при почти всички VW принципа на лампата за маслото е такъв: мери налягането при обороти примерно над 2000 и ако не е в нормата, святка лампата и пищи зумерът! дори и при голф 2-ка е така, без значение бензин, дизел. в момента не знам точните норми, при които започва да дава сигнал, но принципът е такъв! при теб проблемът може да е датчик - те обикновено са два, но може и да е от ниско налягане в маслената магистрала, което е по-неприятно. все пак е добре с контролен манометър да измериш налягането на маслото... другият вариант е да сменяш датчици (тези, които се продават масово са 90% боклуци), докато оцелиш такъв, с който няма да ти свети лампата
но ако налягането на маслото ти е извън нормата, вярвай, че няма да доживееш до дълбоки старини с него!
