При мен е следното положението - като е студена си пали и заковава 900 , но ако я запаля и е топла се форсира сама до 1200- 500 оборота и си пада на 900 . Просто веднъж се изфорсирва , без да пипам педала ... странна работа .
Ако някой се сети що да е така ? Дали тоя прословут термо датчик нещо не се майтапи с мен ? Дайте някакъв акъл .



Нов половер
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Нов половер
От температурния датчик вдига оборотите.
Re: Нов половер
Както го описвам аз или просто си държи високи обороти ? Защото при мен само се форсира веднъж и след това всичко си е ОК обороти , вървеж - както си е ...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нов половер
Колеги,някой знае ли кой двигател на поло е с обикновен маховик,и като цяло кое поло е по -издържливо на нашите пътища.Сега съм с АЕФ мотор,но си търся отново поло за дъщеря ми ,но да е нещо здраво ,че мен ще чака да го лекувам.
Re: Нов половер
Имаш предвид за дизел маховиците , нали ? От това което разбрах разпитвайки по магазините за части - сди моторът е с обикновен , тди всички са с демпферен (двумасов или скъпия).Иначе бензините май са си с обикновен ... Колегите да кажат !
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нов половер
Колеги,извинявам се за коментара ,ама наистина не разбирам,каква е разликата между СДИ и ТДИ,така ТДИ знам какво е но СДИ нямам представа.За дизел се отнася нищо ,че нафтата стана 2.15,оставам верен на дизела аз.но поне ремонтите да са по достъпни.
Re: Нов половер
СДИ - атмосферен дизел (без турбо) - аз съм с такъв на полото и ми харесва .Малко е бавничък , но пък и аз съм спокоен водач .С 90 -100 км/ч ми гори към 4 и нещо . Тук маховика е обикновен . А и липсата на турбина предполага ,че няма да имаш ремонти по нея
Аз лично се радвам като знам ,че едно ми отпада като грижа . В крайна сметка не искам да ставам роб на колата . Ако ще карате главно градско - това е колата . А прословутата му тромавост ,според моето мнение , не чак толкова умряла , но зависи какво искаш от нея . Аз нямам навика да изпреварвам всички около
мен и съм доволен от вървежа му.
ТДИ - турбо дизел - такъв съм карал в голф . Върви много добре , гори към 5 и е малкопо-скъп . В него маховика е демпферен и струва скъпичко ( въпреки , че може и да се смени с обикновен )

мен и съм доволен от вървежа му.
ТДИ - турбо дизел - такъв съм карал в голф . Върви много добре , гори към 5 и е малкопо-скъп . В него маховика е демпферен и струва скъпичко ( въпреки , че може и да се смени с обикновен )
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нов половер
Благодаря колега,това е на-хубавото ,което чух за сега.Това е моята кола.Сега съм с чист дизел на поло АЕФ мотора,но маховика ме плаши,аз съм спокоен шофьор и ще се ориентирам към СДИ,дано да случа на нещо читаво само,че то в днешно време е магия да се намери читава кола.За мен е важно да е икономична в градско каране и да е лека за ремонт.То както е тръгнала цената на нафтата не знам вече какво да търся.Благодаря за мненията бяха ми от полза.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта