Загорялите тенджери и тигани скари в къщи ги чистим със ЗЕБРА.Лъска ги до блясък.Можеш да опиташ едно шише е около 1,4лв. мисля, че ще ти помогне.
Нагарите в колектора са също продукти на горене от органично гориво.
Мажеш и чакаш поне 1 час.Миеш с вода.После пак и т.н. докато светнат.



геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
благодаря за савета но днес го доизчистих прословутия колектор с обезмаслите и една четка за миене на шишета , яко ръгане вътре с обезмаслителя и стана почти като нов.
сварих и монтирах всичко без предната броня , картерните газове ги изведох надолу временно с една тръба докато намеря маркуч от някъде че на 100 места питах е няма и няма.смених и гарнитурата на капака на главата.остана ми да сменя на масления охладител тея гумички с гарнитурата но може би ще я закарам при един приател в сервиз че ми омръзна да се цапотя
и като за финал трябва вече да видя защо ми пренадува турбото,както и да изчистя всички радиатори отвън с обезмаслител.та за сега толкова , после може да кача някоя снимка
сварих и монтирах всичко без предната броня , картерните газове ги изведох надолу временно с една тръба докато намеря маркуч от някъде че на 100 места питах е няма и няма.смених и гарнитурата на капака на главата.остана ми да сменя на масления охладител тея гумички с гарнитурата но може би ще я закарам при един приател в сервиз че ми омръзна да се цапотя

- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
аз с горелка го чистих и няма проблеми за около 1 4ас бях готов
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
ето снимки малко
тези дни трябва да сваля охладителя за масло и да му сменя гарнитурата и гумичките вътре , както и да сменя маслото с филтъра .
после почистване на радиаторите отвън
и най накрая към съществото на проблема - защо пренадува турбото
ще сменя двата клапана н75 и н18( дето управлява егр-а) и ще направя лог да видим как са нещата . ако е същата работата явно трябва да се сваля турбината и да се чисти
и за най накрая ще си оставя размислите и страстите за бронята - къстъм или сток
тези дни трябва да сваля охладителя за масло и да му сменя гарнитурата и гумичките вътре , както и да сменя маслото с филтъра .
после почистване на радиаторите отвън
и най накрая към съществото на проблема - защо пренадува турбото

и за най накрая ще си оставя размислите и страстите за бронята - къстъм или сток
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
днес взех че смених гумичките на масления охладител , масло и филтър.голяма цапаница стана
оказа се че теча по мотора е от скоростната кутия . болта който открих на кората под скоростната кутия се оказа от нея . и точно там кадето го няма болта е хварляло масло яко и затова всичко е леш . за съжаление неможах да го завия болта . или резбата му се е смалила малко и неможе да тръгне или резбата в която се завива е прецакана . на въпросното място между кутията и мотора има около 2 мм луфт и от там хвърля масло . някой ден като сменям съединител ще го дам да го завият болта . или ако е прецакана резбата ще сложа един болт с една гайка.маслото в кутията иначе си имаше предостатъчно.измих и радиаторите че и колата измих от вън че беше като наакана
май не трябваше да сменям маслото още че ако се наложи да чистя геометрия ще изтече малко но ще се долива няма начин
някой има ли идея около еку-то трябва ли да има дупка за изтичане на водата ? гледам пак се е наводнило точно там . под акумулатора иначе е сухо защото дупката за оттичане е почистена преди година- две като се бях наводнил тотално.

май не трябваше да сменям маслото още че ако се наложи да чистя геометрия ще изтече малко но ще се долива няма начин
някой има ли идея около еку-то трябва ли да има дупка за изтичане на водата ? гледам пак се е наводнило точно там . под акумулатора иначе е сухо защото дупката за оттичане е почистена преди година- две като се бях наводнил тотално.
- vwtaz
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон 08 юни 2009 16:02
- Автомобил: Passat 3BG
- Двигател: AVF
- Местоположение: Varna
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
Има дупки за оттичане на водата под сервото е едната и под акумулатора е другата,запушват се защото на долу продължават с нещо като гумен мъркуч, който завършва със стеснение на отвора,щом си се наводнил и двете са запушени, има една запушена с гума пак около сервото/отпред към двигателя/ с доста голям диаметър е, и ако махнеш гумата имаш спасителен вариант за отводняване.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
да мерси , ще прегледам и тая дето е до сервото тея дни
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
изчистих всичко . имаше 3 шепи кал и листа около еку-то и въздушния филтър
днес сменях вакумните маркучета . и когато свалих н75 от болтовете на които се държи взе да жужи яко въпреки че вече му бях откачил буксата . като го чукнах леко в мотора и спря .. след малко пак почна .. викам си къв луд н75 . не мисля че това е нормално , а вие ?
преди това откачах н19 .. двата клапана са едни и същи а този не "жужеше" като н75
та трябва ли да прави така тоя пуст клапан или не ?
някакъв нов "проблем" ми се появи след днешните манипулации - ето темата, пуснах нова че е по вероятно някой да помогне
viewtopic.php?f=6&t=196227
поздрави
днес сменях вакумните маркучета . и когато свалих н75 от болтовете на които се държи взе да жужи яко въпреки че вече му бях откачил буксата . като го чукнах леко в мотора и спря .. след малко пак почна .. викам си къв луд н75 . не мисля че това е нормално , а вие ?
преди това откачах н19 .. двата клапана са едни и същи а този не "жужеше" като н75
та трябва ли да прави така тоя пуст клапан или не ?
някакъв нов "проблем" ми се появи след днешните манипулации - ето темата, пуснах нова че е по вероятно някой да помогне
viewtopic.php?f=6&t=196227
поздрави
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
Колега, на няколко пъти пишеш, че слагаш масло 10W40 , мисля си, че с такъв вискозитет отговарящо на VW505.01 няма ...
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: геометрия или Н75 ? б5 1.9 тди пд - метнах го
да наистина - 505.00 е 10/40
трябва да карам с 5/40 по принцип но все пак колата е на 180к км и мисля спокойно може да се кара с 10/40
в сабота пътувах към пловдив и покарах с 210км/ч 20-тина минути с един пасат б6 и една г класа на мерцедес - които явно много бързаха по магистралата -за да се продуха ситуацията-отново изби леко масълце на масления охладител-или не го стегнах добре или просто тея о-рингове дето са там са пълен смях и не уплатняват добре.ще го стегна още малко тези дни.също трябва да разменя н75 и н19 и да направя логове,да видя как са нещата
някой колега от бургас или околието с ваг ком има ли ? да си изтрия грешката за аирбаг-а че лампата свети и ме дразни ,а този кабел който имам явно става само за логове и живи данни и за нищо друго -ни адаптации , нито грешки трие
може и в софтуера да е проблема , а уж съм с кракната работеща версия 409
трябва да карам с 5/40 по принцип но все пак колата е на 180к км и мисля спокойно може да се кара с 10/40
в сабота пътувах към пловдив и покарах с 210км/ч 20-тина минути с един пасат б6 и една г класа на мерцедес - които явно много бързаха по магистралата -за да се продуха ситуацията-отново изби леко масълце на масления охладител-или не го стегнах добре или просто тея о-рингове дето са там са пълен смях и не уплатняват добре.ще го стегна още малко тези дни.също трябва да разменя н75 и н19 и да направя логове,да видя как са нещата

някой колега от бургас или околието с ваг ком има ли ? да си изтрия грешката за аирбаг-а че лампата свети и ме дразни ,а този кабел който имам явно става само за логове и живи данни и за нищо друго -ни адаптации , нито грешки трие
