



Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
@ivan_8604, ти май логове не си пускал в тази тема. А предният ми отговор се отнася до автора на темата, уточнявам за да не стават разминавания
.

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
аз не разбрах едно нещо,след като сложихте чипа пробвахте ли колата ?? все си мисля че сте я пробвали и ако е имало проблем щеше да се разбере веднага и ако трябва чипа щеше да се махне или да се мисли друг вариант! Но ако тогава е било ОК а нещата са станали бозави след чистенето на турбото мисля няма какво повече да се говори по въпроса-който е пипал последен той си е "оставил ръцете" ! И някъде се споменаваше за "въртене на клапана/актуатора/" а това не се прави на турбина която преди това си е работила добре защото просто няма нужда той фабрично си е "врътнат" колкото трябва !
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Да, незнам що им е трябвало да въртят актуатора при положение, че не се е налагала смяната му
.

- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Ами въртяхме актуатора защото след като изчистихме турбото колата забиваше в големи обороти и за това той въртя клапана.Колата спря да забива но нямаше тази мощност.Иначе като слагахме чипа пробвахме колата и тя вървеше страшно добре но като си тръгнах на магистралата на около 170 ми заби муцуната,звъннах на момчето и той ми каза че това или от това че е зацапано турбо или от Н75.Да разбирам ли че според вас проблема е в клапана и да търся друг защото най лесното е да върнем стария на оригиналното положение-тъй като на него има белег(личи до каде е бил завит)но като го сложим на оригиналното място турбото пренадува на около(2500) и това не е добре.Или другия варянт да върна актуатора на оригиналната позиция и да пробвам с друг Н75.дайте съвет
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Върни актуатора на старото положение и пробвай с друг Н75.
- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Знчи да разбирам че е нормално клапанА доло до турбото да е на оригиналното си място и пренадуването идва от н75 в този случай.защото го правихме това но като го сложим на оригиналното място турбото надува на 2500 както вече написах.Аз го попитах да не би проблема да идва от Н75,но той ми гарантира че е здрав,но аз съм чул че Н75 някой път не се хваща и с диагностика.
- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
А може би сте прави че този клапан не се пипа защото това ми го казаха и много други хора,но майсторчето каза че няма такова нещо и реши че след като изчисти турбото и то продалжи да пренадува,проблема идва от точно този клапан, но не и от н75
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
ivan_8604 написа:Ами може би ако ми се спука гума ще отида на гумаджия и колата не набира по бавно от оригиналноюия чип, а просто тягата която трябва да има след чипосването при стартиряне я няма.Започва да се усеща че има чип след като влезе в обороти.За пример ще ти кажа че мой приятел има 4ка с чип и е доста по пъргава,а на мен чипа ми е направен даже и без дебитомер и би трябвало да е по силна от неговата точно в ниските обороти.Иначе майстора който мi почисти турбото и ми въртя клапана е един и същ и ходих при него след като ми се случи това чудо.Момчето свали турбото 2 ри път за да се увери че е почистено както трябва и така и беше,колкото до клапана с него сме си играли 1 цял ден за да го нагласим както трябва да бъде,но както казах като го направим да подава на турбото 2100 толкова колкото се иска с чипа колата не иска да откъсне(пълен мъртвец)даже и във по високи обороти.
Проблема ти е в майстора както ти казаха по-горе, и във Враца няма да си оправиш колата

- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Ами из мисля че ако е от клапан Н75 все ще се справим във враца да го сменип приципно.Освем остава варянта да върна актуатора на фабричното място и да сменя Н75 и ако не стане тогава да търся друг майстор.Все пак този майстор ми беше препоръчан от Брезел.В край на сметка какво трябва да направя да отида във vw и да ми отрежат главата ли
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Приятелю аз имах твоя проблем.При мен обаче се оказа зацапана геометрия и клапан актуатор на моя му беше изгнила корубата и правеше по малък ход, около 6мм.Смених го и ми започнаха мъките с регулажа.Сега нямам проблеми.регулирах го на 95мм.без планката която го държи за турбината до върха на лостчето.Сега ми пълни километража.или когато го монтираш за турбото регулажа трябва да е така че геометриятра да е в най горно положение казано отворена.След монтажа палиш колата и след като закачиш вакума на актуатора трябва да започне да ти издърпва лостчето надоло.
- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Да разбирам точно от това се опасявах да не е изгнил и моя но майстора го сваля 2 пъти и ми казва че не е изгнил,но ми обяснява че като е на оригиналната си позиция като тръгне да разтоварва турбото клапана стига до едно място и по на доло няма ход за да разтовари до край.Сега в момента го е сложил на позиция,че да има такъв ход какъвто е необходим за да може да разтоваря турбото,но пък сега няма същото вървене.За това мисля дали е възможно товаренето да идва от Н75 и мисля да сложа актуатора на оригиналната си позиция и да пробвам със друг Н75 и ако продалжава да товари явно проблема е в актуатора
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
ivan_8604 написа:Да разбирам точно от това се опасявах да не е изгнил и моя но майстора го сваля 2 пъти и ми казва че не е изгнил,но ми обяснява че като е на оригиналната си позиция като тръгне да разтоварва турбото клапана стига до едно място и по на доло няма ход за да разтовари до край.Сега в момента го е сложил на позиция,че да има такъв ход какъвто е необходим за да може да разтоваря турбото,но пък сега няма същото вървене.За това мисля дали е възможно товаренето да идва от Н75 и мисля да сложа актуатора на оригиналната си позиция и да пробвам със друг Н75 и ако продалжава да товари явно проблема е в актуатора
Колега турбото си е настроено,и клапана трябва да си е на маркираното място то си е преценено каде да е и колко да разтоварва,тоя маистор твоя маи не е много вав 4ас,ти му кажи 4е тои не може да разтоварва добре и да си настрой неговата клапа вав главата.успех

- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Благодаря на всички,днес ще се опитам да оправя нещата.Първо ще сменя Н75 и после ще върна Актуатора на оригиналното място и ще видя дали ще пренадува и как върви колата.Ще пиша за резултатите и пак благодря на всички дето се опитаха да ми помогнат.
- ivan_8604
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
Реших проблема.Оказа се нито клапан Н75 нито актуатора.Последния път когато майстора е въртял клапана го е сложил с много малко под оригиналната позиция за да може да облегчи турбото,сменихме Н75 и се оказа че не е от него.Реших да сменя и дебитомера с един приятел и се оказа че моят вече си е изпял песента.Колата не е същата,даже примера с голфа който ви давах че съм карал и върви повече от моя го бия.Най накрая всичко е ок.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.
ако беше направил едни логове щеше веднага да разберещ че дебитомера е заминал и нямаще да се чудищ и тормозищ какво и е на колата толкова време.