Kлапан N239

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
IvchTDI
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kлапан N239

Мнениеот IvchTDI » Чет 29 апр 2010 10:44


Dobromirski написа:Размени го временно с тоз на ЕГР-а и виж какво става !
ПП: Като казваш 2,5 bar това абсолютно или относително налягане е ? ( показанията на VAG-COM-а ли имаш предвид или вадиш атмосферното) (защото мойто съм го виждал 3,2 , ама чак пък 3,5 :roll: )

Незнам колега ама предполагам че е на VAG-com. В движение бях тогава и мн не гледах в лаптопа на човека. И ако реша да ги размена за проба, няма ли нещо др да се обърка, ако наистина не бачка този Н18.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Kлапан N239

Мнениеот Dobromirski » Чет 29 апр 2010 22:07


Всъщност, ако седи постоянно отворен ще се обърка mhihi
Я за по-сигурно, като ги размениш, затапи вакумчето, което отива към ЕГР-а и виж как се държи колата.
ПП: И не си играй много много , разчитайки ECU-то да ти "гаси" всеки път турбината преди да ... :bishop . Закачш вага и киризиш ко става, че после да няма .." Оле майко , какво стана !" :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, railfan, vanesto и 58 госта