Забелязах ,че при запалена кола давам доста гас ,гася отварям кпака на колата почуквам по N75 и се чува някакъв странен шум от вътре ...
Скоро вземах клапана на един познат обаче и с неговия клапан забива...
И другото което установих е ,че горното маркуче къде влизат 2-те на клапана е с разкъсана броня и е станало много меко....



За Триене!
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Голф 4 АХФ- забива - вече с ЛОГ за разчитане
пРОБЛЕМА ПРИ ТЕБ ЩЕ СЕ ОКАЖЕ В АКТУАТОРА ИЛИ ЗАЦАПАНА ГЕОМЕТРИЯ.ЩОМ НЕ Е СКЪСАНО НЯМА ПРОБЛЕМ.ТЕ ТАМ СА КЪСИ МАРКУЧЕТАТА.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Голф 4 АХФ- забива - вече с ЛОГ за разчитане
Обяснявам ти подробно.Намираш един канал и сваляш кората на двигателя.Откачаш вакума от актуатора.Палиш колата и слизаш в канала.Закачаш маркучето и гледаш дали ще ти свали геометрията до долу.Ако не сваляш клапана държи се на две 6мм. гайки и една зегерка.Премерваш му хода.Трябва да е 12мм.Проверяваш го дали задържа вакум.Когато сваляш клапана пружината на клапана тряжва да е натегната и да няма свободен ход.Това е за сега.Аз по принцип съм от Сливен и ще пътувам към 21.05.Ако искаш може да се видим и каквото мога ще помогна.Но за по голямо налягане в турбото е това геометрия, клапан актуатор.Сигурно ти е записала в компа и грешка 17965.Ако не се чуем след като свалиш клапана му увеличи рамото с 4-5мм и го монтирай пак.Акмо е бил сменян има голямо значение как е регулиран.Но в никакъв случай не му намаляй хода.Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта