Предстои ми покупка на голф 4 и имам колебания какъв да е моторът като сам се спрял на дизеловия 110 коня и бензиновия 100 коня. Интересува ме кои е по-икономи4ен , по-динами4ен ,кои от двата е по-безпроблемен.Кои са предимствата и недостатъците.Автомобила ще се кара главно в града.
О4аквам отговори.Благодаря предварително.



голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
дизела ще е доста по-динамичен и по-икономичен като разход от бензиновия но преценявай ако се наложат няколко малки ремотчета на дизела (съединител к-т 1600лв + турбина 1600лв
)сединителя вече съм го сменил скоро и турбото ще се обади и вече започвам да да се чудя къде ми е икономията 


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
Доколкото съм запознат, 1.6 бензин на голф 4 е най-лошия избор. Аз пред него бих взел 1.9 ТДИ пък ако ще и 90 коня да е!
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
щом колата ще я караш повече градско.................бензина е твоя вариант.дизела е ок за извънграда....слагаш 5-та и упражняваш мускулите на десния крак върху газта.дизела в града се задънва.....то турбини то колектори и простотиии.ееее ако търсиш икономия...взимай дизела....НО понякога алтернативата за икономия ти излиза доста по-скъпо
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
tdi fen написа:дизела ще е доста по-динамичен и по-икономичен като разход от бензиновия но преценявай ако се наложат няколко малки ремотчета на дизела (съединител к-т 1600лв + турбина 1600лв)сединителя вече съм го сменил скоро и турбото ще се обади и вече започвам да да се чудя къде ми е икономията
Това, че ти си дал 1600 лв за съединител изобщо не означава, че всеки трябва да ги дава. На 110 коня дизела спокойно се минава на твърд маховик за 1/4 от парите, които ти си посочил.
Турбината дори нова да си я купуваш пак незнам дали ще можеш да намериш толкова скъпа - 1600 лв

1.6 бензин няма нищо общо като динамика в сравнение с 110 коня ТДИ.
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
The^Maniac написа:Това, че ти си дал 1600 лв за съединител изобщо не означава, че всеки трябва да ги дава. На 110 коня дизела спокойно се минава на твърд маховик за 1/4 от парите, които ти си посочил.
Турбината дори нова да си я купуваш пак незнам дали ще можеш да намериш толкова скъпа - 1600 лв![]()
1.6 бензин няма нищо общо като динамика в сравнение с 110 коня ТДИ.
1600лв/съединител/+ 800лв/примерна цена за турбокомпресора/=2400 лв.
При примерна цена на бензина 2лв, това прави около 1200 литра бензин. Тоя дизел ако дава средно с по 2литра/100км по-нисък разход от бензинката, това знаете ли какво означава? Това означава че след 60 000км тоя дизел ще си избие парите за тия два евентуални ремонта. Не казвам че при бензиновия двигател няма разходи, но при дизеловия има няколко агрегата в повече, чиято цена е сериозна. Или друго сравнение да ти направя- тоя бензинов двигател има среден разход да кажем 8 литра/100 км (градско слагам 10, извънградско 6). С парите за ремонта на дизела ще караш бензинката поне 15 000км.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1.6 100коня / 1.9 TDI 110 коня
Няма тема неопропастена, няма непоказали всеобхватната си компетентност капацитети!
Поредна тема бензин - дизел не ни е нужна, има доволно.
Към автора - колега, прочети много написано по темата. От сега ти казвам, че решение еднозначно няма. Всичко зависи от твоя пробег, маниер на каране, състояние на конкретните автомобили, които ще намериш и т.н. Успех.
Поредна тема бензин - дизел не ни е нужна, има доволно.
Към автора - колега, прочети много написано по темата. От сега ти казвам, че решение еднозначно няма. Всичко зависи от твоя пробег, маниер на каране, състояние на конкретните автомобили, които ще намериш и т.н. Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта