Няколко въпроса за TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот morfei1 » Пет 04 сеп 2009 0:05


morfei1 написа:Междувременно се натъкнах на тази тема - 6 степенна кутия с обикновен маховик, комплект на Валео така също и линковете в нея, за да се добие по-ясна представа възможно ли е, има ли странични ефекти и лоши последствия :) .

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... el+1.9+TDI




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 сеп 2009 0:44


Не всички са с 6 степенна.Даже доколкото знам АФН е с различна кутия и съединител.Да не говорим че моторите с роторна помпа/не ПД/ имат по-малък въртящ момент и дооста по-мека работа.
P.S.Никои нищо и не пише за сериозен проблем със скоростната кутия в тая тема.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот morfei1 » Пет 04 сеп 2009 9:46


Интересното в случая е..... че маховика на ПД-та е 240мм. Да, нямат прблеми, но аз съм си нещо скептично настроен..... незнам що :roll:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот The^Maniac » Съб 05 сеп 2009 9:51


Аз съм с АФН с чип и направих интервенцията с твърд маховик. Появи се шум в скоростите, но аз не го намирам за кой знае какъв проблем.

Интересното е, че тук се говори за някакви комплекти с твърд маховик за по 500 лв. Надявам се никой не е дал пари за НОВ твърд маховик?!? Нали не забравяте, че това е едно парче желязо, което не търпи амортизация и може да се намери от всяка морга за 25 лв, както направих и аз. Комплекта съединител на ЗАХС (за ВР6) ми излезе 330 лв.

Разбира се, че най-добре си е с демферен маховик, но 1000 лв за такъв .... За тези пари ще сменя още два пъти съединител и ще направя ремонт на скоростите (ако въобще някога се наложи).


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Re: Много на едно място

Мнениеот flash » Вто 08 сеп 2009 11:01


w_smith написа:
BeckoTDI написа:
gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.


А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.

И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.



AHU-то е с турбина с променлива геометрия....


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Много на едно място

Мнениеот fox_vt » Вто 08 сеп 2009 11:48


flash написа:
w_smith написа:
BeckoTDI написа:
gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.


А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.

И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.



AHU-то е с турбина с променлива геометрия....

да да ама не байпасна турбина


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Много на едно място

Мнениеот w_smith » Сря 09 сеп 2009 6:28


flash написа:
w_smith написа:
BeckoTDI написа:
gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.


А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.

И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.



AHU-то е с турбина с променлива геометрия....

Слънцето май е било много силно. :banghead:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот BeckoTDI » Сря 09 сеп 2009 20:18


Ехеееее.. вие съвсем ми обърнахте представата за колата която имам !! На AHU турбото не е с проленлива геоматрия, съдединителя не е с демпферен маховник - като за второто не съм много сигурен :D


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Няколко въпроса за TDI

Мнениеот fox_vt » Пет 11 сеп 2009 21:27


мойто AHU е с обикновен маховик едва ли твойто е по различно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__, pink и 32 госта