не пали венто тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zlafranzela
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 27 дек 2009 18:07
Автомобил: Vento TD 97
Двигател: AAZ
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: не пали венто тд

Мнениеот zlafranzela » Пон 28 дек 2009 18:54


така,оказа се че е горивния филтър.от студа се е прецакал.кво да се прави замръзнала нафта. благодаря ви :banana :drinking:




sash1980
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: не пали венто тд

Мнениеот sash1980 » Сря 13 яну 2010 20:36


интересно ми е какво общо има замръзналият филтър с това че двигателят не върти проблем е или в акумолатора или стартера но по сигорно е акумолатора ,със сигорност колегата го е пробвал на бензинова кола кадето може да върти че да изгори стартера


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: не пали венто тд

Мнениеот Ljubon » Сря 13 яну 2010 23:24


sash1980 написа:интересно ми е какво общо има замръзналият филтър с това че двигателят не върти проблем е или в акумолатора или стартера но по сигорно е акумолатора ,със сигорност колегата го е пробвал на бензинова кола кадето може да върти че да изгори стартера

Абсолютно си прав, 100% е бил акумулатора. За запускане на дизелов двг при ниски отрицателни температури е необходим много голям стартов ток, а точно в тези условия акумулаторът е най-слаб. Дори да е нов и напълно зареден, ако е престоял 2-3 дни при -20 градуса без зареждане, при палене стартерът няма да върти и ще светят лампите на таблото при контакт на ключа. И това с горивния филтър не може да е причина да не върти стартера. Случвало ми се е при -22 градуса да запали колата веднага и след 5-10 минути да започне да прекъсва - заради замръзнала нафта във филтъра.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта