгряващи свещи!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: проблем с палене
Колеги в ТДИ Клуб форума Брезел го беше обяснил много добре проблема с топлото палене.
Аз ще се опитам с две думи:
В картата на запалване на ТДИ-то при загрял мотор до 200 оборота не се впръсква никакво гориво(при студен се впръсква). След като поостарее акумулатора и стартера се поизноси, тези 200 оборота се достигат след няколко секунди въртене, за да набере обороти мотора. Затова пали трудно.
Решенията са няколко: или с прекодиране на автомат(при автомата си впръска гориво и при топъл мотор преди 200 оборота), или профилактика на стартер и хубав акумулатор, или чип.
Спецялно на Брезел чиповете нямат проблеми с топлия старт.
Надявам се да съм бил полезен.
П.С. не карам ТДИ всичко това го знам от четене по форумите.
Аз ще се опитам с две думи:
В картата на запалване на ТДИ-то при загрял мотор до 200 оборота не се впръсква никакво гориво(при студен се впръсква). След като поостарее акумулатора и стартера се поизноси, тези 200 оборота се достигат след няколко секунди въртене, за да набере обороти мотора. Затова пали трудно.
Решенията са няколко: или с прекодиране на автомат(при автомата си впръска гориво и при топъл мотор преди 200 оборота), или профилактика на стартер и хубав акумулатор, или чип.
Спецялно на Брезел чиповете нямат проблеми с топлия старт.
Надявам се да съм бил полезен.
П.С. не карам ТДИ всичко това го знам от четене по форумите.
Re: проблем с палене
pleskush написа:здравей те имам един за мен голям проблем при загрят двигател пали много трудно казаха ми за топлото палене отидох да прекодират ваг ком от ръчни на автоматични скорости а там просто ми измяха и казаха че такова прекодиране няма и ме карат да си сменя елемента на помпата говорим за vw golf 4 tdi 110ks благодаря предварително
Имах същия проблем - свържи се с brezel


П.П. Акумулатор + нов стартер = временно решение на проблема

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта