Запалване на Дизел при - 11 С

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот w_smith » Сря 23 дек 2009 14:27


vw_golf_4_tdi написа:аз пак ще досаждам, но лично според мен трябва да давате малко толеранс на колите си. при -11 не е фатално, че в началото и трябва малко повече време да запали. все пак не е чисто нова от завода и лично за мен е ръсене на пари на вятъра да се подменят акУмулатори, свещи и стартери за едни 5 сек.

Всички тези неща трябва да си ти изрядни, за да компенсираш износването на двигателя и да палиш нормално. Другия момент е, че с кофти свещи и яко въртене може да скапеш стартер и акумулатор.




Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Сря 23 дек 2009 14:34


w_smith написа:
vw_golf_4_tdi написа:аз пак ще досаждам, но лично според мен трябва да давате малко толеранс на колите си. при -11 не е фатално, че в началото и трябва малко повече време да запали. все пак не е чисто нова от завода и лично за мен е ръсене на пари на вятъра да се подменят акУмулатори, свещи и стартери за едни 5 сек.

Всички тези неща трябва да си ти изрядни, за да компенсираш износването на двигателя и да палиш нормално. Другия момент е, че с кофти свещи и яко въртене може да скапеш стартер и акумулатор.


защо да дава 200+лв за ремонти на нещо което си работи, понеже 2 дни ще се задържи студено и ще пали малко по - трудно. навън в момента е +11, до края на годината го дават да е топло спрямо сезона.


topceto
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: harmanli

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот topceto » Сря 23 дек 2009 15:15


напълно е нормално и теб да те сложат на -11 цяла вечер и ти ще заекваш на сутринта а свещите и акумолатора хубаво е ена профилактика наесен да се замерят свещите да се види на каква хава е акумолатора


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 дек 2009 17:05


Според мен проблема на колегата е акумулатор. Аз лично съм с Бош S4 95 ампера, на годинка, стартера е обслужван в някакъв момент, и го проверих преди да паднат студовете и паля изключително добре(с пипването на ключа) дори под -10... даже мислех да направя клипче за да ви дразня :Mr Green Fun

Един написа:Имах дизел и като е студен винаги искаше въртене дори и лятото. Тънкия номер е, че ако от първи стартер държа докато запали изискваше 70-100% по-дълго въртене отколкото ако врътна - спра и врътна втори път. Иначе все към 12 оборота превърташе докато бръмне.


Колега точно затова е хубаво и малко да четеш теория във форумчета като този. Като върнеш и пак трънеш да палиш минаваш през втори подгрев, за това пали веднага, същото нещо може да го направиш и без да го мъчиш от първия път да пали ако знаеш че не става, просто пускаш 2 пъти на контакт ;) Не трябва да е така обаче ;)


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот Един » Сря 23 дек 2009 17:50


hooligan_sk написа:Колега точно затова е хубаво и малко да четеш теория във форумчета като този. Като върнеш и пак трънеш да палиш минаваш през втори подгрев, за това пали веднага, същото нещо може да го направиш и без да го мъчиш от първия път да пали ако знаеш че не става, просто пускаш 2 пъти на контакт ;) Не трябва да е така обаче ;)


Смяташ ли че не съм пробвал с 2-3-4 подгрявания - нямаше никакъв ефект. Свещите са мерени. Имай предвид, че лятото на +20 колкото бързо пали толкова и на -15. Разликата е само, че зимата като се сгъсти маслото върти малко по-тромаво. Разни капацитети бяха казали, че е от компресията, но сега е грижа на поредния собственик.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот feikot » Пет 25 дек 2009 0:22


Това с фаровете е много правилно.Още преди години като търкалях жигулката си го правих тоя номер.Включваш фарчетата 4-5 секунди,оставяш на контакт още 4-5 секунди и на минус 15 съм я палил на газ.А с пасата сега не съм правил магарията с фаровете,но и аз срещам проблем с паленето и ми казаха че може би е помпата,връщала горивото и и трябвало време да подкачи.Не знам защото и свещите не съм проверявал,но сега като застуди пак ще видя от къде е проблема.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Запалване на Дизел при - 11 С

Мнениеот dragozow » Пет 25 дек 2009 8:14


Аз съм със същия мотор на Golf Variant. Акумулатора е Iskra, преди два месеца му долях дестилирана вода и го включих да се зареди. В студовете и на - 16 градуса пали, само на първото палене го чакам след като угаснат лампите да пукне и релето.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта