



Кулер на Golf II GTD?
Кулер на Golf II GTD?
Карам в момента един лачен Гоуф Две ДжеТеДе от лето 89 и си мислех какво би струвало да му се сложи интеркулер и реално дали би си заслужавало подобна интервенция? Според мен ще му дойде добре по-свеж въздух.... а вие какво мислите? Приблизителна цена на подобен СИЛОВ тунинг?


- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Кулер на Golf II GTD?
Най-лесно ще ти е да си намериш оригинален кулер от RA/SB със стойката и маркучите.Доколкото съм чувал се пуска и малко повече гориво от помпата.Турбината при дизелите без кулер е различна и работи на по малко налягане и ми се струва че може да има и отрицателен ефект от към лаг.
Re: Кулер на Golf II GTD?
Разлика в турбото казваш.... хъм... Ако е само в налягането предполагам няма да е проблем да се увеличи, но ако действително се разминават с нещо съществено вече съм на път да се откажа.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кулер на Golf II GTD?
Можеш да потърсиш малко в раздела, има със сигурност писано за слагане на кулер на AAZ двигател - 1.9 TD. Проблемите и решенията им са същите най-вероятно. А можеш да се обърнеш за съвет и към никси.
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Кулер на Golf II GTD?
Колегата Аchim Lauretzen е прав относно това че двигателите с кулер(заводски)работят с по голямо налягане на турбото(1,6тд-0,64-0,72бара.......1,6тди-0,64-0,83бара),но пак и да му сложиш кулер няма да сбъркаш,не очаквай да излети но разлика ще има а вече пипнеш ли малко турбото,дозата на ГНП-то и по възможност да смениш дюзите или само разпръсквачите с такива за 1,6тди работата става друга.Един съвет,като слагаш кулера слагай на място където ще имаш постоянен хубав поток на въздух(по време на движение разбира се)за да си върши добре работата самия кулер.НЕ слагай на мястото където оригинално ги поставят на Голф МК2,това е просто съвет не 4е е грешно.Успех с начинанието 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта