въпрос за Н75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

въпрос за Н75

Мнениеот svere » Пет 09 апр 2010 7:49


Здравейте колеги!
От сравнително скоро имам пасат 1.9тди 110 АФН 98г
Вчера беше хубаво времето а от известно време се канех да сменя вакуум маркучите за управление на турбото. ОК, няма проблем, смених ги всички...
Проверих ръчно как се движи геометрията, за моя радост хода беше нормален (10-12мм)и с не много усилие.
Обаче имаше нещо което не ми хареса и не знам въобще дали трябва да е така.
та на самия въпрос..
- нормално ли е на празен ход актуатора да придърпва оста почти до горно положение. Като махна маркуча на вакума я спуска до край.
От прочетеното в форума разбрах, че когато актуатура е отпуснат, геометрията е затворена, а когато е свит, геометрията е отворена и турбото работи на пълна мощност. Та в реда на мисли и попътя на логиката си мисля, че на празен ход турбината миработи на пълна мощност. Дали греша? А иначе като махна буксата от клапан Н75 актуатора се отпуска.

дали е неизправен Н75 или комютъра не го управлява коректно? (скоро не съм я качвал на ваг ком, ако я кача какво и къде да гледам(имам акъв кабел, но не съм го ползвал до сега))

Иначе колата пали от раз, не пуши въобще дори и при студен двигател и ускорява добре, разхода е 4,5 извънградско, 6.0-6.5-7.0 градско в София




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: въпрос за Н75

Мнениеот Andonov » Пет 09 апр 2010 7:52


Така трябва да работи. :да:


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: въпрос за Н75

Мнениеот svere » Пет 09 апр 2010 11:49


Andonov написа:Така трябва да работи. :да:


благодаря много за бързия отговор!


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: въпрос за Н75

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 09 апр 2010 12:50


точно така, турбото е "отворено" максимално докато не започне да пренадува и клапана започва да "затваря" геометрията (да регулира налягането)


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: въпрос за Н75

Мнениеот gogovaseev » Съб 10 апр 2010 6:39


Kung_Fu_Panda написа:точно така, турбото е "отворено" максимално докато не започне да пренадува и клапана започва да "затваря" геометрията (да регулира налягането)

абсолутно е така колега браво за доброто обяснение. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта