


Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Колеги преди два дни като се качих сутринта натискайки педала на съединителя да освободя от скорост усетих че е на половина потънал(беше си бая студено-и си помислих че може да има връзка) после като включих задна и отпуснах педала да тръгна колата не тръгна и педала ми се стори някак лек(без напрежение се натискаше) натиснах още веднъж и взе че тръгна и повече не ми е правила тоя номер! Проблема е че от тогава усещам че педала отделя по отгоре в сравнение с преди и си стои някак лек! За смяна ли е съединителят според вас или само някой от компонентите му? Благодаря предварително!
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Провери си спирачната течност .
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
И при мене така започна, сега даже често се случва да потъва, примерно като връщам от 5 на 4 потъва наполовина и трябва да го повдигам с крак. Течноста е наред, съединител също, остава помпата може би да прави проблем ...
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Помпата е колега. Преди месец минах през същите ядове. Скоро ще забележиш, че отдолу при кората на двигателят ще ти прокапе спирачна течност.
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Какво трябва да й се прави на помпата? И скъпо ли ще че ми писна вече...
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Аз смених уплътненията , които са там не са скъпи около 12 лв. Но в момента пак ми протече не успяха да издаржат и 1 година и пак .
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Със смяна на уплътненията няма да стане. Виж първо подложи си под кората картон или нещо остави го за през нощта. Забележи ако прокапва! На мен по същият начин ми пропадаше педала ! Отидох в най - близкия сервиз. Само им казах за пропадането на педала и им стана ясно, че една от помпите е за смяна ! В единият случай ако ти тече спирачна откъм педалите като махнеш стелките и е мокричко значи си се разминал с по - малко средства тази помпа е по ефтина ! При мен обаче си беше заминала тази в двигателният отсег, намира се като отвориш капака в дясно, така да се каже е забита в тялото на скоростната, хоризонтално е поставена. А дано да минеш с по - малките ядове. Но за да си сигурен провери ако имаш теч от къде е под кората на двигателят или под педалите
Успех !

Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Благодаря много за инфото колеги! Ще направя пробите! Само да кажа че пропадане на педла повече не съм имал(само един единствен път) Само че педала на съединителя си отделя по високо(малко ама се усеща разлика)
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Е значи можеш да откараш още доста километри преди смяната, иначе колегите са прави, погледнах днес нивото на спирачната течност при мен - на половина е, значи някоя от помпите изпуска 

Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Колеги следете си нивото на спирачната, не е за подценяване и гледайте от къде прокапва под педалите или под кората на двг - то !!! 

- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Доста непрактично е направено при Голфа - помпата за съединителя да ползва спирачната течност от казанчето на спирачките - по-точно поставянето на маркуча - казанчето трябва да е пълно на максимум, за да не дръпне въздух помпата на съединителя, защото засмуче ли една от двете помпи си заминава и трябва нова (смяната на уплътненията невинаги е ефективна). Така че човек трябва да е много бдителен, особено ако накладките са за смяна...
За справка Toyota от 84та си има отделно казанче за съединителя..

За справка Toyota от 84та си има отделно казанче за съединителя..

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Bundy написа:Благодаря много за инфото колеги! Ще направя пробите! Само да кажа че пропадане на педла повече не съм имал(само един единствен път) Само че педала на съединителя си отделя по високо(малко ама се усеща разлика)
Ако нивото на течността не мърда , а педала на съединителя хлътва ( един път направи ли го - до месец-два ще вземе да го прави редовно ) - 99% проблема е в главната (горната) помпа . Не се занимавай с гумички , от собствен опит

- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Както каза колегата е прав че е помпата и по-вероятно да е горната на педала. Не е задължително да е протекла за да прави проблем. Купуваш си на FTE мисля, че бяха и забравяш за проблемите с педала. Помпа от 70-80лв. не ти препоръчвам моята първата беше някаква такава и издържа една година после пак нова, но от скъпата. И това не е работа която трябва да отлагаш просто защото като включиш на скорост и тръгнеш да оптускаш съединителя педала не се върне а колата тръгва право напред в задръстване е много неприятно. Ако имаш време да изгасиш двигателя ок ама ако нямаш се бодваш в този отпред.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем със педал на съединител Голф 3 1.9 TDI 1Z
Има ремонтни комплекти за тея помпички, за хонда ми беше 50лв, за ФВ ще е по-евтино 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта