morfei1 написа:Междувременно се натъкнах на тази тема - 6 степенна кутия с обикновен маховик, комплект на Валео така също и линковете в нея, за да се добие по-ясна представа възможно ли е, има ли странични ефекти и лоши последствия.
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... el+1.9+TDI



Няколко въпроса за TDI
Re: Няколко въпроса за TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за TDI
Не всички са с 6 степенна.Даже доколкото знам АФН е с различна кутия и съединител.Да не говорим че моторите с роторна помпа/не ПД/ имат по-малък въртящ момент и дооста по-мека работа.
P.S.Никои нищо и не пише за сериозен проблем със скоростната кутия в тая тема.
P.S.Никои нищо и не пише за сериозен проблем със скоростната кутия в тая тема.
Re: Няколко въпроса за TDI
Интересното в случая е..... че маховика на ПД-та е 240мм. Да, нямат прблеми, но аз съм си нещо скептично настроен..... незнам що 

- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за TDI
Аз съм с АФН с чип и направих интервенцията с твърд маховик. Появи се шум в скоростите, но аз не го намирам за кой знае какъв проблем.
Интересното е, че тук се говори за някакви комплекти с твърд маховик за по 500 лв. Надявам се никой не е дал пари за НОВ твърд маховик?!? Нали не забравяте, че това е едно парче желязо, което не търпи амортизация и може да се намери от всяка морга за 25 лв, както направих и аз. Комплекта съединител на ЗАХС (за ВР6) ми излезе 330 лв.
Разбира се, че най-добре си е с демферен маховик, но 1000 лв за такъв .... За тези пари ще сменя още два пъти съединител и ще направя ремонт на скоростите (ако въобще някога се наложи).
Интересното е, че тук се говори за някакви комплекти с твърд маховик за по 500 лв. Надявам се никой не е дал пари за НОВ твърд маховик?!? Нали не забравяте, че това е едно парче желязо, което не търпи амортизация и може да се намери от всяка морга за 25 лв, както направих и аз. Комплекта съединител на ЗАХС (за ВР6) ми излезе 330 лв.
Разбира се, че най-добре си е с демферен маховик, но 1000 лв за такъв .... За тези пари ще сменя още два пъти съединител и ще направя ремонт на скоростите (ако въобще някога се наложи).
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Re: Много на едно място
w_smith написа:BeckoTDI написа:gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.
А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.
И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.
AHU-то е с турбина с променлива геометрия....
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Много на едно място
flash написа:w_smith написа:BeckoTDI написа:gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.
А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.
И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.
AHU-то е с турбина с променлива геометрия....
да да ама не байпасна турбина
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много на едно място
flash написа:w_smith написа:BeckoTDI написа:gr_kanev написа:1. Само 1Z е без демпфер. Всичко друго - със.
А може ли AHU в Пасат да е с демпфер, а в голф 3 не? Аз винаги съм си мислел, че AHU е като 1Z, разликата е само в електрониката.
И аз си мисля като теб, и аз съм с АHU и то си е леко усъвършенствано 1Z, а ма пък чак демпферен маховик - за 30 000 км при мен щеше да си е показал рогата.
AHU-то е с турбина с променлива геометрия....
Слънцето май е било много силно.

- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за TDI
Ехеееее.. вие съвсем ми обърнахте представата за колата която имам !! На AHU турбото не е с проленлива геоматрия, съдединителя не е с демпферен маховник - като за второто не съм много сигурен 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Няколко въпроса за TDI
мойто AHU е с обикновен маховик едва ли твойто е по различно