kiki1 написа:Няма как само с добавка да се изчисти ЕГР клапан и турбина.Един приятел даде близо 200 лв. за такива почиствания и то точно с продуктите на Бовалмото и след седмица свали ЕГР-а за да се увери ,че е изчистен ,но изненадаа - имаше 3-4мм. гняс по стените.
Колега повярвай ми почистването става на 98% успешно и много добре се отразява на двигатела , но не с продуктите на Бовалмото , тяхната процедура е малко измислена за почистване на всмукателния колектор и ЕГР клапана (затварят всмукатела с една плоча на която има маркуче което смуче директно добавката на работещ двигател) а за машина която пак се закрепва на всмукателния колектор , химикала се подгрява на 70 градуса и се впръсква под налягане като преди това мотора трябва да е в нормалната си температура за работа т.е. загрял . За турбините с променлива геометриа процедурата е почти съшата , само че химикала се вкарва през ЕГР клапана и блокирала геометрия на турбото с почистване става 100% успешна. Другият вариант за блокирала геометрия на турбото е да го свалиш , разглобиш и почистиш , което отнема много време средства и нерви.
Относно 200-те лева на твоя приятел където ги е дал мисла да не коментирам цените на Бовалмото.