ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Нед 18 окт 2009 16:25


Здравейте колеги :D Знам , че за този прословут клапан има много писано и повярвайте ми чел съм доста но специално за поло 6Н 1.9 дизел не можах до намеря :roll: Та става въпрос , че имах едно придърпване понякога на колата , което не можех да установя от какво е и одеве реших да откача вакума на този клапан и да видя как ще върви колата . Та като я покарах ми се стори , че върви доста по - чисто от преди ( без придърпване и др. , поне засега не съм я карал кой знае колко ) . Преди няколко месеца съм свалял клапана да го чистя ( почти не беше мръсен ) . Та въпроса ми е имали някакви негативни последици за мотора ако този клапан не работи ? Вакума съм го запушил с една рапитка и клапана съм го затапил за всеки случай , там където влиза маркучето . С червено съм оградил клапана и вакума на снимката .
Ето една снимка на мотора , само че е преди да затапя вакума :

Изображение




Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Dizel_fen » Нед 18 окт 2009 19:23


Колата ти иска малко да се донастрои нафтовата помпа,за да изчезне придърпването .Басирам се ,че е в интервала 1500-2000 оборота.А този клапан там е за вакума,при мен се бе скъсал маркуча и оборотите се вдигнаха от 970 на 1300 на свободна! Имай на предвид ,че не случайно е сложен там.Придърпването ти на колата няма причинно следствена връзка с това нещо.Проблема е в гадната и капризна LUKAS (ГНП).Иди даи 50 да ти я оправят! :012:


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Нед 18 окт 2009 20:01


Да колега за придърпването си прав , че е в този диапазон на обороти дори и малко след 2000 , и аз се съмнявам в помпата , но честно казано ме е страх да я карам някъде да я настройват за да не я разбазикат още повече :roll: А този клапан мисля , че ролята му е само да намали вредните емисии от мотора ама знам ли . Ще покарам малко и ще видя ако пак започне да придърпва значи не е от този клапан и ще си го направя както си беше .


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Dizel_fen » Нед 18 окт 2009 20:30


Няма страшно от финните настройки на нафтовата помпа.Не е необходимо да се сваля за стенд. Само се регулира количеството гориво.В случая горивото е в повече и се дави -затова придърпва! Само въртят едни болтчета тък там и тестват! Така и не разбрах кои са :banghead: ! При мен след тази интервенция няма никакви проблеми.Само стана малко по шумна помпата и набира яко :bowdown


Потребителски аватар
petyr13
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот petyr13 » Пон 19 окт 2009 13:33


Аз я карам повече от година с откачен клапан и оттогава нямам проблеми с придърпването :)

Забелязвам само, че оборотите ми при загрял двигател са около 1000 а при студен 950 а би трябвало да е обратното?


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Пон 19 окт 2009 14:22


Ами колега на мен оборотите на загрял двигател са ми колкото преди 950 някъде а на студен още не съм я палил но мисля , че трябва да са си колкото си бяха около 1100 - 1200 . Дано и аз вече да нямам проблеми с придърпването , че много ме дразнеше :evil:


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот stivenj » Пон 19 окт 2009 16:31


Колега,моето поло е същото,лятото оправих всички вакуум датчици и този ЕГР клапан пуснах да действа ,както би трябвало да бъде ,щом е сложен там.Той се оказа полезен за атмосферата не и за двигатела.Горе където влиза въздуха от филтъра,пластмасовия капак стана целия в масло и мизерии,няма изчистване после ,четох тук във форума ,че всички го изолират веднага и е по -добре за двигателя за да работи с чист въздух а не да върти изгорелите газове.Сега работи супер и не цапа двигатела.А що се отнася до придръпването аз го нямам при мен и незнам от какво може да е .Късмет, дано да го откриеш.


renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот renini » Пон 19 окт 2009 17:06


като си тръгнал да изключваш, изключи температурния датчик, който е на тройника и виж дали ще го има това придърпване!


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Пон 19 окт 2009 18:03


Нали сам писал , в първия пост , че засега придърпване не се усеща ( след като изключих клапана ) , а температурния датчик е сменен с нов още преди няколко месеца .


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот apa6o » Пон 19 окт 2009 19:23


Това явно им е характерна черта на тия Полота :D И моито 1.9 D (AEF) има тая слабост да придръпва някъде след 1500 до около 2000 и ще видим след изолирането на ЕГР дали ще има промяна, но на колегите с такова Поло бих препоръчал да погледнат капака на кутията за въдушния филтър, че и там имат май слабо място... Той има само 3 щипки, поради което едната му страна остава леко да виси, поне на моето де, и от там се пълни с какви ли не работи-пясък, листа, кал и др, за което допринася и местоположението на филтъра, а това води до запушването му и съответните отрицателни ефекти :(


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Вто 20 окт 2009 14:53


да погледнат капака на кутията за въдушния филтър, че и там имат май слабо място... Той има само 3 щипки, поради което едната му страна остава леко да виси, поне на моето де, и от там се пълни с какви ли не работи-пясък, листа, кал и др, за което допринася и местоположението на филтъра, а това води до запушването му и съответните отрицателни ефекти

Много си прав колега и моят капак на кутията е същата история , затова като го сменям филтъра мажа капака със силикон , там където се защипва за кутията и това май е спасението :roll:


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот apa6o » Вто 20 окт 2009 17:29


Milanski написа:Много си прав колега и моят капак на кутията е същата история , затова като го сменям филтъра мажа капака със силикон , там където се защипва за кутията и това май е спасението :roll:

Аз като си спомня каква мъка беше там да се пипа заради ножа... Евалата за търпението :) Ама и като си помисля какво се крие под пластмасовия капак и ми става лошо направо... Покрай винтовете му е избило масълце и не си представям какво става отдолу :horror:
И относно оборотите за празния ход- това доколкото си спомням е маркучето за вакуума дето ги регулира Изображение

Последна промяна от apa6o на Вто 20 окт 2009 17:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: ЕГР на поло 6Н 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Вто 20 окт 2009 17:32


Е ножа го откачвам от едната страна :D Иначе няма как да стане :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта