Здравейте колеги!
От сравнително скоро имам пасат 1.9тди 110 АФН 98г
Вчера беше хубаво времето а от известно време се канех да сменя вакуум маркучите за управление на турбото. ОК, няма проблем, смених ги всички...
Проверих ръчно как се движи геометрията, за моя радост хода беше нормален (10-12мм)и с не много усилие.
Обаче имаше нещо което не ми хареса и не знам въобще дали трябва да е така.
та на самия въпрос..
- нормално ли е на празен ход актуатора да придърпва оста почти до горно положение. Като махна маркуча на вакума я спуска до край.
От прочетеното в форума разбрах, че когато актуатура е отпуснат, геометрията е затворена, а когато е свит, геометрията е отворена и турбото работи на пълна мощност. Та в реда на мисли и попътя на логиката си мисля, че на празен ход турбината миработи на пълна мощност. Дали греша? А иначе като махна буксата от клапан Н75 актуатора се отпуска.
дали е неизправен Н75 или комютъра не го управлява коректно? (скоро не съм я качвал на ваг ком, ако я кача какво и къде да гледам(имам акъв кабел, но не съм го ползвал до сега))
Иначе колата пали от раз, не пуши въобще дори и при студен двигател и ускорява добре, разхода е 4,5 извънградско, 6.0-6.5-7.0 градско в София



въпрос за Н75
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: въпрос за Н75
Така трябва да работи. 

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: въпрос за Н75
Andonov написа:Така трябва да работи.
благодаря много за бързия отговор!
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: въпрос за Н75
точно така, турбото е "отворено" максимално докато не започне да пренадува и клапана започва да "затваря" геометрията (да регулира налягането)
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: въпрос за Н75
Kung_Fu_Panda написа:точно така, турбото е "отворено" максимално докато не започне да пренадува и клапана започва да "затваря" геометрията (да регулира налягането)
абсолутно е така колега браво за доброто обяснение.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта