геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот mladeja » Вто 30 мар 2010 12:21


Загорялите тенджери и тигани скари в къщи ги чистим със ЗЕБРА.Лъска ги до блясък.Можеш да опиташ едно шише е около 1,4лв. мисля, че ще ти помогне.
Нагарите в колектора са също продукти на горене от органично гориво.
Мажеш и чакаш поне 1 час.Миеш с вода.После пак и т.н. докато светнат.




Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Вто 30 мар 2010 15:59


благодаря за савета но днес го доизчистих прословутия колектор с обезмаслите и една четка за миене на шишета , яко ръгане вътре с обезмаслителя и стана почти като нов.
сварих и монтирах всичко без предната броня , картерните газове ги изведох надолу временно с една тръба докато намеря маркуч от някъде че на 100 места питах е няма и няма.смених и гарнитурата на капака на главата.остана ми да сменя на масления охладител тея гумички с гарнитурата но може би ще я закарам при един приател в сервиз че ми омръзна да се цапотя :) и като за финал трябва вече да видя защо ми пренадува турбото,както и да изчистя всички радиатори отвън с обезмаслител.та за сега толкова , после може да кача някоя снимка


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот nasttii » Вто 30 мар 2010 16:13


аз с горелка го чистих и няма проблеми за около 1 4ас бях готов


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Сря 31 мар 2010 18:55


ето снимки малко

тези дни трябва да сваля охладителя за масло и да му сменя гарнитурата и гумичките вътре , както и да сменя маслото с филтъра .

после почистване на радиаторите отвън

и най накрая към съществото на проблема - защо пренадува турбото ;) ще сменя двата клапана н75 и н18( дето управлява егр-а) и ще направя лог да видим как са нещата . ако е същата работата явно трябва да се сваля турбината и да се чисти

и за най накрая ще си оставя размислите и страстите за бронята - къстъм или сток
Прикачени файлове
без капак.jpg
газовете.jpg
глава.jpg
колектор с егр.jpg


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Пет 02 апр 2010 15:17


днес взех че смених гумичките на масления охладител , масло и филтър.голяма цапаница стана :) оказа се че теча по мотора е от скоростната кутия . болта който открих на кората под скоростната кутия се оказа от нея . и точно там кадето го няма болта е хварляло масло яко и затова всичко е леш . за съжаление неможах да го завия болта . или резбата му се е смалила малко и неможе да тръгне или резбата в която се завива е прецакана . на въпросното място между кутията и мотора има около 2 мм луфт и от там хвърля масло . някой ден като сменям съединител ще го дам да го завият болта . или ако е прецакана резбата ще сложа един болт с една гайка.маслото в кутията иначе си имаше предостатъчно.измих и радиаторите че и колата измих от вън че беше като наакана

май не трябваше да сменям маслото още че ако се наложи да чистя геометрия ще изтече малко но ще се долива няма начин

някой има ли идея около еку-то трябва ли да има дупка за изтичане на водата ? гледам пак се е наводнило точно там . под акумулатора иначе е сухо защото дупката за оттичане е почистена преди година- две като се бях наводнил тотално.


Потребителски аватар
vwtaz
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 08 юни 2009 16:02
Автомобил: Passat 3BG
Двигател: AVF
Местоположение: Varna

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот vwtaz » Съб 03 апр 2010 16:03


Има дупки за оттичане на водата под сервото е едната и под акумулатора е другата,запушват се защото на долу продължават с нещо като гумен мъркуч, който завършва със стеснение на отвора,щом си се наводнил и двете са запушени, има една запушена с гума пак около сервото/отпред към двигателя/ с доста голям диаметър е, и ако махнеш гумата имаш спасителен вариант за отводняване.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Съб 03 апр 2010 18:56


да мерси , ще прегледам и тая дето е до сервото тея дни


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Пет 09 апр 2010 18:55


изчистих всичко . имаше 3 шепи кал и листа около еку-то и въздушния филтър

днес сменях вакумните маркучета . и когато свалих н75 от болтовете на които се държи взе да жужи яко въпреки че вече му бях откачил буксата . като го чукнах леко в мотора и спря .. след малко пак почна .. викам си къв луд н75 . не мисля че това е нормално , а вие ?

преди това откачах н19 .. двата клапана са едни и същи а този не "жужеше" като н75
та трябва ли да прави така тоя пуст клапан или не ?

някакъв нов "проблем" ми се появи след днешните манипулации - ето темата, пуснах нова че е по вероятно някой да помогне
viewtopic.php?f=6&t=196227

поздрави


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот netizen » Вто 13 апр 2010 16:29


Колега, на няколко пъти пишеш, че слагаш масло 10W40 , мисля си, че с такъв вискозитет отговарящо на VW505.01 няма ...


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го

Мнениеот Peteff » Вто 13 апр 2010 17:47


да наистина - 505.00 е 10/40
трябва да карам с 5/40 по принцип но все пак колата е на 180к км и мисля спокойно може да се кара с 10/40
в сабота пътувах към пловдив и покарах с 210км/ч 20-тина минути с един пасат б6 и една г класа на мерцедес - които явно много бързаха по магистралата -за да се продуха ситуацията-отново изби леко масълце на масления охладител-или не го стегнах добре или просто тея о-рингове дето са там са пълен смях и не уплатняват добре.ще го стегна още малко тези дни.също трябва да разменя н75 и н19 и да направя логове,да видя как са нещата :)

някой колега от бургас или околието с ваг ком има ли ? да си изтрия грешката за аирбаг-а че лампата свети и ме дразни ,а този кабел който имам явно става само за логове и живи данни и за нищо друго -ни адаптации , нито грешки трие :) може и в софтуера да е проблема , а уж съм с кракната работеща версия 409



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, railfan, vanesto и 57 госта