Днес най-после намерих време да си почистя геометрията на турбинката

Определено съм доволен от резултата. Лопатките просто бяха блокирали някъде в средно положение.
Искам да споделя и едно мое наблюдение, преди няколко месеца когато нямах възможност да сваля турбината за почистване само напръсках с WD40 вътре и имаше някакъв измамен ефект за кратко, НО после става още по-лошо, защото намаслените лопатки временно се движат екстра, но после налепват със сажди много повече (никога повече не бих го направил)!
Някой може да каже че съм открил топлата вода, но не съм срещал досега да е писано за това въздействие след "дезодориране" на турбината. Отговаря се на всеки попитал, че това не е решение на проблема и е с временен ефект, но никой не знае, че след тази процедура гарантирано съвсем скоро трябва да се запише за посещение в сервиз, ако не може да си я свали и почисти сам!
Но стига толкова със спама и да мина на темата!
След като благополучно почистих турбината, реших да огледам и другите елементи от системата. Масълце има доволно много по всички тръби от там, където влизат картерните газове, та чак до ЕГР-а (сигурен съм че маслото е само от отдушника). Искам да попитам :
1.Нормално ли е да излиза толкова много масло от отдушника на картерните, че да маца толкова много (на дъното на кулера имаше не малка локвичка)






Вие какво мислите по въпроса?
2.Последен въпрос : каква е ролята на това пластмасово плоско "гърне"(отварях го и ми прилича точно на такова по устройство) след турбината точно преди интеркулера ? Не съм срещал писано нищо за него!?


Sorry ако сметнете че ви спамя с тази тема, но наистина това с маслото ме вълнува и търся решение, защото не ми се сваля често турбината за почистване ! Какви са вашите наблюдения ?
Благодаря , ще се радвам на всеки споделил по темата!
П.П.
Да си призная, не знаех, че тази колица може да се изстрелва така !
