


tdi gti 150 psi проблем
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: tdi gti 150 psi проблем
Това вече е вариант но преди да се пробва не е лошо да се пръсне с ВД то ауспуха от вътрешната страна да се види дали въобще разтваря гадориите.
Re: tdi gti 150 psi проблем
Е, на ебавка го обърнахте, а? Ако вземе да се върже човека? Въобще някой мисли ли преди да пише или ей така няма какво да прави и ръси глупости из форума?
Дано се намеси някой мод да позатрие малко мнения, че това стана на детска градина.
Дано се намеси някой мод да позатрие малко мнения, че това стана на детска градина.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
Придържайте се към темата и не пишете нещо, от което няма полза, дори може да нанесе вреда някому.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем

Добрине, ще ти се карам

1-во е по темата
2-ро вреда НЯМА.
3-то Вероятноста за добър резултат е голяма.
и накрая, bdemona , като не разбира, да не хока другите

Re: tdi gti 150 psi проблем
Дам а като си фантазираш значи, разбираш нали?
Да питам нещо: махнал си свещите и ръсиш в един цилиндър и колко трябва да се ръси? как? с какво? спринцовка? сламка? И като се събере в чашката на цилиндъра течност кво праиме? Ще се фане некой утре на глупавите ти(глупави расъждения защоото не си помислил за всичко което може да се случи и как да се предотврати нещо което може да нестане както си фантазираш - пример - сламка ше ползваш??? ) та ще си напълни цилиндрите някой с WD и... всъщност моята фантазия не е толкоз развита - ще кажеш ли кактво ще се случи след това?
Това което се опитвам да кажа е че не е тук мястото за подобни фантазии. Колегата има проблем и трябва да си го реши. Не със експерименти!
Направи си отделна тема и там ще му се расъждава на дълго и на широко.
Да питам нещо: махнал си свещите и ръсиш в един цилиндър и колко трябва да се ръси? как? с какво? спринцовка? сламка? И като се събере в чашката на цилиндъра течност кво праиме? Ще се фане некой утре на глупавите ти(глупави расъждения защоото не си помислил за всичко което може да се случи и как да се предотврати нещо което може да нестане както си фантазираш - пример - сламка ше ползваш??? ) та ще си напълни цилиндрите някой с WD и... всъщност моята фантазия не е толкоз развита - ще кажеш ли кактво ще се случи след това?
Това което се опитвам да кажа е че не е тук мястото за подобни фантазии. Колегата има проблем и трябва да си го реши. Не със експерименти!
Направи си отделна тема и там ще му се расъждава на дълго и на широко.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: tdi gti 150 psi проблем
bdemona написа:Дам а като си фантазираш значи, разбираш нали?
Да питам нещо: махнал си свещите и ръсиш в един цилиндър и колко трябва да се ръси? как? с какво? спринцовка? сламка? И като се събере в чашката на цилиндъра течност кво праиме? Ще се фане некой утре на глупавите ти(глупави расъждения защоото не си помислил за всичко което може да се случи и как да се предотврати нещо което може да нестане както си фантазираш - пример - сламка ше ползваш??? ) та ще си напълни цилиндрите някой с WD и... всъщност моята фантазия не е толкоз развита - ще кажеш ли кактво ще се случи след това?
Това което се опитвам да кажа е че не е тук мястото за подобни фантазии. Колегата има проблем и трябва да си го реши. Не със експерименти!
Направи си отделна тема и там ще му се расъждава на дълго и на широко.


- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: tdi gti 150 psi проблем
Dobromirski написа:mircho82 написа:,колега ли си ни, или колежка с ARL. ?![]()
Клапан -ОК (сменян преди време, не е сив а жълт), мъркучета ОК, вакуум на турбото- ОК, файда -йок![]()
Вчера валеше сняг, но му, казах да се гмурне в един канал и да разкачи вакуума от турбината и да пробва да я рамандахерца с малко по-груба сила, дано се отприщи и после гааззззз !
Между другото, колата е ремапната, че исканите стойности на дебитомера седяха на 850.
Понеже да свалиш турбина на ARL си е цяло приключение, се чудя друго. Какво ще стане ако се откачи управлението надюзите, да се извади маркуча от ЕГР-а и с един флакон с WD40 накой да пръска в смукателният , докато друг върти на стартер ?![]()
Дали пък няма да стигне WD-то до топлият охлюв ? Невярвам да засмучи толкова , че да направи хидравличен удър, така , че според мен ще се получи. Някой дали се е сещал да го пробва това ?
аз съм пробвал с препарати които са за по4истване на турбото(за такива се продават)за резултата мисля 4е е излишно да пиша;турбото на ARL пада за 4ас- 4ас и половина,като се работи само отгоре и поне се знае 4е работата е свършена;с ВД-то не става нищо
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
Брейййй, ето че все пак "някой" е пробвал
Ники, помислих си го просто като вариант с който да се разкисне турбината. Жалко, че не се получава търсеният ефект. Турбината се сваля лесно, но на подемник или на канал, а не на двора в снега.
ПП: Не се занимавам с ремонт на автомобили, но ако беше лято с удоволствие бих помогнал на колегата, както съм го правил с много други, но в снега....няма как
Бях му писал на колегата bdemona на лична за да не цапаме темата, но ще го постна и тук, тъй като виждам че хората останаха с впечатление, че може да прецакат нещо
Сега досети ли се какво пропускаш ? Ще ти го обесня подробно. Махаш свещите , в един цилиндър вкарваш сламката на ВД-то, един отива и почва да върти на стартер. Ти почваш да ръсиш, като си запушил дупката на свеща с пръст покрай сламката. Когато цилиндъра отиде на изпускателен такт, голяма част от аерозола ще се изхвърли през изпускателният клапан и ще отиде в топлият охлюв на турбината , като ще накисне геометрията. Целата на отвитите свещи е високи обороти на стартера, и предотвратяване на хидро удър при сгъстителният такт, ако все пак успееш някак си да вкараш по-голямо количество течност от горивната камера !
Това ще ти отнеме 10 минути, и ако успее да ти спести 1 ден масло и сажди до лакти, смятам заслужава да се пробва

Ники, помислих си го просто като вариант с който да се разкисне турбината. Жалко, че не се получава търсеният ефект. Турбината се сваля лесно, но на подемник или на канал, а не на двора в снега.

ПП: Не се занимавам с ремонт на автомобили, но ако беше лято с удоволствие бих помогнал на колегата, както съм го правил с много други, но в снега....няма как

dobrin написа:Чак да ми се караш....


Бях му писал на колегата bdemona на лична за да не цапаме темата, но ще го постна и тук, тъй като виждам че хората останаха с впечатление, че може да прецакат нещо

dobromirski написа:Другият вариант е да се развият свещите и да се ръси в един целиндър. Тъкмо стартера ще върти кат шантав
ПП: Трябва да се позапуши с пръстче покрай сламката, че да може да изкара и през клапана. Така поне няма опасност от хидравличен удър.
Сега досети ли се какво пропускаш ? Ще ти го обесня подробно. Махаш свещите , в един цилиндър вкарваш сламката на ВД-то, един отива и почва да върти на стартер. Ти почваш да ръсиш, като си запушил дупката на свеща с пръст покрай сламката. Когато цилиндъра отиде на изпускателен такт, голяма част от аерозола ще се изхвърли през изпускателният клапан и ще отиде в топлият охлюв на турбината , като ще накисне геометрията. Целата на отвитите свещи е високи обороти на стартера, и предотвратяване на хидро удър при сгъстителният такт, ако все пак успееш някак си да вкараш по-голямо количество течност от горивната камера !
Това ще ти отнеме 10 минути, и ако успее да ти спести 1 ден масло и сажди до лакти, смятам заслужава да се пробва
Последна промяна от Dobromirski на Чет 21 яну 2010 1:08, променено общо 2 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
Чак да ми се караш
Става въпрос за ясно решение на конкретно зададен въпрос, а не просто разсъждения на глас.
Експериментите са хубаво нещо, просто трябва да се дават резултатите от тях, а не предварителните терзания на изобретателя
Щото някои хора малко им трябва ...

Става въпрос за ясно решение на конкретно зададен въпрос, а не просто разсъждения на глас.
Експериментите са хубаво нещо, просто трябва да се дават резултатите от тях, а не предварителните терзания на изобретателя

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: tdi gti 150 psi проблем
не ти трябва нито канал нито подемник-работи се само отгоре 

-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: tdi gti 150 psi проблем
niks76 написа:не ти трябва нито канал нито подемник-работи се само отгоре

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта