Проблем със теч на антифриз,гарнитура на глава? Решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stenliivanov
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем със теч на антифриз,гарнитура на глава? Решено

Мнениеот stenliivanov » Съб 10 апр 2010 21:04


Здравейте колеги,
днес четох доста тук, но не срещнах точно такъв проблем като моя.
Значи става дума за Голфче III 1997 г. 1.9 - AFN. Имам го от 2 години и малко и до днес за това време съм му долял има няма 500 мл. антифриз. Масло харчи в порядъка на литър на 10 000 км(много ли е малко ли е не се е променило).
Та днес отварям капака да проверя едно друго как е и виждам антифриза в казанчето на 1 пръст под минимума (последна проверка миналата неделя беше между Мин и Макс). Огледах за теч или сълзене около съединения и разни тройници и датчици - няма нищо. Запалих покарах известно време докато загря до 90 градуса. Отворих - пипнах маркучите - абсолютно нормално надути (даже меки) огледах пак навсякъде - няма теч и тъкмо да кажа че нещо е станало и няма кво да го мисля и видях сълзене точно под колекторните тръби - леко сълзи и се изпарява - наоколо няма от къде да дойде - няма макручи наблизо. Огледах от другата страна и над турбината пак от същото място където ляга главата там пък се омаслило.
Маслото ми е нормално, както и в антифриза няма следи от масълце.

Въпроса ми е ако гарнитурата е тръгнала според тези симптоми колко време(км) може да се кара така защото ми предстои пътуване до Русе и обратно?
Колко излиза смяна на тази гарнитура с всичките му настройки и трудове - ако някой скоро е сменял такива неща?

Възможно ли е да е нещо друго освен гарнитура?

Препоръчайте някой който да може да свърши такава работа в тук в София качествено и на нормални цени?
Извинявам се за дългия пост но ми е притиснено за колата!

Последна промяна от stenliivanov на Чет 19 май 2011 14:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Проблем със теч на антифриз,гарнитура на глава?

Мнениеот krasio00o » Нед 11 апр 2010 18:37


Огледай я добре възможно е да е тапа на блока.


Потребителски аватар
stenliivanov
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със теч на антифриз,гарнитура на глава?

Мнениеот stenliivanov » Нед 11 апр 2010 20:13


:042: Преди малко я огледах пак. По съвет на Вентоман почистих двигателя с обезмаслител и доста светих с едно фенерче и огледалце щото трудно се вижда иначе и май ще е малкия дявол. Изглежда щуцера който влиза в главата леко пуска мъзга и явно както каза Вентоман подлизва точно по ръба на главата и изглежда все едно е от там. Маркуча който влиза в тоя щуцер идва от купето - явно е за парното. Сега карах на парно за разлика от вчера. Явно като е затворен кръга през купето му идва повече налягането и избива. Ще сменя тоя щуцер или ако има О-пръстенче ако има такива резервни и ще се надявам да приключи тоя стрес.
Май нещо такова изглежда
module_thumbnail.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта