Възможно ли е ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Възможно ли е ?

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Чет 17 дек 2009 21:14


Възможно ли е при +2градуса навън,колата загрява 90градуса като пипна горния маркуч е топал а долния е студен.Колата е Голф4-TDI 90коня,двигателя е ALH.Термостатът е нов от Юнитрейд-оригинален за 60лв.И нов антифриз G12.Студен е този които е след термостата

Последна промяна от JIVKO GRIGOROV на Чет 17 дек 2009 21:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот IvanMan » Чет 17 дек 2009 21:20


нормално е, през долния маркуч влиза охладения от радиатора антифриз.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот milenski_77 » Пет 18 дек 2009 11:40


През долния маркуч "излиза" охладения от радиатора антифриз.
Да възможно е особено ако си пуснал парното.То е доста голям консуматор на топлина и охлажда достатъчно двигателя затова термостата най-вероятно е полуотворен и през големия кръг циркулира малко антифриз.
Доколкото съм запознат таблото на 4-ката е направено така че при отклонение от 5 грдуса в температурата нагоре и надолу стрелката да си стои на 90, така че реално температурата на антифриза сигурно е към 85 градуса(може и по-малко), а термостата ти започва да отваря на 82 (може и на 84) така че той тъкмо е започнал да отваря.
Ако не ми вярваш закачи един вагком и виж колко ти е реалната температура и ще се убедиш сам.


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот intatto » Пет 18 дек 2009 18:55


да


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот rocky » Съб 19 дек 2009 3:38


аз моя антифриз като го сменявах около 19 градуса беше навън, след 15км градско каране стрелката беше на 90 градуса ии долния маркуч си беше студен... 20 мин я форсирахме колата на място да отвори и големия кръг за да я източим! а при -2 +парно не знам как трябва да се кара, че да отвори :lol:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот mili 75 » Съб 19 дек 2009 6:31


JIVKO GRIGOROV написа:Възможно ли е при +2градуса навън,колата загрява 90градуса като пипна горния маркуч е топал а долния е студен.Колата е Голф4-TDI 90коня,двигателя е ALH.Термостатът е нов от Юнитрейд-оригинален за 60лв.И нов антифриз G12.Студен е този които е след термостата
Колега не само, че е възможно ,но се радвай,че е така,значи термостата не отваря преди 90 градуса,знаеш че ТДИ имат високо КПД и при ниски температури въобще може да не отвори големия кръг.За твое сведение, когато долния маркуч е топъл значи, че термостата започва да отваря и да пуска топъл антифриз от мотора към радиатора .


Потребителски аватар
JIVKO GRIGOROV
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възможно ли е ?

Мнениеот JIVKO GRIGOROV » Нед 20 дек 2009 19:09


Благодаря на всички които помогнаха да ми се изяснат нещата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта