Лог файл на AHF след чистене на геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Лог файл на AHF след чистене на геометрия

Мнениеот sto4o » Чет 18 мар 2010 21:56


Колеги пускам темата от името на приятел колата му е голф 4 AHF проблема е следния:
Колата забиваше и даваше грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
геометрията задържаше също и актуатора беше поръждясал. Сега геометрията е почистена движи се перфектно и актуатора е раздвижен обаче при чистенето моя приятел е разместил гайката на актуатора нагоре т.е. увеличил рамото му и сега правихме тест на колата но пак заби и даде грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - - като този път в грешката липсва Intermittent. Решихме да направим лог файлове и на 11 канал ми се струва че налягането е сташно много също направихме и графика. Моля по компетентните за съдействие да погледнат лог файла на 11 канал и графиката и да си кажат мнението и как да регулираме актуатора. :bowdown
Прикачени файлове
grafika.JPG
LOG-01-011-xxx-xxx.xls
(24.5 KиБ) Свален 88 пъти

Последна промяна от sto4o на Съб 20 мар 2010 10:42, променено общо 1 път.




stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот stoqnkis » Чет 18 мар 2010 22:11


sto40 stoqn sym.Значи разбрах защ е грешката.Трябва хода да се измери от разтоварено положение до ограничителният винт 10мм.Тоест до боята.Мисля че там е отговора.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот djdaka » Чет 18 мар 2010 23:19


Скъсили сте много лостчето. Връщай на заводското положение където е белега с боята :
Motor_Turbolader_VTG_Gestaenge.jpg


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот sto4o » Пет 19 мар 2010 0:41


адаш виж какво казава човека връщаме лостчето на боята и всичко ще си е ок стига с това регулиране че да не направим някоя беля :banghead:


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот stoqnkis » Пет 19 мар 2010 7:08


Не аз го удължих, но незнам защо така се получава можеш ли да ми обясниш малко по подробно за това налягане.Преди с блокирал актуатор и блокирала геометрия налягането ми беше по малко.


Потребителски аватар
nicora
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 11 фев 2010 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот nicora » Пет 19 мар 2010 11:29


графиката показва че турбината пренадува повече от колкото е исканото налягане трябва да регулирате това лостче така че да достигнете исканото налягане от екуто

демек жълтата линия да се движи със зелената


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Лог файл на AHF сле чистене на геометрия

Мнениеот stoqnkis » Пет 19 мар 2010 19:40


Благодаря за отговорите но с този актуатор не става да се регулира хода на геометрията тъй като неговият ход е на половина от този на геометрията или 0.6мм.


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Лог файл на AHF след чистене на геометрия

Мнениеот stoqnkis » Вто 23 мар 2010 22:31


здравей колега да те питам.Днес си купих актуатор и го регулирах в отпуснато положение или лостчето на геометрията до горе на угасен двигател.След като запалих мотора при закачен вакум на актуатора вакума си го дръпна до ограничителният винт.При направен тест на ваг ком на 11 канал този път не ми даде никаква грешка но пак е спо високо налягане от нормалното.Искано налягане 1.948 а подадено2.24.Колата иначе стана стрела няма уддържане но това налягане ме притеснява.Та въпроса ми е ти как си регулира твоята геометрия.Вдигнах спокойно 170-180км и набираше още.Освен от геометрия и от неправилно регулиран актуатор от друго може ли да ми дава по високо налягане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 46 госта