за интеркулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
masmag
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

за интеркулера

Мнениеот masmag » Сря 17 май 2006 8:07


Здравейте! С колегата от фирмата караме еднакви пасати 1.9 ТДИ и аз забелязвам, че неговия върви осезаемо повече. Преди един месец се наложи да си махна катализатора поради запушване. Все пак колата е 95 г. :)) Преди да махна катализатора харчеше масло, а след това почти не или поне имаше чуствителна разлика. Сега от няколко дни гледам, че ми е омаслена кутията на интеркулера и се съмнявам, дали поради запушването на КАТ., турбото не е сработвало и е харчело масло, което е отишло в радиатора на интеркулера. Та питането ми е, може ли това масло да е причинило частично запушване и от там да не може да "диша " турбото?
Дано съм обяснил правилно :))




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 17 май 2006 17:57


Ако е протекло турбото ... лошо.Ако не е влизал прахоляк (не би трябвало да влизал де) вътре в кулера не трябва да е запушен.
А за маслото - почисти го и виж дали ще продължи да тече!


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Сря 17 май 2006 19:33


И на моя параход :D итеркулера е доста омаслен като омасляване има чак до всмукателните колектори но това по никакъв начин не влияе на мощноста при мен.По скоро в близко време очаквай проблеми с турбото вероятно то не ти функционира правилно за това и имаш загуба на мощност.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 17 май 2006 23:36


....или от капачката на клапаните хвърля повечко масло което се връща към турбото :)


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 18 май 2006 19:23


А може и да сте в гешка-интеркулера се омаслява външно и от хидравличното масло.я проверете по добре,преди да се захващате с турбото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта