Бял пушек - AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
nskolev
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот nskolev » Съб 20 мар 2010 22:09


kiki1 написа:Няма как само с добавка да се изчисти ЕГР клапан и турбина.Един приятел даде близо 200 лв. за такива почиствания и то точно с продуктите на Бовалмото и след седмица свали ЕГР-а за да се увери ,че е изчистен ,но изненадаа - имаше 3-4мм. гняс по стените.


Колега повярвай ми почистването става на 98% успешно и много добре се отразява на двигатела , но не с продуктите на Бовалмото , тяхната процедура е малко измислена за почистване на всмукателния колектор и ЕГР клапана (затварят всмукатела с една плоча на която има маркуче което смуче директно добавката на работещ двигател) а за машина която пак се закрепва на всмукателния колектор , химикала се подгрява на 70 градуса и се впръсква под налягане като преди това мотора трябва да е в нормалната си температура за работа т.е. загрял . За турбините с променлива геометриа процедурата е почти съшата , само че химикала се вкарва през ЕГР клапана и блокирала геометрия на турбото с почистване става 100% успешна. Другият вариант за блокирала геометрия на турбото е да го свалиш , разглобиш и почистиш , което отнема много време средства и нерви.
Относно 200-те лева на твоя приятел където ги е дал мисла да не коментирам цените на Бовалмото.




Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот kiki1 » Нед 21 мар 2010 9:25


Гарантираш ли,че след почистването с вашия препарат няма да има нагар?Сподели и цени за това :?:


nskolev
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот nskolev » Нед 21 мар 2010 18:20


kiki1 написа:Гарантираш ли,че след почистването с вашия препарат няма да има нагар?Сподели и цени за това :?:

Колега няма смисал да ти гарантирам и да те убеждавам , просто споделям , а ако ти блокира турбинката просто ми звънни и тогава ще видиш резултата. Цени на услугите само на място .


radi.rsd
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот radi.rsd » Вто 23 мар 2010 20:13


според мен нее свещи .или преско4ен зъп на центровката(но тя трудно сте пали исте прехълцва)или дюза.помпа нетриабвадае застото тя или работи илине.ако е пара не пушек игуби вода можедае гарнитура


sladuraaa
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: svishtov

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот sladuraaa » Вто 23 мар 2010 20:50


наистина колега кажи цена за почистването на дюзите че само ходя тук и там и давам грешни пари


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот kiki1 » Сря 24 мар 2010 9:19


Е те и на моя приятел обещаваха,ама като отвори ЕГР-а след почистването и му мина въодушевлението.Така че ако това наистина действа вашия препарат не виждам причина да не се даде гаранция :wink:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот SMEL » Нед 28 мар 2010 12:38


Преди 15 дена свалих дюзите-почистване,стенд и всичко пред очите ми=60лв.-Това е във ВАРНА,до глухите,малко след завода за брави.М/у временно си почистих турбото,смукатлни колектори,ЕГР/който затапих/ и сега всичко си е ОК.Но това сутрин с мириса на нафта като запля пак си го има за около 3-4 мин.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 28 мар 2010 12:47


SMEL написа:Но това сутрин с мириса на нафта като запля пак си го има за около 3-4 мин.

Това е нормално колега, колата ако не е карана и сутринта и е 1-во палене съответно мотора не е загрял и отзат от ауспоха мириса на сорово гориво бензин/дизел но това не е проблем!


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот iGolf » Пон 29 мар 2010 19:34


Нека да не пускам нова тема и аз,имам един пасат АФН,който не бях палил от декември,прибран в гаража е,днес му заредих акумулатора и реших да го пална,запали от раз(никога не съм имал ядове с него)обаче проблема е същия като разисквания тук-пуши(не чак такива облаци както колегата е опоменал,) и мирише много на нафта и някакси кисел мирис,оставих го десетина минутки да поработи,но все същата работа,изфорсирах го леко-същата работа,от къде да започна с проверките,преди да ме е налъгал някой майстор.Благодаря ви предварително


komanreel
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот komanreel » Пон 29 мар 2010 20:12


Така да споделя и аз какъв случай съм имал с пасат 3 1-9тди!Колата дойде при мен с ужасяващо пушене бяло сив дим във всички режими на работа на двигателя!Палене без грешка студен топъл разход вървене масло антифриз не пипа всичко ок само дето пуши та се не трае!Закачих с моя v-cheker руски софтуер много съм доволен от него-и гледам грешка с аванса мотора работи с много голям аванс-помпата опъната докрай!Върнах я в нормалното и работно положение и шок още повече пуши!Умувах два часа и стигнах до извода че помпата има прекалено ниско вътрешно налягане-има един клапан отстрани до входа на горивото които отговаря за това налягане-тъй като в Добрич няма стенд за тези помпи направих следното-взех един пробой и чукнах леко по клапана два пъти и чудо пушека изчезна напълно само при форсиране леко черно!Надявам се да съм бил полезен на някой колега!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бял пушек - AFN

Мнениеот longora » Вто 30 мар 2010 0:09


След ремонта на турбината, чистенето и ремонтния комплект на дюзите и регулирането на вала ( аванса ) вече всичко е идеално. Смених си и MAP сензора и колата няма грешка. С Богомил ( Brezel )направихме 2 диагностки - преди регулирането на вала и смяната на MAP, и след това. Освен че има разлика във вървежа колата вече не пуши грам, дори и мисля че мириса е нямалял значително, та дори май го няма. Моя аванс беше малко в плюс и даваше стойности между 0.5-1.1, но след като го регулирах ( необходим е VAG-COM ) вече показанията не мърдат от 0 ( доста си поиграх ). Стойностите на вала се гледат на 4ти канал на "Engine" в най-горното, най-дясно поле. Дюзите ги изчистих за 300лв в Бовал Мото, но мисля че всички тук разбрахме че реалната стойност на чистенето е 80лв, така че не ходете в Бовал.. Сега ми остава да сменя левия тампон на мотора и всичко трябва да е 6. Успех на всички колеги!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58, vanesto и 61 госта