Колата забиваше и даваше грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
геометрията задържаше също и актуатора беше поръждясал. Сега геометрията е почистена движи се перфектно и актуатора е раздвижен обаче при чистенето моя приятел е разместил гайката на актуатора нагоре т.е. увеличил рамото му и сега правихме тест на колата но пак заби и даде грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - - като този път в грешката липсва Intermittent. Решихме да направим лог файлове и на 11 канал ми се струва че налягането е сташно много също направихме и графика. Моля по компетентните за съдействие да погледнат лог файла на 11 канал и графиката и да си кажат мнението и как да регулираме актуатора.
