viewtopic.php?f=6&t=175073&start=0
Значи оня чукундур ("майстора") УШ ми оправи колата и всичко си е ОК освен тракането, което остана. Чува се от двигателя и е сякаш нещо не е регулирано както трябва и се удря метал в метал. Чува се на студен мотор, както и на загрял. Разправя ми че щяло да се махне след някакви си километърчета. Консултирах се с друг, който пък каза че щяло да си остане звука на мотора такъв, какъвто е и не можело да се направи нищо.
Както и да е и така си върви колицата и тоя дето бараше няма да го оставя намира, докато не си оправи "майсторлъка"...
Другото, което ме плаши е че паля трудно на студен двигател и се чува някакво свистене от ауспуха (ссссссссссссссс). Предполагам е променливата геометрия, но защо пък се чува на празен ход и на място ??? Преди не го чувах или не ми е направило впечтление, та мисля че е барничкал и настройките на турбината и сякаш е постоянно в работен режим дори и да не давам гас. Гледам да не се опита да ме преметне с нещо, че този път ще го зривя, писна ми да се занимавам 1 месец с глупости...




ПП: Каквото и да се счупи по двигателя тои ще плаща


Възможно ли е да не пали от това, че ангренажа е много затегнат? Ако да, няма ли да имам проблеми и с топлото палене?
Благодаря Ви !


