


студена пали топла не иска
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: студена пали топла не иска
мисля да я направя и при топал двигател да подгрява
- boichopavlov
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: студена пали топла не иска
А какви са буквите на мотора? При тези с предкамера (не помня точно буквите) помпата е Лукас и е най-обикновена ГНП - проблема е в помпата, а ако е наистина SDI проблема е или в стартера или в акумулатора! А най-евтиния вариант за SDI е с прекодиране на блока за автоматик. И в двата случая принудителното подгряване е безполезно за проблема.
Късмет!
Късмет!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: студена пали топла не иска
ходих при един маистор тои каза 4е ако сам с електронна помпа за 50 лж 6а ми я опражи оба4е пуст касмет не сам
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: студена пали топла не иска
Та нали SDI-то са с електронна помпа,ако бъркам някой да ме поправи.А според мен при ниска компресия нямаше да пали и студена.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: студена пали топла не иска
Колеги здравейте, същият проблем при Битъл 1,9 ТДИ 90 К.С. Топъл върти доста. Дали освен програмирането, чипове и прочие няма възможност да се излъже компа през някакъв датчик. Защото предполагам като е студена колата компа взима инфо от някой температурен датчик.Рециклирал съм стартер, акомулатера е ОК, свещи са ОК.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: студена пали топла не иска
А това дали има отношение?--Датчик за температурата на горивото. VW no. 028 906 040 C. Човека твърди,че след смяната му,ТДИ-то му си стартира вече нормално.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: студена пали топла не иска
А това дали има отношение?--Датчик за температурата на горивото. VW no. 028 906 040 C
Интересно, за първи път виждам, че в самата помпа имало температурен датчик и то за горивото.
Напълно е възможно проблема с паленето да е от него. Дано някой по навътре в материята да ни отговори. Също така ме интересува дали се предлага като резервна част, но това може да се провери. Между другото днес махнах капака на ангренажа, белязах колелото на помпата след което го разхлабих и върнах няколко десети аванса. За сега значително се подобри паленето.Преди завърташе поне 10 оборота дори и повече, а сега само 3-4. В вървенето и работата на мотора нямам разлика от преди маниполацията. Като покарам известно време ще видя как е и разхода.
Интересно, за първи път виждам, че в самата помпа имало температурен датчик и то за горивото.
Напълно е възможно проблема с паленето да е от него. Дано някой по навътре в материята да ни отговори. Също така ме интересува дали се предлага като резервна част, но това може да се провери. Между другото днес махнах капака на ангренажа, белязах колелото на помпата след което го разхлабих и върнах няколко десети аванса. За сега значително се подобри паленето.Преди завърташе поне 10 оборота дори и повече, а сега само 3-4. В вървенето и работата на мотора нямам разлика от преди маниполацията. Като покарам известно време ще видя как е и разхода.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: студена пали топла не иска
проблема е ре6ен - ло6а центровка,маистора така каза оба4е сеа от както тои я направи трака стра6но много двигателя преди си мърка6е
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: студена пали топла не иска
Колеги казаха ми, че се слагало реле което при топъл двигател лъже компа, че е студено, той задава на помпата да пусне повече гориво при стартиране и така проблема се решава окончателно, евтино и бързо. Питането ми е някой знае ли такъв майстор за София да ми даде кординати. Предварително благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта