проблем с предницата на голф 4 Пд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с предницата на голф 4 Пд

Мнениеот Ludiq » Сря 11 ное 2009 17:28


ludiafen написа:Не колега обясних го горе както трябва обаче проблема се оказа от кормилната щанга самата щанга има луфт когато я мърдаш се чува едно тък тък разбираш ли ме и то само в едната страна другатра страна няма проблеми незнам от какво може да е обаче звука се чува от там кадето излиза щангата има даже едно гумено оплатнение а дали може да се оправи това нещо?

Искаш да кажеш че луфта идва от вътре?
Това гуменото е маншон на рейката.
Ако луфта не е от външния накрайник от към гумата,а идва от вътре най-вероятно е от рейката. :(




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с предницата на голф 4 Пд

Мнениеот morfei1 » Сря 11 ное 2009 19:24


Е, има и вътрешни накрайници и те се разбиват, Luciano и двато ги е сменял.

Последна промяна от morfei1 на Чет 12 ное 2009 2:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с предницата на голф 4 Пд

Мнениеот Ludiq » Сря 11 ное 2009 20:25


morfei1 написа:Е, има и вътрешни накрайници и те се разбиват Luciano и двато ги е сменял.

А дано. :wink:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: проблем с предницата на голф 4 Пд

Мнениеот smurf » Чет 12 ное 2009 9:16


и други са ги сменяли :D както каза колегата има вътрешен и външен накрайник......лично според мен доста слаба част в окачването на голф 4 / бора.....много лесно се констатира дали са заминали - сваля се предното колело, развива се гайката на външния накрайник ( мисля беше 19), избутва се нагоре и се освобождава от макферсона.....след което, за външния накрайник се проверява на ръка дали лесно се върти ябълката, ако е възможно местенето й без усилие, накрайника си е заминал........подобна е ситуацията и при вътрешния накрайник, просто го пуснете целия комплект да "виси" , остава да се държи на ябълката на вътрешния, ако пада надолу веднага, значи и вътрешния е за смяна.....аз лично препоръчвам смяна на всичките 4 комплект, за да няма после разглабяне за всеки по отделно..... :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта