Голф 4 - 110 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот martin4o_mom4e » Чет 20 май 2010 16:20


Колеги интресува ме всичко за този двигател + и - . И има ли някаква съществена разлика между AFN и останали 110 коня AHF ( мисля че така беше ).Пробвах с търсачката но нищо не излиза което да ми свърши работа.

Последна промяна от martin4o_mom4e на Пет 21 май 2010 11:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 - 110

Мнениеот achodemo » Чет 20 май 2010 20:29


Търси и чети повече има всичко но не винаги това което търсиш ти излиза "смляно" на готово , трябва да прочетеш доста темички и да си ги сентезираш и ще си отговориш на въпросите! :да:

Ако само въвеждаш в търсачката AHF и AFN нищо няма да ти покаже :012:


Иначе аз от моя още минуси не съм видял ,като изключим скъпичкото обслужване по ангренажа ,ама то се прави веднъж ! Също така и турбинката си иска уважението ! :)

Моторчето си е пушка!!!


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот junakov » Пет 21 май 2010 17:32


Колега , на г4 е ахф мотора много е добър , стига да попаднеш на читав екземпляр , 1 И НАЙ - ВАЖНО !!!!! диагностика с ваг ком при доверен човек , ако ти са под ръка някой от клубните майстори още по добре това са хора който си разбират от работата , и с след това всичко което се сетиш при закопуване на дизелов автомобил 2 ра ръка , съединител , ходова част итн . ....... успех и да се похвалиш после :bishop :beer :D


Потребителски аватар
spyki_76
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот spyki_76 » Нед 23 май 2010 7:16


колега аз преди няколко седмици (няма и месец)си купих г4 110 коня с мотор AHF и за сега съм с много добро впечатление от този мотор (като изключа скъпото му обслужване с ремъците и ролките около 600 лв.,но мисля че и при другия мотор е почти същото),много добър и пъргав мотор с разход градско 6.5 и изван града 4.5 мисля че е добре-така че ти пожелавам успех при търсенето и дано попаднеш на добър мотор :да:


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Нед 23 май 2010 21:12


огледай за скъпи повреди
тресчотна ролка на алтернатора
задръстена геометрия на турбото/син пушек за износени втулки турбо
проблеми/течове по нафтовата помпа
демпферен маховик и сапътстващите го вибрации
можеш да идеш някъде да му премерят компресията да видиш на какво дередже му е мотора
диагностика в движение с ваг ком да видиш налягания, центровка, датчици/клапани
демпферна шайба на колянов вал/пистови ремъци

се неща над 100лв

имаше една тема какво да се зяпа при покупка на дизел, някъде отгоре е при стикнатите, прегледай я

+, мотора е страхотен малко харчи, върви доволно и прави кеф, чипнат тегли много яко на всякакви обороти и се кара много приятно
+, яде сяква нафта без да се задавя :) трици с пикня да му сипеш пак ще фърчи на ракета, имам съсед дето кара 80,000 вече на пълна газ само на горяло олио, по честичко филтри само
-, трябва да се огледат доста ключови неща, и вероятно за да се постегне в началото за да можеш да разчиташ на него ще фръкнат доста парички


поздрави


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот martin4o_mom4e » Чет 27 май 2010 15:59


Темата за покупката на дизел съм я прочел :)
А всички AHF и AFN на голФ 4 са с педераския маховиК ?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот hooligan_sk » Чет 27 май 2010 16:14


martin4o_mom4e написа:Темата за покупката на дизел съм я прочел :)
А всички AHF и AFN на голФ 4 са с педераския маховиК ?


Да. На г4 няма AFN само AHF и ASV(много рядък при модела). Човек който кара редовно ТДИ веднага ще усети дали е аут маховика, такаче тва лесно се разбира ;) Реално само първото ТДИ 90кс което не се слага на Г4 е с обикновен маховик. Но ако не те бъркат малко по-груби нулеви обороти, можеш да насадиш обикновен маховик на всичките ;)


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пет 28 май 2010 12:30


като научи цената на оригиналния, въобще няма да ги чува нулевите обороти

има и AGR без демпфер на 4ка - 90кс


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот tdi fen » Пет 28 май 2010 12:54


Kung_Fu_Panda написа:има и AGR без демпфер на 4ка - 90кс
има,но са от първите 98г и са много редки


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Голф 4 - 110 к.с.

Мнениеот dimitar75 » Пет 28 май 2010 15:37


Кола и жена на късмет се взимат. Щом ти грабне окото още в началото и да те кефи, взимай я, после ще му мислиш за поддръжката :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Dddimarta и 71 госта