


Голф 4 - 110 к.с.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Голф 4 - 110 к.с.
Колеги интресува ме всичко за този двигател + и - . И има ли някаква съществена разлика между AFN и останали 110 коня AHF ( мисля че така беше ).Пробвах с търсачката но нищо не излиза което да ми свърши работа.
Последна промяна от martin4o_mom4e на Пет 21 май 2010 11:37, променено общо 1 път.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 - 110
Търси и чети повече има всичко но не винаги това което търсиш ти излиза "смляно" на готово , трябва да прочетеш доста темички и да си ги сентезираш и ще си отговориш на въпросите!
Ако само въвеждаш в търсачката AHF и AFN нищо няма да ти покаже
Иначе аз от моя още минуси не съм видял ,като изключим скъпичкото обслужване по ангренажа ,ама то се прави веднъж ! Също така и турбинката си иска уважението !
Моторчето си е пушка!!!

Ако само въвеждаш в търсачката AHF и AFN нищо няма да ти покаже

Иначе аз от моя още минуси не съм видял ,като изключим скъпичкото обслужване по ангренажа ,ама то се прави веднъж ! Също така и турбинката си иска уважението !

Моторчето си е пушка!!!
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Голф 4 - 110 к.с.
Колега , на г4 е ахф мотора много е добър , стига да попаднеш на читав екземпляр , 1 И НАЙ - ВАЖНО !!!!! диагностика с ваг ком при доверен човек , ако ти са под ръка някой от клубните майстори още по добре това са хора който си разбират от работата , и с след това всичко което се сетиш при закопуване на дизелов автомобил 2 ра ръка , съединител , ходова част итн . ....... успех и да се похвалиш после




- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 - 110 к.с.
колега аз преди няколко седмици (няма и месец)си купих г4 110 коня с мотор AHF и за сега съм с много добро впечатление от този мотор (като изключа скъпото му обслужване с ремъците и ролките около 600 лв.,но мисля че и при другия мотор е почти същото),много добър и пъргав мотор с разход градско 6.5 и изван града 4.5 мисля че е добре-така че ти пожелавам успех при търсенето и дано попаднеш на добър мотор 

- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Голф 4 - 110 к.с.
огледай за скъпи повреди
тресчотна ролка на алтернатора
задръстена геометрия на турбото/син пушек за износени втулки турбо
проблеми/течове по нафтовата помпа
демпферен маховик и сапътстващите го вибрации
можеш да идеш някъде да му премерят компресията да видиш на какво дередже му е мотора
диагностика в движение с ваг ком да видиш налягания, центровка, датчици/клапани
демпферна шайба на колянов вал/пистови ремъци
се неща над 100лв
имаше една тема какво да се зяпа при покупка на дизел, някъде отгоре е при стикнатите, прегледай я
+, мотора е страхотен малко харчи, върви доволно и прави кеф, чипнат тегли много яко на всякакви обороти и се кара много приятно
+, яде сяква нафта без да се задавя
трици с пикня да му сипеш пак ще фърчи на ракета, имам съсед дето кара 80,000 вече на пълна газ само на горяло олио, по честичко филтри само
-, трябва да се огледат доста ключови неща, и вероятно за да се постегне в началото за да можеш да разчиташ на него ще фръкнат доста парички
поздрави
тресчотна ролка на алтернатора
задръстена геометрия на турбото/син пушек за износени втулки турбо
проблеми/течове по нафтовата помпа
демпферен маховик и сапътстващите го вибрации
можеш да идеш някъде да му премерят компресията да видиш на какво дередже му е мотора
диагностика в движение с ваг ком да видиш налягания, центровка, датчици/клапани
демпферна шайба на колянов вал/пистови ремъци
се неща над 100лв
имаше една тема какво да се зяпа при покупка на дизел, някъде отгоре е при стикнатите, прегледай я
+, мотора е страхотен малко харчи, върви доволно и прави кеф, чипнат тегли много яко на всякакви обороти и се кара много приятно
+, яде сяква нафта без да се задавя

-, трябва да се огледат доста ключови неща, и вероятно за да се постегне в началото за да можеш да разчиташ на него ще фръкнат доста парички
поздрави
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 - 110 к.с.
Темата за покупката на дизел съм я прочел
А всички AHF и AFN на голФ 4 са с педераския маховиК ?

А всички AHF и AFN на голФ 4 са с педераския маховиК ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 110 к.с.
martin4o_mom4e написа:Темата за покупката на дизел съм я прочел![]()
А всички AHF и AFN на голФ 4 са с педераския маховиК ?
Да. На г4 няма AFN само AHF и ASV(много рядък при модела). Човек който кара редовно ТДИ веднага ще усети дали е аут маховика, такаче тва лесно се разбира


- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Голф 4 - 110 к.с.
като научи цената на оригиналния, въобще няма да ги чува нулевите обороти
има и AGR без демпфер на 4ка - 90кс
има и AGR без демпфер на 4ка - 90кс
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 110 к.с.
има,но са от първите 98г и са много редкиKung_Fu_Panda написа:има и AGR без демпфер на 4ка - 90кс
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Голф 4 - 110 к.с.
Кола и жена на късмет се взимат. Щом ти грабне окото още в началото и да те кефи, взимай я, после ще му мислиш за поддръжката 
