проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pleskush
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 17 юли 2009 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjk

проблем с палене

Мнениеот pleskush » Вто 11 авг 2009 20:25


здравей те имам един за мен голям проблем при загрят двигател пали много трудно казаха ми за топлото палене отидох да прекодират ваг ком от ръчни на автоматични скорости а там просто ми измяха и казаха че такова прекодиране няма и ме карат да си сменя елемента на помпата говорим за vw golf 4 tdi 110ks благодаря предварително




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с палене

Мнениеот radotom » Вто 11 авг 2009 21:41


Не си отишъл където трябва ;)
А теми точно за този проблем и прекодирането - с лопата да ги ринеш!
Най-близо ти е kombito-tdi.
Пиши му и се разберете


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с палене

Мнениеот Scarchu » Сря 12 авг 2009 6:30


Другият вариант е да пробваш с по-нов акумулатор - при мен така се реши проблема с паленето на топъл двигател, Без да се прекодира компютъра.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: проблем с палене

Мнениеот Dizel_fen » Сря 12 авг 2009 7:25


Момчета най-лесно е да прекодираш от ръчни на автомат. скорости и да си палиш! НО !!!! Дали е най-правилно! Доста настройки се променят ,може да почне да придърпва колата и куп неприятности само да се спести някой лев.Знам че проблема е в нафтовата помпа със сигурност ,но и аз си паля трудно и не ми пука.Сега ще сменям акумолатора и ще реша проблема за зимата.Купих колата си с 44 амперов акумолатор-студена пали от четвърт оборот,топла пали винаги но след продължително въртене.Имало един маркуч на нафтовата помпа който се разширявал от топлината и горивото което достига до двигателя е по бавно-та затова пали трудно.Трябва да се променят настройките на горивоподаване от нафтовата помпа-при нафтовите помпи с електронно управление това става с ЧИП,при мене е изцяло механика помпата -и по-силният акумолатор помага за създаването на повече компресия при палене.Това ми сподели най-добрият дизелов механик в града,преподавател в автотранспорта-дизелови агрегати! Дано сте разбрали че основното е да не се прекодира,а да се слага чип или профилактика на акумолатор,бендикс ,подгряващи свещи!


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: проблем с палене

Мнениеот milenski_77 » Сря 12 авг 2009 11:09


Колеги в ТДИ Клуб форума Брезел го беше обяснил много добре проблема с топлото палене.
Аз ще се опитам с две думи:
В картата на запалване на ТДИ-то при загрял мотор до 200 оборота не се впръсква никакво гориво(при студен се впръсква). След като поостарее акумулатора и стартера се поизноси, тези 200 оборота се достигат след няколко секунди въртене, за да набере обороти мотора. Затова пали трудно.
Решенията са няколко: или с прекодиране на автомат(при автомата си впръска гориво и при топъл мотор преди 200 оборота), или профилактика на стартер и хубав акумулатор, или чип.
Спецялно на Брезел чиповете нямат проблеми с топлия старт.
Надявам се да съм бил полезен.
П.С. не карам ТДИ всичко това го знам от четене по форумите.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: проблем с палене

Мнениеот feikot » Сря 12 авг 2009 12:23


Изображение


Потребителски аватар
SaX
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с палене

Мнениеот SaX » Чет 13 авг 2009 21:35


pleskush написа:здравей те имам един за мен голям проблем при загрят двигател пали много трудно казаха ми за топлото палене отидох да прекодират ваг ком от ръчни на автоматични скорости а там просто ми измяха и казаха че такова прекодиране няма и ме карат да си сменя елемента на помпата говорим за vw golf 4 tdi 110ks благодаря предварително

Имах същия проблем - свържи се с brezel :bowdown и ше се оправиш :)

П.П. Акумулатор + нов стартер = временно решение на проблема :не:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта