Странно забиване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MAX75
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 15:40
Автомобил: VW Passat 1997
Двигател: AFN
Местоположение: Bulgaria

Re: Странно забиване

Мнениеот MAX75 » Вто 12 яну 2010 20:32


При мен забиване се получаваше винаги при изкачвания при около 3000 оборота.След като почистик колекторните тръби (бяха напълно запушени) забиването изчезна.Проблема сега е,че турбото не надува.В маркуча, който излиза от кулера при стискане с ръка се усеща съвсем леко съпротивление.Пробвал съм на други коли и там е доста по голямо.Качвахме я на диагностика и ми обясниха,че няма никакви грешки.Маркучите са здрави а кулера е напълно чист.Също така при подаване на газ хода на лостчето което управлява турбината се движи нормално.
Ако някой може да ми даде някакъв съвет или ме насочи към подобна тема ще съм му много благодарен.
Колата е Passat 1.9 tdi 110 кс 1997




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Странно забиване

Мнениеот the_tupan » Сря 13 яну 2010 7:55


След доста дълго висене в сервиза ето какви "хардуерни" проблеми се установиха. :shock Оказа се, че Н75 е заменен с Н18. Освен това в него влизат само два вакуума(тези, които са от едната страна). Вакумът, който излиза от кутията на въздушния филтър, както и някакъв тройник липсват. Вакумът, който излиза от ЕГР го няма и клапана стоеше отворен. А най- странното е, че въобще не успяхме да намерим Н18. Възможно ли е проблема да се дължи на някои от гореописаните побългарявания и какви корекции са необходими? Някой може ли да каже къде точно се намира Н18 и дали е възможно да е махнат тотално? Можете ли да ми дадете номера на Н75 за да мога да го търся по магазините?


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Странно забиване

Мнениеот единак » Сря 13 яну 2010 13:11


ЕГР би трябвало да ти стои нормално затворен, ако нямаш вакуум. За да са направени всички тези "подобрения" трябва да има някаква конкретна причина, опитай се разбереш каква е, не вярвам да е от некадърност...
Относно Н75, за нашите двигатели е доста скъп, но с леко подобрение можеш да минеш и с доста по-ефтин вариант. Чети тук и за номерата и за това, какво се прави.


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странно забиване

Мнениеот sinanmetin » Чет 14 яну 2010 17:58


Вчера бях при Ифидик оказа се един скрит маркуч вътре в компютъра и каза че повече няма да забива колата иначе оправи я да върви да пали ама тва за моето забиване не съм го пробвал още, надявам се да се е оправило.


koparambo
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: cc

Re: Странно забиване

Мнениеот koparambo » Пет 15 яну 2010 13:23


Колеги,имам пасат 6 и имам същия проблем при 3500 оборота,но след рестарт се оправя до следващите 3500 об.Нормално ли е или трябва да карам, като 70 годишен немски пенсионер?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Странно забиване

Мнениеот tdi fen » Пет 15 яну 2010 13:49


koparambo написа:Колеги,имам пасат 6 и имам същия проблем при 3500 оборота,но след рестарт се оправя до следващите 3500 об.Нормално ли е или трябва да карам, като 70 годишен немски пенсионер?
не е нормално трябва да си пълни оборотомера каъв е двг и на какви километри е ?


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странно забиване

Мнениеот sinanmetin » Пет 15 яну 2010 17:06


Виж я на диагностика с ВАГКОМ ко ше покаже и тогава :) и аз го имах същия проблем ама го разрешихме


koparambo
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: cc

Re: Странно забиване

Мнениеот koparambo » Пет 15 яну 2010 17:23


2.0 TDI 123 000 км



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта