Проблем с TDI PD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Нед 02 апр 2006 10:06


Грешката беше свръхналягане. Непомня кой номер беше. След гасене и палене комп я нулира но тя остава в паметта му.

Сваляне и слагане на турбина 100лв, но при мен е малко по сложно защото е помпа дюза и се сваля с цялата генерация.

Чистене в www.realturbo.net 20лв. Процедурата е около 10-15 мин




Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Нед 02 апр 2006 11:42


Мерси. Значи и при мен проблема е това най-вероятно.


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Сря 05 апр 2006 11:17


imedarov написа:Грешката беше свръхналягане. Непомня кой номер беше. След гасене и палене комп я нулира но тя остава в паметта му.

Сваляне и слагане на турбина 100лв, но при мен е малко по сложно защото е помпа дюза и се сваля с цялата генерация.

Чистене в www.realturbo.net 20лв. Процедурата е около 10-15 мин


да, забравих, че ПДтата са с променлива геометрия турбини... Ако се е била омазала яко си заслужава чистенето. Иначе ако не харчи масло и прави нагари няма смисъл. Има логика при теб това да дава проблем


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Сря 05 апр 2006 12:52


е от нагарите може ли да харчи масло. смисал на мен ми харчеше много масло и сменихме семеринг на разпределителния вал и спря теча. обаче сега си го гори. та може ли зацапаната турбина да гори масло и да е в същото време причина за овърбууст?


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот evn » Вто 22 дек 2009 12:01


Stivi написа:
imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.


Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика :shock



И при мен същата работа - (golf 1,9tdi ,AHF), от скоро и ме побърква.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Re:

Мнениеот BuRnInGSouL » Сря 23 дек 2009 2:38


evn написа:
Stivi написа:
imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.


Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика :shock



И при мен същата работа - (golf 1,9tdi ,AHF), от скоро и ме побърква.


Четох че ги препрограмирали на Автомат или С ЧИП пак се оправяли ! зависи !


Потребителски аватар
geordano
Мнения: 154
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 15:23
Автомобил: VW CC
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с TDI PD

Мнениеот geordano » Сря 23 дек 2009 8:20


Мисля че това ще отговори на въпросите ви.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70


ico001
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Проблем с TDI PD

Мнениеот ico001 » Чет 24 дек 2009 19:46


темата е от 2005 2006г но така е като никой не пише какво е станало с проблема :beer весела коледа


Потребителски аватар
mishle84
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с TDI PD

Мнениеот mishle84 » Пон 04 яну 2010 13:58


Колега моя проблем с Аудито също Помпа-дюза е точно противоположен - когато е студена се чуди и върти а когато е топла няма проблеми - в Ауди Юнион в Пловдив казаха че е ТАНДЕМ ПОМПА тази която е залепена на главата отзад - смениха я с друга и се оправи поне за сега де!!! Успех но според ме ти си за температурен датчик - ако е блокирал на определена температура и така се получава.... пробвай ако разбираш искарай куплонга на датчика като е топла колата и ако запали без проблем значи той е за смяна :drunk Дано да съм бил полезен!!!!


radi.rsd
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Проблем с TDI PD

Мнениеот radi.rsd » Съб 27 мар 2010 14:46


имам пасат 1.9 тди.116к.с.проблема е 4е когато ре6и пали от раз и топла и студена акогато ре6и няма палене и топла и студена.във vw пловдив миказаха 4е имам помпа в резервоара която нека4ва гориво



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта