ниски обороти при първоначално палене...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

ниски обороти при първоначално палене...

Мнениеот boko » Нед 13 сеп 2009 23:21


Здравейте колеги, преди време бях пуснал подобна тема, но нещо не можах да си реша проблема...та въпроса ми е: като запаля колата сутрин винаги дърпам обогатителя и пали нормално и държи малко по високи обороти, докато го върна обоготителя, което е правилно и нормално...но проблема ми е при последващо палене през деня - когато я паля на загрял мотор я паля без обогатител щот мотора е топъл и те тогава ми държи ниски обороти някъде около 750-800 оборота та чак присвирка ремъка на хидравликата... а когато паля при топъл мотор с авансатора пак нямам проблем с оборотите...проблема е само когато е без авансатор и държи по-ниски обороти в началото ипосле след 3-4 мин. се нормализират...аз се съмнявам да не би да иска малко предварение помпата или центровка няква - незнам казвайте...последния път майстора каза , че ъгъла на впръскване бил 13 градуса /или нещо подобно рече/ и че това било нормално...какво ще кажете и вие по въпроса...да добавя, че мотора е 1,6 тд с кулер SB....предварително благодаря на всички и :beer




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: ниски обороти при първоначално палене...

Мнениеот kombito-tdi » Чет 17 сеп 2009 13:56


от задната страна на помпата има едно дьлго лостче с пружина
има и отвор за отверка
от там се нагласят ниските обороти и всичко ще си доиде на мястото
успех


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: ниски обороти при първоначално палене...

Мнениеот boko » Пет 18 сеп 2009 8:40


kombito-tdi написа:от задната страна на помпата има едно дьлго лостче с пружина
има и отвор за отверка
от там се нагласят ниските обороти и всичко ще си доиде на мястото
успех

Колега, знам го тва лостче /с място за отвертака и гайка го стяга към помпата/, но тва при мен е за обогатяване на сместа/повечко нафта/...имам други две шпилчици отгоре на помпата, скоито регулирам оборотите на празен ход и оборотите на обогатителя...значи при мен като поработи 2-3 минути и оборотите ми заспиват - стрелката застава в делението по средата между 800-1000 оборота...проблема ми е , че когато карам колата през деня и мотора е позагрял и спра примерно до магазина за цигари и като я запаля без обогатител тогава държи някъде около 800 оборота и пак като поработи 2 минути ги изправя на 950....та мисълта ми е : малко предварение ли иска помпата, за да мога като я запаля на топъл мотор да си заработи на 900-950 оборота, а не на 800 както е сега.... а със обогатителя нямам такъв проблем... иначе благодаря за включването и пак очаквам мнения :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта