


1.9 TD AAZ Въпрос.
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
1.9 TD AAZ Въпрос.
Колеги ,искам да попитам ,значи карам голф 3 1.9 тд ааз,забелязах че всмукателните колектори леко са ми са се омаслили ,забелязвам и че когато го карам в по високи обороти тогава се омасляват повечко , иначе като го карам по-спокоино си личи че омасляването не е точно от сега(ако мога така да се израза),под по-спокойно имам впредвид до към 2000-2300 обороти.И по принцип рядко го карам в по високи.Разлика във вървежа като цяло няма.Долял съм за 4000км около 300-350гр. масло.Та на всмукателните колектори имам за смяна гарнитура,или нещо по турбото, или нещо по сериозно?Благодаря!
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
изкарай този маркуч и виж дали вътре в него има много масло ако има проблема е турбото, ако няма значи трябва смяна на гарнитурата на капака на главата 

- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Добре,благодаря много! 

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Гарнитурата на капака на клапаните е почти безмислено да се сменя... Явно това е "детска" болест на тези двигатели. Аз смених въпросната гарнитура, но течът не бе отстранен...
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Smeagol написа:Гарнитурата на капака на клапаните е почти безмислено да се сменя... Явно това е "детска" болест на тези двигатели. Аз смених въпросната гарнитура, но течът не бе отстранен...
А така проблем ли е да се кара тогава?Или просто да се следи нивото на маслото по често..?

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
razorrrr написа:А така проблем ли е да се кара тогава?Или просто да се следи нивото на маслото по често..?
Целият ми двигател е омаслен, заради тази гарнитура

За мен не е проблем, защото си познавам колата. При теб течът привидно може да е от ганитурата, но реално наистина да ти се губи масло - от турбина, гумички на клапани или друг проблем по двигателя.
Съвет - не давай излишни пари за смяна на тази гарнитура, защото пак ще протече...
- razorrrr
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Благодаря за отговорите и съветите колеги! 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Ако може да използвам темата на колегата.
Същия двигател но 96г. къде е клапана за спиране на нафтата(няма такъв с една жичка) отзад на помпата има една черна кутиика с три жици предполагам е вътре-проблем ли ще е ако я сваля и само клапана можели да се смени.По схеми гледам там са два датчика или нещо бъркам.
Автомобила понякога не изгасва,клемореда е сменен затова съм се насочил към тоя клапан.
Същия двигател но 96г. къде е клапана за спиране на нафтата(няма такъв с една жичка) отзад на помпата има една черна кутиика с три жици предполагам е вътре-проблем ли ще е ако я сваля и само клапана можели да се смени.По схеми гледам там са два датчика или нещо бъркам.
Автомобила понякога не изгасва,клемореда е сменен затова съм се насочил към тоя клапан.
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
клапана е на черупката(така да се изразя)зад помпата дет излизат тръбичките за дюзите с 1 кабел е и аз имах проблем с него и още го има де
клапана си работи изкарай го и брлкни в дупката с магнитче ще останеш изненадан




- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.
Няма една жица(знам какво представлява стандартния клапан)но на тая помпа го няма отзад междо тръбите има черна кутия с 3 кабела.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта