



трудно палене при студен двигател тди 130кс
- kode
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
незнам колеги питах маистора за този проблем тои каза че е пипал само повдигачите гумичките на клапаните и гарнитурите на капака и сега които да питам за този проблем не може да ми даде решение и ми писна всеки да ми пипа по колата ходих до гарция до сервиза на фолцлаген но те ми казаха да изчакам до тази седмица и тогава ше ми проверат колата да видим дано те да открият проблема. 

- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
А преди да я пипа твоя майстор имаше ли такива проблеми с паленето?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
Да ви призная и аз минах по този път и май нищо само дето стана по тиха иначе сутрин като я запаля дими но пали от 4-ърт оборот и работи като трактор цилиндър по цилиндър и за около 10сек и изчиства а ще кажа какво съм направил.
1.Смених повдигачи защото сутрин за около 20сек чукаха и като дам газ на падане на оборотите пак се обаждаше някой.(след смяна няма разлика
)сега старите ги продавам. А като поработи и няма чукане тоест като загрее.
2.Смених уплътнения на дюзи и реглаж.(при демонтажа на разпределителния вал смених и черупковите лагери имаха долните сянка.)
3.Смених уплътнения на вакум помпата при демонтажа и.
4.Смених семеринг на разпределителен вал.
5.Смених гарнитура на капака на клапаните.
6.Смених на входа на навтата възвратния клапан и на изхода сложих такъв за да не връща и губи навта при по дълъг престой.
Да не ви газвам за набиването на какви пари става въпрос и пак нищо изходна позиция от начало.
А сега кажете какво остава за мене софтоер!!!
Да кажа че масло не губи и не харчи както и да я карам маслото е 5W40.
1.Смених повдигачи защото сутрин за около 20сек чукаха и като дам газ на падане на оборотите пак се обаждаше някой.(след смяна няма разлика

2.Смених уплътнения на дюзи и реглаж.(при демонтажа на разпределителния вал смених и черупковите лагери имаха долните сянка.)
3.Смених уплътнения на вакум помпата при демонтажа и.
4.Смених семеринг на разпределителен вал.
5.Смених гарнитура на капака на клапаните.
6.Смених на входа на навтата възвратния клапан и на изхода сложих такъв за да не връща и губи навта при по дълъг престой.
Да не ви газвам за набиването на какви пари става въпрос и пак нищо изходна позиция от начало.
А сега кажете какво остава за мене софтоер!!!
Да кажа че масло не губи и не харчи както и да я карам маслото е 5W40.
- kode
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
колата си палише само кадето повдигачите штракаха изклиучително много но отидох да ги смена и след което почна да пали трудно
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
Ми и при мен се получи същото след смяната ня повдигачите.Ако решиш проблема сподели какво е било.
- kode
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
колата палише нямаше никакав дим само дето штракаше много... даи някакав телефон за връзка да се чуем
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
d_s_dimitrov написа:Да ви призная и аз минах по този път и май нищо само дето стана по тиха иначе сутрин като я запаля дими но пали от 4-ърт оборот и работи като трактор цилиндър по цилиндър и за около 10сек и изчиства а ще кажа какво съм направил.
1.Смених повдигачи защото сутрин за около 20сек чукаха и като дам газ на падане на оборотите пак се обаждаше някой.(след смяна няма разлика)сега старите ги продавам. А като поработи и няма чукане тоест като загрее.
2.Смених уплътнения на дюзи и реглаж.(при демонтажа на разпределителния вал смених и черупковите лагери имаха долните сянка.)
3.Смених уплътнения на вакум помпата при демонтажа и.
4.Смених семеринг на разпределителен вал.
5.Смених гарнитура на капака на клапаните.
6.Смених на входа на навтата възвратния клапан и на изхода сложих такъв за да не връща и губи навта при по дълъг престой.
Да не ви газвам за набиването на какви пари става въпрос и пак нищо изходна позиция от начало.
А сега кажете какво остава за мене софтоер!!!
Да кажа че масло не губи и не харчи както и да я карам маслото е 5W40.
Колега,къде ти правиха тези ремонти?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: трудно палене при студен двигател тди 130кс
Ами със един колега от бош сервиз.
Много съм разочарован защото толко неща пък накрая като застудя пак на ново.
Много съм разочарован защото толко неща пък накрая като застудя пак на ново.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта