Грешката беше свръхналягане. Непомня кой номер беше. След гасене и палене комп я нулира но тя остава в паметта му.
Сваляне и слагане на турбина 100лв, но при мен е малко по сложно защото е помпа дюза и се сваля с цялата генерация.
Чистене в www.realturbo.net 20лв. Процедурата е около 10-15 мин



Проблем с TDI PD
- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
imedarov написа:Грешката беше свръхналягане. Непомня кой номер беше. След гасене и палене комп я нулира но тя остава в паметта му.
Сваляне и слагане на турбина 100лв, но при мен е малко по сложно защото е помпа дюза и се сваля с цялата генерация.
Чистене в www.realturbo.net 20лв. Процедурата е около 10-15 мин
да, забравих, че ПДтата са с променлива геометрия турбини... Ако се е била омазала яко си заслужава чистенето. Иначе ако не харчи масло и прави нагари няма смисъл. Има логика при теб това да дава проблем
Re:
Stivi написа:imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.
Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика
И при мен същата работа - (golf 1,9tdi ,AHF), от скоро и ме побърква.
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Re:
evn написа:Stivi написа:imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.
Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика
И при мен същата работа - (golf 1,9tdi ,AHF), от скоро и ме побърква.
Четох че ги препрограмирали на Автомат или С ЧИП пак се оправяли ! зависи !
- geordano
- Мнения: 154
- Регистриран на: Вто 24 авг 2004 15:23
- Автомобил: VW CC
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с TDI PD
Мисля че това ще отговори на въпросите ви.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Проблем с TDI PD
темата е от 2005 2006г но така е като никой не пише какво е станало с проблема
весела коледа

- mishle84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с TDI PD
Колега моя проблем с Аудито също Помпа-дюза е точно противоположен - когато е студена се чуди и върти а когато е топла няма проблеми - в Ауди Юнион в Пловдив казаха че е ТАНДЕМ ПОМПА тази която е залепена на главата отзад - смениха я с друга и се оправи поне за сега де!!! Успех но според ме ти си за температурен датчик - ако е блокирал на определена температура и така се получава.... пробвай ако разбираш искарай куплонга на датчика като е топла колата и ако запали без проблем значи той е за смяна
Дано да съм бил полезен!!!!

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с TDI PD
имам пасат 1.9 тди.116к.с.проблема е 4е когато ре6и пали от раз и топла и студена акогато ре6и няма палене и топла и студена.във vw пловдив миказаха 4е имам помпа в резервоара която нека4ва гориво
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта