1.9 TD AAZ Въпрос.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
razorrrr
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот razorrrr » Сря 14 апр 2010 19:07


Колеги ,искам да попитам ,значи карам голф 3 1.9 тд ааз,забелязах че всмукателните колектори леко са ми са се омаслили ,забелязвам и че когато го карам в по високи обороти тогава се омасляват повечко , иначе като го карам по-спокоино си личи че омасляването не е точно от сега(ако мога така да се израза),под по-спокойно имам впредвид до към 2000-2300 обороти.И по принцип рядко го карам в по високи.Разлика във вървежа като цяло няма.Долял съм за 4000км около 300-350гр. масло.Та на всмукателните колектори имам за смяна гарнитура,или нещо по турбото, или нещо по сериозно?Благодаря!




Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот passat_rs » Сря 14 апр 2010 19:22


изкарай този маркуч и виж дали вътре в него има много масло ако има проблема е турбото, ако няма значи трябва смяна на гарнитурата на капака на главата :beer


Потребителски аватар
razorrrr
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот razorrrr » Сря 14 апр 2010 19:24


Добре,благодаря много! :beer


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот buller » Сря 14 апр 2010 19:30


Гарнитурата на капака на клапаните е почти безмислено да се сменя... Явно това е "детска" болест на тези двигатели. Аз смених въпросната гарнитура, но течът не бе отстранен...


Потребителски аватар
razorrrr
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот razorrrr » Сря 14 апр 2010 20:09


Smeagol написа:Гарнитурата на капака на клапаните е почти безмислено да се сменя... Явно това е "детска" болест на тези двигатели. Аз смених въпросната гарнитура, но течът не бе отстранен...


А така проблем ли е да се кара тогава?Или просто да се следи нивото на маслото по често..? :roll:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот buller » Сря 14 апр 2010 22:50


razorrrr написа:А така проблем ли е да се кара тогава?Или просто да се следи нивото на маслото по често..? :roll:

Целият ми двигател е омаслен, заради тази гарнитура ;) Но, колкото и странно да звучи до 5000 км. не доливам и капка, след което в зависимост от маслото до смяната му (средно на 8000 км.) доливам остатъка от 5-литрова туба (т.е. 0.5 литра) или по-малко.
За мен не е проблем, защото си познавам колата. При теб течът привидно може да е от ганитурата, но реално наистина да ти се губи масло - от турбина, гумички на клапани или друг проблем по двигателя.
Съвет - не давай излишни пари за смяна на тази гарнитура, защото пак ще протече...


Потребителски аватар
razorrrr
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 окт 2009 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот razorrrr » Сря 14 апр 2010 23:12


Благодаря за отговорите и съветите колеги! :beer


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот van4ooo » Чет 15 апр 2010 11:45


Ако може да използвам темата на колегата.
Същия двигател но 96г. къде е клапана за спиране на нафтата(няма такъв с една жичка) отзад на помпата има една черна кутиика с три жици предполагам е вътре-проблем ли ще е ако я сваля и само клапана можели да се смени.По схеми гледам там са два датчика или нещо бъркам.
Автомобила понякога не изгасва,клемореда е сменен затова съм се насочил към тоя клапан.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот passat_rs » Чет 15 апр 2010 12:45


клапана е на черупката(така да се изразя)зад помпата дет излизат тръбичките за дюзите с 1 кабел е и аз имах проблем с него и още го има де mhihi клапана си работи изкарай го и брлкни в дупката с магнитче ще останеш изненадан :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1.9 TD AAZ Въпрос.

Мнениеот van4ooo » Пет 16 апр 2010 19:01


Няма една жица(знам какво представлява стандартния клапан)но на тая помпа го няма отзад междо тръбите има черна кутия с 3 кабела.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта