ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Psychopath
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот Psychopath » Чет 29 апр 2010 12:44


Здравейте колеги!Пускам тази тема за да видите лог файловете на ибизата ми с ASZ мотор с чип от Брезел.Вече съм с турбина GT1749VB и реших да пусна логове.Турбината пренадува бая и старата също,като се има впредвид,че са с изчистени геометрии,актуаторите не са барани,по вакуумите няма пропуски,при мене не е Н75,а черна кутия,която разпределя вакуума-пробвал съм 5 други кутии и е все същата работа,нямам катализатор!Зависи,кога започвам да я настъпвам и забиването е с различна скорост,понякога забива на 180км/ч,понякога на 220км/ч,набива грешка 17965-charge pressure control possitive deviation,след рестарт се оправя до следващото забиване(на дълъг път при стъпка).Забива и с двете турбини,т.е актуалното налягане е еднакво високо и с двете(защо ли не се ратоварва ?) !Геометриите са изчистени перфектно и се движат спокойно,нищо не е объркано при сглобяването!Просто незнам в какво се крие проблема ми :? .Благодаря ви предварително за всякакви съвети и мнения :) .
Прикачени файлове
LOG-01-008-010-xxx.xls
(18.5 KиБ) Свален 189 пъти
LOG-01-011-xxx-xxx.xls
(24.5 KиБ) Свален 254 пъти




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот gogovaseev » Чет 29 апр 2010 19:11


Psychopath написа:Здравейте колеги!Пускам тази тема за да видите лог файловете на ибизата ми с ASZ мотор с чип от Брезел.Вече съм с турбина GT1749VB и реших да пусна логове.Турбината пренадува бая и старата също,като се има впредвид,че са с изчистени геометрии,актуаторите не са барани,по вакуумите няма пропуски,при мене не е Н75,а черна кутия,която разпределя вакуума-пробвал съм 5 други кутии и е все същата работа,нямам катализатор!Зависи,кога започвам да я настъпвам и забиването е с различна скорост,понякога забива на 180км/ч,понякога на 220км/ч,набива грешка 17965-charge pressure control possitive deviation,след рестарт се оправя до следващото забиване(на дълъг път при стъпка).Забива и с двете турбини,т.е актуалното налягане е еднакво високо и с двете(защо ли не се ратоварва ?) !Геометриите са изчистени перфектно и се движат спокойно,нищо не е объркано при сглобяването!Просто незнам в какво се крие проблема ми :? .Благодаря ви предварително за всякакви съвети и мнения :) .

да не би да е много напаната от 4ипа на мен ми се е слу4вало това,пробваи как 6те е сас оригинала.сигурно доста 6те да е напанато от софта 6том забива и сас 2те турбини,и си4ко е ок.метни оригинала и пробваи и после го намалете от 4ипа и 6те заспи.успех :beer


Потребителски аватар
Psychopath
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот Psychopath » Чет 29 апр 2010 23:32


Пробвано е с оригиналния софт,т.е за проба и пак има пренадуване от порядъка на 0.1 бар.Кулера съм го почистил перфектно отвън и отвътре,както и МАП сензора. :)


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот gogovaseev » Пет 30 апр 2010 6:33


Колега то пренадуване вав малки стойности винаги има,вапроса е дали сас оригинала те вкарва вав сервизен режим и дали набива гре6ки.ина4е и на моя голф вав момента на подаване на гаста има6е малко пренадуване,но за секунди си4ко се нормализира6е.успех :beer


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот vinixxx » Пет 30 апр 2010 19:14


От дефектирал дебитомер дали е възможно да пренадува,май да :roll:


Потребителски аватар
Psychopath
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот Psychopath » Пет 30 апр 2010 20:09


Не ми е проблем да пробвам и с друг дебитомер,но се съмнявам да е от него,защото колата си върви перфектно.Със стоковия софт пренадува обаче не влиза в сервизен режим! :)


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот gogovaseev » Пет 30 апр 2010 21:30


Psychopath написа:Не ми е проблем да пробвам и с друг дебитомер,но се съмнявам да е от него,защото колата си върви перфектно.Със стоковия софт пренадува обаче не влиза в сервизен режим! :)

колега дебитомера го изклу4и,а малко пренедуване винаги 6те има,аз сам го виждал това пренадуване и на голф6 на 5000км.сега се се6там 4е твоя мап сензор мери до 1,7бара на турбото,оба4е турбото ти работи на 1,30 или 1,35 заводско и при 4ипване се вдига до 1,5 или малко пове4е за да няма ядове.оба4е турбото от 150коня заводско работи на 1,5бара и при 4ип се дига до 1,7 и като си го сложил на твоята за да има пове4е разлика е напанато предполагам до 1,7 и сега мап сензора ти и при наи малкия пик 6те те вкарва вав авариен режим,та идеята ми е за6то не смени6 мап сензора и да види6 как 6те е или ако си го сменил ве4е тарси вината вав МАЙСТОРА на 4ипа,6том сас оригинала не забива зна4и или е от мапа или е от майстора.успех :beer


Потребителски аватар
Psychopath
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот Psychopath » Пет 30 апр 2010 22:29


Мап сензора ми е 1:1 с този на АРЛ мотора и се води 3 баров(3 бара абсолютно налягане).Ще видим как ще го оправим това разтоварване във високите обороти. :?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ASZ-проблем с налягане(пренадуване)

Мнениеот morfei1 » Съб 01 май 2010 20:08


Май няма да успееш, понеже не си единствен с пренадув от около 0.2 бара. Моят съвет е да си караш така колата и да започнеш да се кахъриш като започне да забива муцуната, което се случва на или над 2.80 бара абсолютно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта