


2 клапана Н75 или???
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia,Dianabad
2 клапана Н75 или???
Колеги имам голф3 афн 97г.Днес при съмнения 4е не ми работи Н75 го смених с друг но се оказа 4е има два едни и същи клапа който са едно към едно с Н75,та въпроса ми е има ли два Н75 или просто единия играе друга роля??
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: 2 клапана Н75 или???
Другия мисля че е Н18 и играе друга роля (май управлява ЕГР) иначе Н75 е един
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2 клапана Н75 или???
vaskog написа:Другия мисля че е Н18 и играе друга роля (май управлява ЕГР) иначе Н75 е един

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: 2 клапана Н75 или???
Колега, ако се окаже, че стария си е работещ дали ще е възможно да направя тест на моя АФН, че нещо ме съмнява клапана?
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: 2 клапана Н75 или???
Какъв тест искаш да направиш, на кое?
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: 2 клапана Н75 или???
Ами искам да сложа друг Н75, за който знам, че работи за да видя как ще се държи колата. Понеже ме съмнява, че сега се развърта както трябва и мисля, че е от Н75.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: 2 клапана Н75 или???
Да, можеш да пробваш, но гледай кой клапан ще смениш
А всъщност какъв и е проблема на колата?

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: 2 клапана Н75 или???
Ами усеща се развъртането на турбината чак към 2500 оборота. Получава се един вид следното: настъпвам я от 1500 примерно на 3 зъб и като удари 1700+ удря леко и започва да дърпа добре, но като стигне 2500 отново залепва, но вече по-мощно. Все едно на 2 пъти залепва.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: 2 клапана Н75 или???
Според мен най - точно може да разбереш като я закачиш на ВАГ КОМ. Няма смисъл да сменяш и да гадаеш от какво е. При мен имаше подобно нещо, но направо ме вкарваше в сервизен режим - закачих я видях - едно чистене на турбото и сичко е точно! 

-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 27 мар 2009 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia,Dianabad
Re: 2 клапана Н75 или???
Мерси колеги разбрах за какво са може да се трие темата
)

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: 2 клапана Н75 или???
е сподели поне други като теб които имат подобен "проблем" да разберат какво му е решението
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: 2 клапана Н75 или???
Ето това е темата viewtopic.php?f=24&t=185418
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта