


Възможно ли е ?
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Възможно ли е ?
Възможно ли е при +2градуса навън,колата загрява 90градуса като пипна горния маркуч е топал а долния е студен.Колата е Голф4-TDI 90коня,двигателя е ALH.Термостатът е нов от Юнитрейд-оригинален за 60лв.И нов антифриз G12.Студен е този които е след термостата
Последна промяна от JIVKO GRIGOROV на Чет 17 дек 2009 21:29, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Възможно ли е ?
нормално е, през долния маркуч влиза охладения от радиатора антифриз.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Възможно ли е ?
През долния маркуч "излиза" охладения от радиатора антифриз.
Да възможно е особено ако си пуснал парното.То е доста голям консуматор на топлина и охлажда достатъчно двигателя затова термостата най-вероятно е полуотворен и през големия кръг циркулира малко антифриз.
Доколкото съм запознат таблото на 4-ката е направено така че при отклонение от 5 грдуса в температурата нагоре и надолу стрелката да си стои на 90, така че реално температурата на антифриза сигурно е към 85 градуса(може и по-малко), а термостата ти започва да отваря на 82 (може и на 84) така че той тъкмо е започнал да отваря.
Ако не ми вярваш закачи един вагком и виж колко ти е реалната температура и ще се убедиш сам.
Да възможно е особено ако си пуснал парното.То е доста голям консуматор на топлина и охлажда достатъчно двигателя затова термостата най-вероятно е полуотворен и през големия кръг циркулира малко антифриз.
Доколкото съм запознат таблото на 4-ката е направено така че при отклонение от 5 грдуса в температурата нагоре и надолу стрелката да си стои на 90, така че реално температурата на антифриза сигурно е към 85 градуса(може и по-малко), а термостата ти започва да отваря на 82 (може и на 84) така че той тъкмо е започнал да отваря.
Ако не ми вярваш закачи един вагком и виж колко ти е реалната температура и ще се убедиш сам.
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Възможно ли е ?
аз моя антифриз като го сменявах около 19 градуса беше навън, след 15км градско каране стрелката беше на 90 градуса ии долния маркуч си беше студен... 20 мин я форсирахме колата на място да отвори и големия кръг за да я източим! а при -2 +парно не знам как трябва да се кара, че да отвори 

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възможно ли е ?
Колега не само, че е възможно ,но се радвай,че е така,значи термостата не отваря преди 90 градуса,знаеш че ТДИ имат високо КПД и при ниски температури въобще може да не отвори големия кръг.За твое сведение, когато долния маркуч е топъл значи, че термостата започва да отваря и да пуска топъл антифриз от мотора към радиатора .JIVKO GRIGOROV написа:Възможно ли е при +2градуса навън,колата загрява 90градуса като пипна горния маркуч е топал а долния е студен.Колата е Голф4-TDI 90коня,двигателя е ALH.Термостатът е нов от Юнитрейд-оригинален за 60лв.И нов антифриз G12.Студен е този които е след термостата
- JIVKO GRIGOROV
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възможно ли е ?
Благодаря на всички които помогнаха да ми се изяснат нещата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта