Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 май 2010 17:38


Timing is too advanced to be plotted !

Ами сега? Съвети, колеги ?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот milmar » Чет 13 май 2010 19:53


Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш mhihi . Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно :idea: .


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 май 2010 21:44


milmar написа:Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш mhihi . Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно :idea: .


Тая диаграма я снимах 3 часа, след като за първи път стартирах ваг кома... незнам да имам д*пе, ама това не е за всеки според мен.. кажете ми къде да чета ???

Между другото на брат ми AHF е на същото дередже...


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот djdaka » Чет 13 май 2010 22:16


предлагам ти ето това : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450&highlight=revisited
и нещо на български :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298
Поздрави.


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Trimontcium » Чет 13 май 2010 22:37


djdaka написа:предлагам ти ето това : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450&highlight=revisited
и нещо на български :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298
Поздрави.



Благодаря!!!

Логиката ме кара да мисля че стойности под синята към червената е предварение, и над синята към зелената е закъснение...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот milmar » Чет 13 май 2010 22:47


Trimontcium написа:
milmar написа:Ами сега какво , явно имаш топ-лап , имаш и VagCom ... ама нямаш д@пе да започнеш да развиваш mhihi . Има теми , прочети как се прави - или се върти цялата ГНП , или зъбчатото колело е раздвижно :idea: .


Тая диаграма я снимах 3 часа, след като за първи път стартирах ваг кома... незнам да имам д*пе, ама това не е за всеки според мен.. кажете ми къде да чета ???

Между другото на брат ми AHF е на същото дередже...


Тук е загатнато , но е повече за ТД мотора (AAZ) .

Виж и тези :
http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
http://pics2.tdiclub.com/pdf/a4timingbelt.pdf

Има информация и на други места , но съвсем конкретна не съм намирал аз лично ....


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 14 май 2010 12:09


аууу много полезни линкове, особено тези за смяна на ангренажите на 3 и 4
господ здраве да ви дава :)
поздрави


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 14 май 2010 12:15


може ли някой да ме сфетне само тука какъв е мотора http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
че моделите са някакви американски и не ми е ясно, на мен на AGR ми прилича, ама помпана не е 11мм, не е с ръбавата глава
май AFN ще да е ?

и какво е това А3 jetta преведено на авропейски ? венто ли е ?

ето тук на една от снимките се вижда малко от колата:
Изображение

венто ли е това ? щото интериора си е чист голф3:
Изображение


ако приемем че колата е венто, при венто тди-тата са:
1Z , AHU , AFN , ALE
по метода на елиминирането 1з и аху не е, остава да е АФН или АЛЕ


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот milmar » Пет 14 май 2010 12:23


Kung_Fu_Panda написа:може ли някой да ме сфетне само тука какъв е мотора http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
....


Аз не виждам разлика с 1Z , прилича си на моя мотор :( .


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 14 май 2010 14:21


не е 1з, по-нов мотор е, най-малкото заради капака на мотора и цвета на щеката
на 1з капака е малък и щеката е червена


а и ето тук се вижда н75 клапана в ляво, от новите пластмасовите е, на 1з е с метален жълт корпус:
Изображение


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот 1z » Пет 14 май 2010 18:16


Kung_Fu_Panda написа:не е 1з, по-нов мотор е, най-малкото заради капака на мотора и цвета на щеката
на 1з капака е малък и щеката е червена


а и ето тук се вижда н75 клапана в ляво, от новите пластмасовите е, на 1з е с метален жълт корпус:
Изображение


Не е 1з мисля че е афн.

п.с. моя е с големия капак ,пласмасов н75 и червена щека но помпата мисля е различна.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот shaquile » Нед 16 май 2010 8:23


моя 1Z има същият капак,но наистина помпата е друга.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тайминга на помпата.... зле - 1Z !

Мнениеот milmar » Нед 16 май 2010 12:50


Аз говоря , че е като моето 1Z като имам предвид конфигурация и зацепване на ангренажен ремък , зъбчатки , ролки и тям подобни . Помпата си е закрепена по същия начин , 3-те крепежни болта са обхванати със същата контрираща скоба (едно тенеке като сегмент от бутало mhihi ) , не виждам разлика и по самата помпа . Не зная за кой капак говорите , ако е за пластмасовия - и той мисля че е подобен ако не същия . Той моя си е в мъзето :D , не съм го слагал даже .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, railfan, vanesto и 57 госта