Колеги всичко по колата беше наред до преди 3 дена когато като се качих завартях ключа,колата започна да върти и сама спря.Така направи около 3 пати и на четвартия пат започна да върти продължително и чак тогава запали.След това си играх около 10 пати и си палеше без никакъв проблем.Съмнява ме че това се е получило от клапата за меко гасене която е на EGR клапана,мисля че е бола останала в затворено положение.А именно съмнението ми идва от това че в момента не функционира.При всяко гасене на колата буталцето не помрадва и двигателя претриса и то доста.Имам Vag-Com,правих сканирване но няма никаква грешка,проверих вакум маркучетата и те са наеред.
Та ако може да ми дадете идея как да го оправя и ще се налага ли разглобяване.
Изчетох някоя друга тема но все пак да питам за мнения.
Благодаря предварително



Проблем със ALH
- wnaso
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel
Re: Проблем със ALH
Най добре е да го оправиш с това
,ще си решиш и куп други проблеми 


- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Проблем със ALH
Това трябва да значи да премахна EGR клапана.Ясна ми е тази процедура но аз не искам да го махам.Просто искам да си реша проблема с клапата.
Идеи...
Идеи...
- wnaso
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel
Re: Проблем със ALH
И аз като теб не исках но ако свалиш колектора и видиш какво има вътре съм сигурен че бързо ще го изхвърлиш тоя ЕГР ,полза от него никаква.
А ето една схемичка да се ориентираш по нея какво да провериш ,маркучи ,клапан и гъбката дали е здраво платното.Всичко това се намира зад ЕГР-ра.
Успех!
А ето една схемичка да се ориентираш по нея какво да провериш ,маркучи ,клапан и гъбката дали е здраво платното.Всичко това се намира зад ЕГР-ра.
Успех!
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Проблем със ALH
Маркучите са ок.
Как да проверя клапан №239
И кое е така наречената от теб гъбка.
Как да проверя клапан №239
И кое е така наречената от теб гъбка.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем със ALH
murkata написа:Маркучите са ок.
Как да проверя клапан №239
И кое е така наречената от теб гъбка.
Където пише Турбо актуатор...
- wnaso
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel
Re: Проблем със ALH
"И кое е така наречената от теб гъбка"
Това което мести лостчето на клапата за меко гаснене в ЕГР-ра ,съжалявам но не му знам името
,едно черно като гъбка.
Извади от там маркучето и виж дали като гасне засмуква вакуум.Ако смуче тогава търси причина в него,ако не в клапана.
Но сега като чета за признаците на палене ми се струва че може да имаш въздух в системата.Тази клапа ако остане затворена колата няма да върви а ако е отворена ще си пали нормално.
Това което мести лостчето на клапата за меко гаснене в ЕГР-ра ,съжалявам но не му знам името

Извади от там маркучето и виж дали като гасне засмуква вакуум.Ако смуче тогава търси причина в него,ако не в клапана.
Но сега като чета за признаците на палене ми се струва че може да имаш въздух в системата.Тази клапа ако остане затворена колата няма да върви а ако е отворена ще си пали нормално.