Timing is too advanced to be plotted !
Ами сега? Съвети, колеги ?



Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш
. Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно
.


- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
milmar написа:Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш. Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно
.
Тая диаграма я снимах 3 часа, след като за първи път стартирах ваг кома... незнам да имам д*пе, ама това не е за всеки според мен.. кажете ми къде да чета ???
Между другото на брат ми AHF е на същото дередже...
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
предлагам ти ето това : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450&highlight=revisited
и нещо на български :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298
Поздрави.
и нещо на български :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298
Поздрави.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
djdaka написа:предлагам ти ето това : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450&highlight=revisited
и нещо на български :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298
Поздрави.
Благодаря!!!
Логиката ме кара да мисля че стойности под синята към червената е предварение, и над синята към зелената е закъснение...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
Trimontcium написа:milmar написа:Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш. Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно
.
Тая диаграма я снимах 3 часа, след като за първи път стартирах ваг кома... незнам да имам д*пе, ама това не е за всеки според мен.. кажете ми къде да чета ???
Между другото на брат ми AHF е на същото дередже...
Тук е загатнато , но е повече за ТД мотора (AAZ) .
Виж и тези :
http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
http://pics2.tdiclub.com/pdf/a4timingbelt.pdf
Има информация и на други места , но съвсем конкретна не съм намирал аз лично ....
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
аууу много полезни линкове, особено тези за смяна на ангренажите на 3 и 4
господ здраве да ви дава
поздрави
господ здраве да ви дава

поздрави
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
може ли някой да ме сфетне само тука какъв е мотора http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
че моделите са някакви американски и не ми е ясно, на мен на AGR ми прилича, ама помпана не е 11мм, не е с ръбавата глава
май AFN ще да е ?
и какво е това А3 jetta преведено на авропейски ? венто ли е ?
ето тук на една от снимките се вижда малко от колата:

венто ли е това ? щото интериора си е чист голф3:

ако приемем че колата е венто, при венто тди-тата са:
1Z , AHU , AFN , ALE
по метода на елиминирането 1з и аху не е, остава да е АФН или АЛЕ
че моделите са някакви американски и не ми е ясно, на мен на AGR ми прилича, ама помпана не е 11мм, не е с ръбавата глава
май AFN ще да е ?
и какво е това А3 jetta преведено на авропейски ? венто ли е ?
ето тук на една от снимките се вижда малко от колата:
венто ли е това ? щото интериора си е чист голф3:
ако приемем че колата е венто, при венто тди-тата са:
1Z , AHU , AFN , ALE
по метода на елиминирането 1з и аху не е, остава да е АФН или АЛЕ
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
Kung_Fu_Panda написа:може ли някой да ме сфетне само тука какъв е мотора http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
....
Аз не виждам разлика с 1Z , прилича си на моя мотор

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
не е 1з, по-нов мотор е, най-малкото заради капака на мотора и цвета на щеката
на 1з капака е малък и щеката е червена
а и ето тук се вижда н75 клапана в ляво, от новите пластмасовите е, на 1з е с метален жълт корпус:

на 1з капака е малък и щеката е червена
а и ето тук се вижда н75 клапана в ляво, от новите пластмасовите е, на 1з е с метален жълт корпус:
- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
Kung_Fu_Panda написа:не е 1з, по-нов мотор е, най-малкото заради капака на мотора и цвета на щеката
на 1з капака е малък и щеката е червена
а и ето тук се вижда н75 клапана в ляво, от новите пластмасовите е, на 1з е с метален жълт корпус:
Не е 1з мисля че е афн.
п.с. моя е с големия капак ,пласмасов н75 и червена щека но помпата мисля е различна.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
моя 1Z има същият капак,но наистина помпата е друга.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !
Аз говоря , че е като моето 1Z като имам предвид конфигурация и зацепване на ангренажен ремък , зъбчатки , ролки и тям подобни . Помпата си е закрепена по същия начин , 3-те крепежни болта са обхванати със същата контрираща скоба (едно тенеке като сегмент от бутало
) , не виждам разлика и по самата помпа . Не зная за кой капак говорите , ако е за пластмасовия - и той мисля че е подобен ако не същия . Той моя си е в мъзето
, не съм го слагал даже .

