трудно палене при студен двигател тди 130кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kode
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот kode » Пет 15 яну 2010 21:40


незнам колеги питах маистора за този проблем тои каза че е пипал само повдигачите гумичките на клапаните и гарнитурите на капака и сега които да питам за този проблем не може да ми даде решение и ми писна всеки да ми пипа по колата ходих до гарция до сервиза на фолцлаген но те ми казаха да изчакам до тази седмица и тогава ше ми проверат колата да видим дано те да открият проблема. :banghead:




Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот batteto.1984 » Съб 16 яну 2010 9:30


А преди да я пипа твоя майстор имаше ли такива проблеми с паленето?


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот d_s_dimitrov » Съб 16 яну 2010 17:30


Да ви призная и аз минах по този път и май нищо само дето стана по тиха иначе сутрин като я запаля дими но пали от 4-ърт оборот и работи като трактор цилиндър по цилиндър и за около 10сек и изчиства а ще кажа какво съм направил.
1.Смених повдигачи защото сутрин за около 20сек чукаха и като дам газ на падане на оборотите пак се обаждаше някой.(след смяна няма разлика :shock )сега старите ги продавам. А като поработи и няма чукане тоест като загрее.
2.Смених уплътнения на дюзи и реглаж.(при демонтажа на разпределителния вал смених и черупковите лагери имаха долните сянка.)
3.Смених уплътнения на вакум помпата при демонтажа и.
4.Смених семеринг на разпределителен вал.
5.Смених гарнитура на капака на клапаните.
6.Смених на входа на навтата възвратния клапан и на изхода сложих такъв за да не връща и губи навта при по дълъг престой.
Да не ви газвам за набиването на какви пари става въпрос и пак нищо изходна позиция от начало.
А сега кажете какво остава за мене софтоер!!!
Да кажа че масло не губи и не харчи както и да я карам маслото е 5W40.


Потребителски аватар
kode
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот kode » Съб 16 яну 2010 22:10


колата си палише само кадето повдигачите штракаха изклиучително много но отидох да ги смена и след което почна да пали трудно


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот batteto.1984 » Съб 16 яну 2010 22:27


Ми и при мен се получи същото след смяната ня повдигачите.Ако решиш проблема сподели какво е било.


Потребителски аватар
kode
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот kode » Съб 16 яну 2010 22:29


колата палише нямаше никакав дим само дето штракаше много... даи някакав телефон за връзка да се чуем


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот kiki1 » Нед 17 яну 2010 12:52


d_s_dimitrov написа:Да ви призная и аз минах по този път и май нищо само дето стана по тиха иначе сутрин като я запаля дими но пали от 4-ърт оборот и работи като трактор цилиндър по цилиндър и за около 10сек и изчиства а ще кажа какво съм направил.
1.Смених повдигачи защото сутрин за около 20сек чукаха и като дам газ на падане на оборотите пак се обаждаше някой.(след смяна няма разлика :shock )сега старите ги продавам. А като поработи и няма чукане тоест като загрее.
2.Смених уплътнения на дюзи и реглаж.(при демонтажа на разпределителния вал смених и черупковите лагери имаха долните сянка.)
3.Смених уплътнения на вакум помпата при демонтажа и.
4.Смених семеринг на разпределителен вал.
5.Смених гарнитура на капака на клапаните.
6.Смених на входа на навтата възвратния клапан и на изхода сложих такъв за да не връща и губи навта при по дълъг престой.
Да не ви газвам за набиването на какви пари става въпрос и пак нищо изходна позиция от начало.
А сега кажете какво остава за мене софтоер!!!
Да кажа че масло не губи и не харчи както и да я карам маслото е 5W40.

Колега,къде ти правиха тези ремонти?


d_s_dimitrov
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс

Мнениеот d_s_dimitrov » Нед 17 яну 2010 19:47


Ами със един колега от бош сервиз.
Много съм разочарован защото толко неща пък накрая като застудя пак на ново.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта